XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
k20a6 klekotanie silnika
#1
Napisano 19:57, 16.08.2013
Natrafiłem na kilka wątków ale niestety żaden nie został rozwiązany. Mam problem jak w temacie
silnik glośno klekocze w dolnym zakresie obrotów w wyższym klekot ustępuje. Na 99% wykluczam panewki.
Czytałem, że może być to kasownik VTECa lub napinacz łańcucha rozrządu, ale nigdzie tematu nie rozwiązano,
czy ktoś z was miał podobny problem i udało się wam go rozwiązać?
Klekot brzmi identycznie jak na filmiku który już w jakimś innym temacie umieścił użytkownik.
podobno u niego ASO stwierdziło, że to napinacz łańcucha rozrządu.
#2
Napisano 23:11, 16.08.2013
wymieniłem silnik, remont był nieopłacalny
#3
Napisano 23:45, 16.08.2013
#4
Napisano 23:55, 16.08.2013
#5
Napisano 11:06, 17.08.2013
#6
Napisano 13:07, 17.08.2013
#7
Napisano 14:02, 17.08.2013
Zresztą co to za problem załatwić silnik wystarczy go przegrzać albo trochę bez oleju pojeździć, a oszołomów i blondynek w PL nie brakuje.
racja
#8
Napisano 14:27, 17.08.2013
#9
Napisano 15:44, 17.08.2013
#10
Napisano 16:19, 17.08.2013
dziwny przypadek... słabe aso gdyby się komuś w nim chciało to dostałbyś za free.
Krężel & Krężel
#11
Napisano 15:48, 18.08.2013
#12
Napisano 03:12, 29.08.2013
Wymienilem napinacz, ustawilem zawory dwa razy ( za drugim sprawdzilem czy zrobilem dobrze za pierwszym), sprawdzilem walki na wszystkie mozliwe sposoby, panewki na dole, popychacze, smarowanie z wymiana oleju 3 razy 5W30 Valvoline, kody bledow (NIC), ale klekocze nadal w okolicach pierwszych zaworow wydechowych, tylko troche nizej, Wiec teraz czas na lancuch ze slizgami, jak nie pomoze, to wymienie motor.
185000km k20a6 2005 tourer sport at
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
#13
Napisano 21:22, 29.08.2013
na początku produkcji w 2003r. w silnikach 2.0 był montowany nietrwały wałek rozrządu (zbyt szybko się wycierał), ale była na to akcja serwisowa w której wymieniali te wałki,
Na akcji wymienili tylko mały procent wałków a wadliwe wałki były montowane aż do końca 2004 roku.
BTW. silniki K20 mają dwa wałki rozrządu ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#14
Napisano 23:26, 29.08.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych