XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problemy z silnikiem po założeniu LPG MINIKOMPENDIUM
#1
Napisano 22:44, 11.10.2013
Temat ten służy tylko i wyłącznie suchymn faktom !
Nie spieramy się tu czy LPG jest fee czy cacy.
Nie przekonujemy, że lubryfikacja jest wskazana, czy zbędna.
Nie kłóćimy sie i nie przekrzykujemy chcąc udowodnić że moja racja jest najmojsza.
Wpisujemy fakty - może powstanie małe kompendium usterek.
Wypowiadają się tylko i wyłącznie właściciele i osoby których problem dsotyczy osobiście. Nie bawimy się w głuchy telefon bo kolega mówił, albo mojemu świagrowi to się coś tam popsuło.
1. Model silnika, rok produkcji TYLKO VII i VIII gen.
2. Jaka instalacja - nie wpisujemy konkretnie jaki zakład zakładał bo wątek nie dotyczy opinii o poszczególnych zakładach to raz, a dwa problemy z silnikiem wcale nie musza byc spowodowane przez zły montaż, więc nie można robic czarnego PR nikomu.
3. Przebieg w momencie założenia instalacji, przebieg zrobiony na instalacji, po jakim przebiegu zaczęły sie problemy
4. Co się wydarzyło - krótki opis problemu przykładowo bardzo duże i nierówne wypalanie gniazd zaworowych
5. Czy problem został zdiagnozowany oraz czy usterka została usunięta.
6. Czy nadal jeżdżę na LPG czy wróćiłem do PB.
POWTARZAM - nie spieramy się, nie dyskutujemy, nie pytamy o rady ani nie bawimy sie w internetowych diagnostów. Do tego proszę stworzyc albo własny wątek albo poszukac w istniejących.
Pozdrawiam
Rumak001
#2
Napisano 09:37, 12.10.2013
?TYLKO VII i VIII gen.
Dużo osób VI + lpg więc nie rozumiem powyższego.
A i chyba kolor czerwony jest zastrzeżony
#3
Napisano 10:05, 12.10.2013
#4
Napisano 12:07, 12.10.2013
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#5
Napisano 18:53, 12.10.2013
Tylko VII oraz VIII bo te silniki sa juz inaczej projektowane - gorzej znoszą LPG
1. Accord 2.0 K20A6, 2005 - ostatnia seria przedliftowa
2. STAG 300 isa2, Hana zielona, AC R01 150, lubryfikacji nie mam
3. W momencie założenia nalatane 141 tys. km. 151 tys - pierwsza regulacja zaworów / średnio 0,05 /
161 tys. po kolejnych 10 tys stierdzone zbyt duże wypalanie gniazd zaworów ssących
4' Duże i nierównomierne wypalanie gniazd zaworów ssących. zawór 4 podparty , zawór 1 z ledwo wyczuwalnym luzem - zasadniczo podparty, 2 i 3 do regulacji ale bez tragedii - ZAWORY SSĄCE - nie wylotowe.
Wylotowe około 0,08
5. Diagnoza: najprawdopodobniej wtryskiwacze niedkoładnie - nierówno podaja "paliwo". Na 1 i na 4 za uboga mieszanka.
Check się nie świeci , błedy żadne nie wyskakują. Staram się o wykonanie badania sprawności wtryskiwaczy.
6. Do czasu definitywnego ustalenia poblemu, dokładnej kalibracji systemu i założenia lubryfikacji tylko PB.
#6
Napisano 22:29, 12.10.2013
To była tylko dobra rada, bo wiem, że kolor jest zakazanyCzerwień poprawiona - nie wiem czy zastrzeżona czy nie... ale skoro tak mówisz to luzik.
ps. po poprawieniu czerwieni pozostało coś nie potrzebnego -> "[/color]"
ps. 2. w związku z powyższym, proszę o usunięcie tego i poprzedniego postu w tym temacie i pozostawienie tematu zgodnie z pierwotnym założeniem. Całkiem fajny pomysł ten temat
#7
Napisano 10:17, 13.10.2013
2. KME Diego, Hana Czerwone, reduktor KME SILVER bez lubryfikacji
3. 138 000-> 201 000 zadnych problemow, w trakcie wymieniane wtryski, bo stare Magic Jety sie poprostu skonczyly.
4.-
5. Raz po zatankowaniu badziewnego gazu wywalilo mi checka, wyjezdzilem ten gaz, zatankowalem na sprawdzonej stacji i od tamtej pory cisza i spokuj, zawory regulowane systematycznie co 15 000km.
6. nadal jeżdżę na LPG .
#8
Napisano 10:43, 13.10.2013
#9
Napisano 12:19, 13.10.2013
Wypadałoby pisać konkretnie jaki błąd wyskoczył, bo sam check dużo nie mówi.5. Raz po zatankowaniu badziewnego gazu wywalilo mi checka,
#10
Napisano 12:59, 13.10.2013
2. Stag4 plus, KME silver, OMVL REG
3. Przed założeniem 140 tyś, na instalacji 50 tyś i po takim pojawił się problem (klekot) auto świeżo po regulacji zaworów chodziło równiutko.
4. Przy powrocie do domu z pracy podczas jazdy autostradą zjeżdzałem auto zaczęło lekko klekotać jakby zawory cykały po dojechaniu do domu już mocny klekot. Nierównomiernie wypalone gniazda.
5. Remont nieoplacalny, trafiłem tanio silnik z anglika (K20z2 r.2006) i przerzucałem. Po rozebraniu poprzedniego okazało się, że jest zatarty tłok na 4 garze.
6.Zrobiłem regulację gazu i zaworów i nadal jeżdzę na LPG.
#11
Napisano 15:56, 13.10.2013
TYLKO VII i VIII gen.
Piszemy tylko o problemach
Jak wszystko działa ok to się cieszymy i życzymy dalszej bezawaryjnej eksploatacji, jednak powstrzymajcie sie przed chwaleniem się w tym wątku.
#12
Napisano 16:47, 13.10.2013
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#13
Napisano 17:40, 13.10.2013
Założyłem taką konwencję a nie inną. VI gen od VII różnią się , interesuja nas problemy i awarie a nie dobrze działające zestawy - skali problemu i tak nie można ocenic po wpisach na forum. Wiadomo, że nie jest to w żaden sposób miarodajne.
Nie jest to temat do chwalenia lub podważania instalacji LPG w Accordach.
Dziękuję za zrozumienie.
#14
Napisano 03:46, 15.10.2013
Jak coś się zje..ło - pisać, nie oszukiwać
Jak się nie zje..ło - nie pisać.
#15
Napisano 17:46, 15.10.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych