Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VII wypalanie gniazd zaworów ssących


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#31 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:33, 09.10.2013

no to niech sobie to kółeczko wzajemnej adoracji żyje w tej swojej wierze i zakończmy ten temat. jest udowodnione że lubra gówno daje i ja zdania nie zmienie.zrobiłem na lpg w VII przez rok 40 tyś jest ok. sam ustawiam reguluje. w VI na LPG jebłem 140 tyś i dalej koleś lata po mnie. w civicu zrobiłem 200 tyś na lpg i nic nie wybuchło. wiec takie gadanie to wasz pech i tyle a może zły dotyk gargamela :roll: :roll: i na tym koniec offtopa. aa może swoje zdanie o lubrze napiszecie na http://lpg-forum.pl/
  • 0

#32 Rumak001

Rumak001
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 09.10.2013

Koledzy... koleeeedzy....
Temat dotyczył wypalania gniazd zaworów ssących. Wypalania w bardzo szybkim tempie - 10 tys. i dużym stopniu - do podparcia.

Wątek ten nie służy do przekrzykiwania się ile kto na gazie zrobił ani do udowadniania, że lubra jest niepotrzebna.

NIKT z Was nie był taki mądry aby pomóc mi z problemem, a teraz każdy lepszy od samego profesora.

Wolek rozumiem że zrobiłeś 200 tysi i silnik cyka jak szwajcarski zegarek, że nie musiałeś niczego w nim robić i naprawiać.

Ja założyłem LPG po długim studiowaniu tego forum, również podpierałem się Twoimi opiniami, spostrzeżeniami i wpisami.

TAK LPG kosztuje 2 razy mniej. Instalka zwróciła się z nawiązką i to po przelataniu 20 tysi. Jednak nie zmienia to faktu, że to właśnie po założeniu LPG zaczęły się problemy.
Instalacja książkowa właśnie TA POLECANA i założona w POLECANYM I ZACHWALANYM zakładzie - wiesz w którym.
Zatem wszystko idealnie - ani to żaden wynalazek na złym osprzęcie, ani żaden druciarz gazmajster w szopie tego nie klepał, nawet dobrze działa, ALE CO Z TEGO JAK NISZCZY SILNIK.

Problem najprawdopodobniej jest zdiagnozowany.
Teraz tylko waham się czy inwestować w tę instalację nie mając pewności że będzie lepiej czy po prostu zostać już na PB.
Ale to już moje rozterki i nie musimy wyrażać swoich opinii na ten temat;)
  • 0

#33 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:28, 09.10.2013

Rumak001, a co dokładnie się stało ? wiesz już ?
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#34 Rumak001

Rumak001
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 09.10.2013

Na PV napisałem Ci co konkretnie
  • 0

#35 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:26, 09.10.2013

Rumak001, lud tez chce wiedziec
  • 0

#36 Rumak001

Rumak001
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:34, 09.10.2013

na poprzedniej stronie napisałem co PRAWDOPODOBNIE jest przyczyną.
Nierównomierne podawanie paliwa przez wtryski.
Czyli wychodzi na to, że komputer podaje odpowiednią ilość ale już same wtryski nie. Dwa dają dużo mniej i z tego powodu na tych cylindrach jest za uboga mieszanka, która skutkuje znacznym wypalaniem zaworów. Problem nie polega tylko na samym wypalaniu ale na tym że dwa są w miarę ok natomiast pierwszy i czwarty podparte. Czyli owe dwa wypalają się mocniej.

W 100% będzie to można potwierdzić po przeprowadzeniu badania sprawności wtryskiwaczy i przejechaniu kolejnych 10 tys już na sprawnych wtryskach.
Może też się zdarzyć, że wtryski okażą się sprawne to wtedy albo szukamy dalej albo LPG pozostanie tylko niemiłym wspomnieniem i wracam do PB.
  • 0

#37 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 09.10.2013

chyba nierówno pracowałby silnik i jakiś błąd pokazałby się gdyby różne dawki dostawał.
  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#38 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:06, 10.10.2013

Panowie, powiem że coś w tym jest co pisze Rumak001, mam również taką samą instalacje i jak regulowałem ostatnio zawory to świeca z 1 i 4 cylindra była mocno okopcona. Instalacja również zakładana u polecanych instalatorów z forum w Warszawie. Powiem szczerze że zaczynam sie obawiać również o swoje auto
Tu temat o świecach
http://www.accordklu...pic.php?t=47075

Pozdrawiam
  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#39 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:44, 10.10.2013

Może zrobimy temat ile kto zrobił km na LPG i jak się zachowuje silnik czy występują jakieś problemy,ja zrobiłem podnad 30kkm nie zauważyłem nic niepokojącego,stag 300 ,hana zielone ,ACR01 bez lubryfikacji jeżeliw ttym tkwi problem to trzeba bedzie pomyśleć o dołożeniu tego ustrojstwa póki jest nie za późno;/
  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#40 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:43, 10.10.2013

Jak chciałem założyć taki temat to wszyscy pisali, po co, na co.
  • 0

#41 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:53, 10.10.2013

to panowie zakładać temat jaka instalacja i jaki przelot, oraz występujące problemy:)
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#42 Rumak001

Rumak001
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:45, 11.10.2013

Ciekaw jestem czy "temat wypali ".....

właśnie założyłem temat

http://www.accordklu...pic.php?t=47308

jutro wpiszę swój przypadek.

Pozdro oberdziesiąt.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq