XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VII wypalanie gniazd zaworów ssących
#1
Napisano 11:31, 24.09.2013
Do momentu założenia LPG silnik sprawował się idealnie.
Regulacja zaworów na LPG co 10 tysięcy.
Na LPG przejechane 22 tysiące.
LPG STAG ISA 2 Hana zielona , AC R150 - czyli klasyczny zestaw polecany na forum.
Instalację zakładał oraz serwisuje zakład bardzo chwalony i polecany na forum. Specjalnie nie piszę co to za firma, ponieważ mam problem z instalką a nie z "gazownikiem", a nie chcę nikomu robić złego PR.
Otóż po pierwszych 10 tys podczas regulacji zaworów zwrócono mi uwagę na to , że dość dużo trzeba wyregulować około 5/100 oraz, że wypalają się zawory ssące.
Po drugiej 10. 4 zawór podparty, 1 na granicy podparcia, 2 i 3 jeszcze nie podparte ale z duuużą regulacją. Co istotne ZAWORY SSĄCE a nie wylotowe.
Zawory wylotowe też były do regulacji ale nie aż tak dużej.
Osoba, która regulowała zawory silniki hondy zna od podszewki i jest profesjonalistą. Nie jeden silnik zasilany LPG regulował, więc ma punkt odniesienia.
I pojawił się problem co z tym fantem zrobić. Gdyby były to wylotowe to ok. Wszyscy zrozumieją. Ale czemu ssące, czemu aż tak szybko i tak mocno się wypalają.
Check En. nie wyświetlił się i ogólnie instalka chodzi jak trzeba. Mapy są wyrysowane idealnie pod PB. Nigdy nie było za ubogiej mieszanki.
Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?
Zakład, który zakładał LPG nie wie co jest przyczyną i co z tym zrobić. Na razie wstawili nowy wtrysk na 4 zaworze - tym najgorszym.
Pozdrawiam
Maciek
#2
Napisano 18:21, 26.09.2013
#3
Napisano 01:35, 29.09.2013
Ani dotrysku ani lubry nie mam. Czemu... całe forum jednym głosem wypowiedziało się na ten temat.
Również osoba montująca instalację rozsądnie i rzeczowo wytłumaczyła, czemu nie jest zwolennikiem lubry i jej nie zakłada.
#4
Napisano 08:52, 29.09.2013
#5
Napisano 14:05, 30.09.2013
#6
Napisano 14:29, 30.09.2013
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 11:11, 01.10.2013
Kolektor podczas montaży był zdjęty do wiercenia tak dla informacji.
Jeśli ktoś będzie miał na prawdę rzeczowe spostrzeżenia i wiedział coś więcej o problemie będę wdzięczny za PRIV.
#8
Napisano 17:38, 01.10.2013
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#9
Napisano 19:57, 01.10.2013
#10
Napisano 20:37, 01.10.2013
#11
Napisano 11:40, 02.10.2013
tu linki do tematów:
http://www.accordklu...pic.php?t=43142
http://www.accordklu...pic.php?t=45475
#12
Napisano 12:27, 02.10.2013
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#13
Napisano 21:46, 02.10.2013
.... Jeśli ktoś twierdzi, że lubryfikacja jest zbędna w tym aucie to po prostu nie ma pojęcia w temacie albo zrobił na gazie 20 tyś i "narazie" jest zadowolony. Ja zmieniałem silnik, naprawa nieopłacalna.
tu linki do tematów:
http://www.accordklu...pic.php?t=43142
http://www.accordklu...pic.php?t=45475
Teraz to się wybiłeś z odpowiedzią. Ja mam na samym gazie przejechane 180k. Śmiało więc mogę powiedzieć, że nie masz racji. A silnik zap.... aż miło, może u Ciebie inna była przyczyna tego uszkodzenia głowicy niż jazda na LPG.
#14
Napisano 23:11, 02.10.2013
#15
Napisano 23:20, 02.10.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych