Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problemy z silnikiem po założeniu LPG MINIKOMPENDIUM


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rumak001

Rumak001
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 11.10.2013

Koledzy!
Temat ten służy tylko i wyłącznie suchymn faktom !

Nie spieramy się tu czy LPG jest fee czy cacy.
Nie przekonujemy, że lubryfikacja jest wskazana, czy zbędna.
Nie kłóćimy sie i nie przekrzykujemy chcąc udowodnić że moja racja jest najmojsza.


Wpisujemy fakty - może powstanie małe kompendium usterek.
Wypowiadają się tylko i wyłącznie właściciele i osoby których problem dsotyczy osobiście. Nie bawimy się w głuchy telefon bo kolega mówił, albo mojemu świagrowi to się coś tam popsuło.

1. Model silnika, rok produkcji TYLKO VII i VIII gen.
2. Jaka instalacja - nie wpisujemy konkretnie jaki zakład zakładał bo wątek nie dotyczy opinii o poszczególnych zakładach to raz, a dwa problemy z silnikiem wcale nie musza byc spowodowane przez zły montaż, więc nie można robic czarnego PR nikomu.
3. Przebieg w momencie założenia instalacji, przebieg zrobiony na instalacji, po jakim przebiegu zaczęły sie problemy
4. Co się wydarzyło - krótki opis problemu przykładowo bardzo duże i nierówne wypalanie gniazd zaworowych
5. Czy problem został zdiagnozowany oraz czy usterka została usunięta.
6. Czy nadal jeżdżę na LPG czy wróćiłem do PB.

POWTARZAM - nie spieramy się, nie dyskutujemy, nie pytamy o rady ani nie bawimy sie w internetowych diagnostów. Do tego proszę stworzyc albo własny wątek albo poszukac w istniejących.

Pozdrawiam
Rumak001
  • 0

#2 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:37, 12.10.2013

A dlaczego:

TYLKO VII i VIII gen.

?
Dużo osób VI + lpg więc nie rozumiem powyższego.

A i chyba kolor czerwony jest zastrzeżony ;-)
  • 0

#3 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:05, 12.10.2013

Bo VI+LPG jest niezniszczalna :-) Jak moja....ponad 200 kkm na gazie II generacji i nic się nie wypaliło i to bez osławionej lubryfikacji. Czyli dla wyższych generacji silniki projektowane były pod księgowych a nie pod użytkowników niestety.... :k
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#4 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:07, 12.10.2013

---
  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#5 Rumak001

Rumak001
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 12.10.2013

Czerwień poprawiona - nie wiem czy zastrzeżona czy nie... ale skoro tak mówisz to luzik.

Tylko VII oraz VIII bo te silniki sa juz inaczej projektowane - gorzej znoszą LPG


1. Accord 2.0 K20A6, 2005 - ostatnia seria przedliftowa

2. STAG 300 isa2, Hana zielona, AC R01 150, lubryfikacji nie mam

3. W momencie założenia nalatane 141 tys. km. 151 tys - pierwsza regulacja zaworów / średnio 0,05 /
161 tys. po kolejnych 10 tys stierdzone zbyt duże wypalanie gniazd zaworów ssących

4' Duże i nierównomierne wypalanie gniazd zaworów ssących. zawór 4 podparty , zawór 1 z ledwo wyczuwalnym luzem - zasadniczo podparty, 2 i 3 do regulacji ale bez tragedii - ZAWORY SSĄCE - nie wylotowe.
Wylotowe około 0,08

5. Diagnoza: najprawdopodobniej wtryskiwacze niedkoładnie - nierówno podaja "paliwo". Na 1 i na 4 za uboga mieszanka.
Check się nie świeci , błedy żadne nie wyskakują. Staram się o wykonanie badania sprawności wtryskiwaczy.

6. Do czasu definitywnego ustalenia poblemu, dokładnej kalibracji systemu i założenia lubryfikacji tylko PB.
  • 0

#6 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 22:29, 12.10.2013

Ok, dla mnie kolega Rumak001 jasno wytłumaczył dlaczego tylko VII i VIII. Może powstanie jeszcze temat odnośnie VI, choć mam nadzieję, że nie będę miał potrzeby zaglądania do tematu ;-)

Czerwień poprawiona - nie wiem czy zastrzeżona czy nie... ale skoro tak mówisz to luzik.

To była tylko dobra rada, bo wiem, że kolor jest zakazany :ok
ps. po poprawieniu czerwieni pozostało coś nie potrzebnego -> "[/color]"

ps. 2. w związku z powyższym, proszę o usunięcie tego i poprzedniego postu w tym temacie i pozostawienie tematu zgodnie z pierwotnym założeniem. Całkiem fajny pomysł ten temat :ok
  • 0

#7 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 13.10.2013

1. Accord 1.8 F18b2, 2000r
2. KME Diego, Hana Czerwone, reduktor KME SILVER bez lubryfikacji
3. 138 000-> 201 000 zadnych problemow, w trakcie wymieniane wtryski, bo stare Magic Jety sie poprostu skonczyly.
4.-
5. Raz po zatankowaniu badziewnego gazu wywalilo mi checka, wyjezdzilem ten gaz, zatankowalem na sprawdzonej stacji i od tamtej pory cisza i spokuj, zawory regulowane systematycznie co 15 000km.
6. nadal jeżdżę na LPG .
  • 0

#8 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:43, 13.10.2013

Miało nie być o VI generacji w tym wątku :mrgreen:
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#9 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:19, 13.10.2013

Jeśli mogę jeszcze coś wtrącić...

5. Raz po zatankowaniu badziewnego gazu wywalilo mi checka,

Wypadałoby pisać konkretnie jaki błąd wyskoczył, bo sam check dużo nie mówi.
  • 0

#10 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:59, 13.10.2013

1. K20A6 2003r.
2. Stag4 plus, KME silver, OMVL REG
3. Przed założeniem 140 tyś, na instalacji 50 tyś i po takim pojawił się problem (klekot) auto świeżo po regulacji zaworów chodziło równiutko.
4. Przy powrocie do domu z pracy podczas jazdy autostradą zjeżdzałem auto zaczęło lekko klekotać jakby zawory cykały po dojechaniu do domu już mocny klekot. Nierównomiernie wypalone gniazda.
5. Remont nieoplacalny, trafiłem tanio silnik z anglika (K20z2 r.2006) i przerzucałem. Po rozebraniu poprzedniego okazało się, że jest zatarty tłok na 4 garze.
6.Zrobiłem regulację gazu i zaworów i nadal jeżdzę na LPG.
  • 0

#11 Rumak001

Rumak001
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 13.10.2013

Widzę, że niektórzy nie opanowali sztuki czytania ze zrozumieniem.

TYLKO VII i VIII gen.

Piszemy tylko o problemach
Jak wszystko działa ok to się cieszymy i życzymy dalszej bezawaryjnej eksploatacji, jednak powstrzymajcie sie przed chwaleniem się w tym wątku.
  • 0

#12 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:47, 13.10.2013

---
  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#13 Rumak001

Rumak001
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:40, 13.10.2013

Zapraszam w takim razie do założenia oddzielnego tematu porównawczego.

Założyłem taką konwencję a nie inną. VI gen od VII różnią się , interesuja nas problemy i awarie a nie dobrze działające zestawy - skali problemu i tak nie można ocenic po wpisach na forum. Wiadomo, że nie jest to w żaden sposób miarodajne.

Nie jest to temat do chwalenia lub podważania instalacji LPG w Accordach.

Dziękuję za zrozumienie.
:)
  • 0

#14 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:46, 15.10.2013

To ja wytłumacze po polsku:
Jak coś się zje..ło - pisać, nie oszukiwać
Jak się nie zje..ło - nie pisać.
  • 0

#15 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:46, 15.10.2013

Jak się jest za to nie iść na wybory a jak się jest przeciw to iść :mrgreen:
  • 0
MaxLife RULEZ !!!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq