XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VII wypalanie gniazd zaworów ssących
#31
Napisano 09:33, 09.10.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#32
Napisano 11:50, 09.10.2013
Temat dotyczył wypalania gniazd zaworów ssących. Wypalania w bardzo szybkim tempie - 10 tys. i dużym stopniu - do podparcia.
Wątek ten nie służy do przekrzykiwania się ile kto na gazie zrobił ani do udowadniania, że lubra jest niepotrzebna.
NIKT z Was nie był taki mądry aby pomóc mi z problemem, a teraz każdy lepszy od samego profesora.
Wolek rozumiem że zrobiłeś 200 tysi i silnik cyka jak szwajcarski zegarek, że nie musiałeś niczego w nim robić i naprawiać.
Ja założyłem LPG po długim studiowaniu tego forum, również podpierałem się Twoimi opiniami, spostrzeżeniami i wpisami.
TAK LPG kosztuje 2 razy mniej. Instalka zwróciła się z nawiązką i to po przelataniu 20 tysi. Jednak nie zmienia to faktu, że to właśnie po założeniu LPG zaczęły się problemy.
Instalacja książkowa właśnie TA POLECANA i założona w POLECANYM I ZACHWALANYM zakładzie - wiesz w którym.
Zatem wszystko idealnie - ani to żaden wynalazek na złym osprzęcie, ani żaden druciarz gazmajster w szopie tego nie klepał, nawet dobrze działa, ALE CO Z TEGO JAK NISZCZY SILNIK.
Problem najprawdopodobniej jest zdiagnozowany.
Teraz tylko waham się czy inwestować w tę instalację nie mając pewności że będzie lepiej czy po prostu zostać już na PB.
Ale to już moje rozterki i nie musimy wyrażać swoich opinii na ten temat;)
#33
Napisano 12:28, 09.10.2013
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#34
Napisano 14:35, 09.10.2013
#35
Napisano 15:26, 09.10.2013
#36
Napisano 17:34, 09.10.2013
Nierównomierne podawanie paliwa przez wtryski.
Czyli wychodzi na to, że komputer podaje odpowiednią ilość ale już same wtryski nie. Dwa dają dużo mniej i z tego powodu na tych cylindrach jest za uboga mieszanka, która skutkuje znacznym wypalaniem zaworów. Problem nie polega tylko na samym wypalaniu ale na tym że dwa są w miarę ok natomiast pierwszy i czwarty podparte. Czyli owe dwa wypalają się mocniej.
W 100% będzie to można potwierdzić po przeprowadzeniu badania sprawności wtryskiwaczy i przejechaniu kolejnych 10 tys już na sprawnych wtryskach.
Może też się zdarzyć, że wtryski okażą się sprawne to wtedy albo szukamy dalej albo LPG pozostanie tylko niemiłym wspomnieniem i wracam do PB.
#37
Napisano 17:42, 09.10.2013
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#38
Napisano 06:06, 10.10.2013
Tu temat o świecach
http://www.accordklu...pic.php?t=47075
Pozdrawiam
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#39
Napisano 06:44, 10.10.2013
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#40
Napisano 17:43, 10.10.2013
#41
Napisano 17:53, 10.10.2013
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#42
Napisano 22:45, 11.10.2013
właśnie założyłem temat
http://www.accordklu...pic.php?t=47308
jutro wpiszę swój przypadek.
Pozdro oberdziesiąt.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych