Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Układ dolotowy CAI do K24. Co wybrać?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
171 odpowiedzi w tym temacie

#166 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:02, 05.04.2015

Kardynal chlopie, ochlon ;) Herezje glosisz, a pozniej inni w te bajki wierza i niepotrzebnie maja namieszane w glowach.


  • 0

#167 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:20, 05.04.2015

Panowie nie do końca to jest herezja - w dużej mierze Kardynał ma rację, jeśli ktoś nie zamierza zrobić z silnikiem nic poważniejszego - to faktycznie jest to wywalenie pieniędzy w błoto - zastosowanie tego typu dolotu da 3-5 HP więcej, a za taką kasę - to sami przyznacie, że to drogo. Sam jeździłem na zakupionym dolocie i go sprzedałem, bo poza dźwiękiem odczuwalnej różnicy nie ma. Przy seryjnym komputerze trzeba byłoby przestawić kilka parametrów, abyto dograć, a jak wiecie  jest to prawie niemożliwe, a w szczególności nieopłacalne, no chyba, że ktoś tym autem jedzie aby się pokazać, co jest pod maską - to nie zaprzeczam - ładnie wygląda i to tyle. BTW kupiłem kiedyś szeroką przepustnicę założyłem do K20A6, rozwierciłem ssaka  - i poza buczeniem silnika i dość ładnym dźwiękiem nic to nie dało, więc szybko się pozbyłem i przeskoczyłemna seryjną, która zapewnia wystarczającą ilość powietrza do silnika, ale cóż człowiek uczy się na błędach..


  • 0

#168 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:15, 05.04.2015

Rumcyk27 tak racja ale zwróć uwagę na to że sporo osób właśnie robi to nie dla performance tylko dla dźwięku i wyglądu bo jeżdżą po spotach i zlotach.

Kolega Kardynał nie umie tego zrozumieć albo zwyczajnie troluje nam forum i nabija sobie posty bo równie dobrze mógłby pisać w każdym swoim poście "seria lepsza", "kup serie" etc.


  • 0

#169 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:12, 05.04.2015

No dobrze Rumcyk, wiec CAI nie dziala gorzej niz seria. Czyli wg mnie gloszeniem herezji jest pisanie, ze na takim markowym dolocie jest gorzej niz na ori rezonatorze z puszka i filtrem. Gorzej nie jes napewnot, ale wiadomo, ze nie bedzie to od razu wyscigowka po zalozeniu takiego dolotu. To tak jakby napisac, ze sportowe markowe hamulce na ori wymiarach nie beda lepsze niz zwykle gladkie zamienniki z allegro. Roznica nie bedzie stawiac auta w pionie po musnieciu pedala hamulca na sportowym zestawie, ale na hamowaniu z tej samej predkosci niech bedzie skuteczniej o 3-5 metrow,a czasem to decydujaca odleglosc.


  • 0

#170 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:10, 05.04.2015

Panowie, nie chciałem nikomu zrobić na przekór lub na złość, ale wiedziałem, że mnie "zgrzmicie" za to, że "bronię" kolegi Kardynała. Nie, nie, nie wcale go nie bronię, ale Wydobywczy sam przyznasz, że na jazdę po spotach wydac 1k to troszkę dużo i pewnie sam zainwestowałbyś w co innego - bo ja np zrobiłbym w tej kasie reflash u A1 lub Krzyśka i kupiłbym wkładką K&N lub innej firmy i efekt za 1k byłby o niebo lepszy, natomiast jeśli chodzi o dźwięk - macie rację - ale też z drugiej strony mozna wyciągnąć rezonator i efekt przy seryjnej puszce bedzie taki sam lub bardzo podobny jak przy CAI.


  • 0

#171 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:24, 05.04.2015

Przy wyciagnietym rezonatorze, latem w korkach, auto sie dlawi i doslownie od tego goracego powietrza silnik umiera i przygasa. Gorace powietrze spod maski skutecznie utrudnia poruszanie sie w ruchu miejskim wiec odpada :)


  • 0

#172 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:27, 05.04.2015

Zasada jest prosta - cai ma sens jak ktoś idzie w i/h/e, inne zastosowania to tylko blink blink pod machą. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Google (1)
IPB Skin By Virteq