Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Tłumik przelotowy zamiast kata - czy podejdzie?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:24, 23.05.2014

rura wystarczy


  • 0

#17 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:22, 23.05.2014

to usunięcie środkowego mi trochę odetka układ wydechowy nie. i głośnośc dużo nie ulegnie zmianie ? bo ryczacego wydechu to nie chce
  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#18 Bogal

Bogal
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CE7
  • KM:160
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:43, 29.09.2014

Ja z tlumikow w v gen mam tylko koncowy. Od kolektora rura 2 cale, i tlumik od Supersprint. I o dziwo check mi sie nie pali. Samochod sie odetkal, ale nie mozna przesadzac ze srednica rur. 2.25cala bym nie dawal. Jednak troche tym spalinom trzeba utrudnic ujscie.

Kiedy to robilem, odpalilem samochod bez zrobionego jeszcze tlumika koncowego i efekt byl taki, ze zlecialy sie dzieciaki z okolicy zobaczyc co to za przerazajace dzwieki. Obawialem sie czy bedzie podobnie, ale po zalozeniu sie zdziwilem. Dzwiek bardzo przyjemny, mieszczacy sie w normie.

Jedyne z czym ma sie problem, to z przegladem. Od razu cie odsylaja z kwitkiem. Trzeba znalezc kogos kto przymknie na to oko ;)
  • 0

#19 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:06, 30.09.2014

 

I o dziwo check mi sie nie pali.

 

Nie ma się co palić - masz 1 sondę.


  • 0

#20 borek1992b

borek1992b
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Kolno/Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 30.09.2014

mam w planie wymienić cały tłumik na nierdzewny i mam pytanie. Dać 2, 2.25 czy 2.5 cala ? Teraz mam silnik 1.8 ale planuje swap na 2.2. Wizję mam taką żeby wywalić kata - w zamian przelotowy wyciszony, usunąć środkowy, na końcowy dać dwa tłumiki ala Type-R. Drugie pytanie końcowe przelotowe czy komorowe ? Na wszystkich przelotowych nie będzie zbyt głośno ? Chcę uzyskać ładny pomruk, ale wycie jak z obecnej rynny odpada :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq