Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

k20a6 klekotanie silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:57, 16.08.2013

Witam,

Natrafiłem na kilka wątków ale niestety żaden nie został rozwiązany. Mam problem jak w temacie
silnik glośno klekocze w dolnym zakresie obrotów w wyższym klekot ustępuje. Na 99% wykluczam panewki.
Czytałem, że może być to kasownik VTECa lub napinacz łańcucha rozrządu, ale nigdzie tematu nie rozwiązano,
czy ktoś z was miał podobny problem i udało się wam go rozwiązać?
Klekot brzmi identycznie jak na filmiku który już w jakimś innym temacie umieścił użytkownik.



podobno u niego ASO stwierdziło, że to napinacz łańcucha rozrządu.
  • 0

#2 nvu

nvu
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:11, 16.08.2013

Miałem podobny problem, z tym że u mnie był cały czas taki klekot, czy to niskie obroty czy wysokie.
wymieniłem silnik, remont był nieopłacalny
  • 0

#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5,251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:45, 16.08.2013

Wałek rozrządu ? Nie wymieniony na akcji serwisowej ASO ?
  • 0
                       

#4 strach

strach
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Krk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7 Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:55, 16.08.2013

Mi padł rozrząd po 140 Tyś, sprawdzili silnik z numeru nadwozia ale accord był wolny od wad fabrycznych i niestety trzeba było wykładać kase. Co ciekawe padł tydzień po gwarancji :)
  • 0

#5 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1,165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:06, 17.08.2013

jak to padł rozrząd :?: jak to padł silnik :?: może po 300kkm silnik tak... zwłaszcza jak na lpg jeździ ale rozrząd...
  • 0
F1

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 13:07, 17.08.2013

na początku produkcji w 2003r. w silnikach 2.0 był montowany nietrwały wałek rozrządu (zbyt szybko się wycierał), ale była na to akcja serwisowa w której wymieniali te wałki, ale jak jakieś auto nie było na wymianie, to takie rzeczy mogą się dziać po większych przebiegach. Zresztą co to za problem załatwić silnik wystarczy go przegrzać albo trochę bez oleju pojeździć, a oszołomów i blondynek w PL nie brakuje.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1,165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:02, 17.08.2013

Zresztą co to za problem załatwić silnik wystarczy go przegrzać albo trochę bez oleju pojeździć, a oszołomów i blondynek w PL nie brakuje.


racja :mrgreen:
  • 0
F1

#8 strach

strach
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Krk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7 Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:27, 17.08.2013

Byłem w ASO na ostatnim przeglądzie gwarancyjnym, wyregulowali zawory zmienili oleje i filtry, zrobiłem może tysiąc km i znów zawory było słychać. Udałem się znów do ASO żeby poprawili swoje dzieło z zaworami, ale diagnoza już nie była przyjemna jak usłyszałem od Kierownika serwisu ze Rozrząd jest do zmiany. Dziwne ze na ostatnim przeglądzie rozrząd był cały a po tysiącu km już do zmiany. Na tyle byli uczciwi i pokryli 50% kosztów z racji tego, ze tydzień po gwarancji się rozleciał. Przeglądy były regularne ale nigdy mi nie wspomniano w ASO o kampanii wymiany wałka rozrządu.
  • 0

#9 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1,165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 17.08.2013

dziwny przypadek... słabe aso gdyby się komuś w nim chciało to dostałbyś za free.
  • 0
F1

#10 strach

strach
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Krk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7 Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:19, 17.08.2013

dziwny przypadek... słabe aso gdyby się komuś w nim chciało to dostałbyś za free.


Krężel & Krężel
  • 0

#11 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 15:48, 18.08.2013

Panowie 3 tyg. wczesniej ustawiane były zawory i wałek sprawdzany więc to NA PEWNO nie wałek. Dzwiek nasila sie pod obciazeniem, powyżej 4 tyś cisza. Panewki też odpadają, dół był rozbierany i sprawdzany. Czytałem, że może to być napinacz łańcucha, łańcuch lub kasowniki VTEC-a, jakieś inne pomysły, ktoś miał podobny problem? przebieg 200tyś.
  • 0

#12 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 03:12, 29.08.2013

Ja mam podobny problem tylko cichszy, zaczyna sie kilka sekund po uruchomieniu (ciekawe swoja droga ze nie od razu) i nasila przy obciazeniu silnika (klima, 'D' lub 'R' z hamulcem...) glosniej przy 1500rpm i 2200rpm, 'klekot' ustaje ok. 3000rpm, lepiej nieco jest na cieplym silniku, ale szalu nie ma.
Wymienilem napinacz, ustawilem zawory dwa razy :k ( za drugim sprawdzilem czy zrobilem dobrze za pierwszym), sprawdzilem walki na wszystkie mozliwe sposoby, panewki na dole, popychacze, smarowanie z wymiana oleju 3 razy 5W30 Valvoline, kody bledow (NIC), ale klekocze nadal w okolicach pierwszych zaworow wydechowych, tylko troche nizej, :sl Wiec teraz czas na lancuch ze slizgami, jak nie pomoze, to wymienie motor. :B
185000km k20a6 2005 tourer sport at
  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#13 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:22, 29.08.2013

na początku produkcji w 2003r. w silnikach 2.0 był montowany nietrwały wałek rozrządu (zbyt szybko się wycierał), ale była na to akcja serwisowa w której wymieniali te wałki,


Na akcji wymienili tylko mały procent wałków a wadliwe wałki były montowane aż do końca 2004 roku.

BTW. silniki K20 mają dwa wałki rozrządu ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#14 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:26, 29.08.2013

Jak już napisałem to nie wałki, wałki słychać inaczej. Klekot dochodzi od strony rozrządu, mój mechanik twierdzi, że prawdopodobnie fazer (koło górne prawe) rozrzadu jest przyczyną klekotania, łańcuch jest również za luźny ale nie chciałem pakować już nie potrzebnie pieniędzy. bartekinator napisz czy wymiana łańcucha u Cb pomogła.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq