XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VII wypalanie gniazd zaworów ssących
#16
Napisano 09:35, 03.10.2013
#17
Napisano 11:54, 03.10.2013
#18
Napisano 15:09, 03.10.2013
[...]W moim był "niby" 136tyś jak sprowdziłem w 2010 i praktycznie od razu założyłem gaz, silnik szlak trafił przy 190tyś.
... a ile miał "w pamięci"?
#19
Napisano 21:00, 03.10.2013
#20
Napisano 16:18, 05.10.2013
#21
Napisano 21:42, 05.10.2013
Polub nas na fejsie: http://facebook.pl/hakpl
#22
Napisano 03:18, 06.10.2013
Bo ma ksiażke? to widze masz spore pojecie ktos kupuje acco za ponad 100 tys i nim nie jeździ? a ksiażke to moi koledzy kupuja w Gliwicach na giełdzie korekta licznika i auto ma do 200 kazde i od razu klient sie znajdzie w dodatku sporowadzona w całości to jakas super okazja NIE MA okazji a przebieg nie masz pewnosci dopóki nie sprawdzisz historii w serwisie wiec nie sugeruj sie kasiażka
Stary co mnie interesuje co kupują Twoi koledzy w gliwicach? Sam sprowadzałem samochód z Niemiec a nie od handlarza z poski. A żadnej historii w Polsce nie sprawdzisz w Hondzie to nie BMW, Honde można sprawdzić wyłącznie w serwisie w którym była obsługiwana. Jakbyś miał pojęcie :0 A jeśli myślisz, ze nawet na tych ich drogach ktoś nastuka 100k kmw rok to powodzenia. GIEŁDA w Glywicach leżę, jak ktoś kupuje te auta to mówi samo za siebie
#23
Napisano 10:02, 07.10.2013
#24
Napisano 13:15, 07.10.2013
http://suw.biblos.pk...ywZasilania.pdf
Dziś rozmawiałem z autorem tego opracowania.
Zapewne forum teraz zatrzęsie się i zagrzmi złowrogo , ale uważam, że twierdzenie iż Lubra jest niepotrzebna i nic nie daje jest MITEM.
TO chyba jedyne takie opracowanie dotyczące lubryfikacji. Testy rozpoczęły się w 2003r. zatem w mojej opinii są miarodajne.
Mnie przekonały w 100% , że LUBRYFIKACJA JEST POTRZEBNA o ile nie niezbędna.
Oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania i proszę o nie napadanie na mnie, że śmiałem podważyć "wierzenia forumowe". Mam ku temu rzeczowe podstawy.
Mnie to opracowanie przekonało.
Po rozmowie z Panem Piotrem O. podejrzewam co jest powodem moich problemów i nierównomiernego wypalania gniazd zaworów ssących. Wtryskiwacze.... a zasadniczo ich sprawność. Nie równomiernie podają gaz na cylindry.
Niniejszym temat uważam za zamknięty.
DarzBór !
#25
Napisano 20:35, 07.10.2013
#26
Napisano 13:41, 08.10.2013
ja sam zrobiłem w F20B6 55 tys na gazie i byłem 2 razy na regulacji zaworów i nic... kompletnie nic nie było do regulowania a byłem u nie byle kogo tylko u Michała z pod Poznania, który na Hondzie zjadł zęby i dzięki Spurkowi go poznałem. Regulacji zawory nie podlegały bo delikatnie jeżdże i dobra instalka... więc nie wiem czemu po 20 tys padły Ci zawory i to ssące
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#27
Napisano 17:02, 08.10.2013
Co prawda naukowo nie potwierdzono, ale powodem takiego stanu rzeczy jest nierówna praca wtrysków i nierównomierne podawanie paliwa - zubożona mieszanka na danych wtryskach , chociaż całościowo sumarycznie wychodzi ok i z tego powodu nie wyskakuje żaden błąd. Jest to poniekąd efekt instalacji typu "składak" i jej niezbyt dokładnej precyzji. Jednak trzeba było brać LR a nie szukać oszczędności. Różnica 800 zł zwróciłaby się w 2 miesiące.
A odpowiadając na pytanie poprzednika czemu na forum nie jest głośno o problemach z zaworami odpowiedź jest prosta.
Nikt nie lubi się chwalić swoimi problemami. Lepiej siedzieć cicho i twierdzić ze LPG jest super cacy i silnikowi nic nie dolega. Z resztą gdzieś jest wątek w którym "kolega" opisywał kosztowny remont silnika po wypaleniu gniazd zaworów ssących. Wspominał, że nie tylko on ma z tym problem i usterka ta pojawia sie zwykle w przedziale 20-60 tys od założenia instalacji.
Nie będę teraz szukać tamtego tematu ale problem był opisywany, wiec każdy może ten wątek znaleźć.
A po drugie z tego co widzę to Ty masz VI gen a nie VII a to już kolosalna różnica jeśli mowa o wpływie LPG na silnik.
Odnośnie lubry - podtrzymuje stanowisko, oraz to, że każdy ma prawo do swojego zdania.
Jeśli przejechałeś 55 tys i jest wszystko ok to tylko się cieszyć i trzymać kciuki za drugie tyle;)
Przy okazji zupełnie offtopic - Ponownie polecam serwis ASKO. Dziś zmieniałem amorki z przodu i oczywiście robiłem obowiązkową zbieżność. Jak zwykle wyjechałem zadowolony a robota wykonana w pełni profesjonalnie
#28
Napisano 18:25, 08.10.2013
#29
Napisano 22:35, 08.10.2013
Cieniu_23 U nas też jest giełda samochodowa tj. Słomczyn nie jednemu forumowiczowi pewnie znana i jakie wałki na niej robią i co można na niej kupić. W Niemczech nie ma takiego "luzu" na kręcenie liczników jak w Polsce. A wiadomo, nie jeden samochód z Niemiec po 300tyś. jest w lepszym stanie niż w Polsce po 100 tyś. Wniosek? Polskie Drogi
#30
Napisano 08:49, 09.10.2013
ok mam VI gena tylko co to zmienia skoro nadal twierdząc- kilku, kilkunastu, kilkudziesięciu w VII gen śmiga na gazie i żyją i auta i silniki i właściciele odziwo. Ale jak mówię, każdy ma stosunek do gazu jaki ma - ja wyleczyłem się z diesla i zdania na temat benzyny i lpg nie zmienię.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych