XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:08, 27.02.2013
Przymierzam się do zakupu dedykowanego układu dolotowego (CAI) do mojego Accorda z silnikiem K24. Wstępnie upatrzyłem sobie trzy produkty z pośród których chciałbym dokonać wyboru są to:
- Injen (SP1431)
- K&N typhoon (69-1206TP lub 69-0025TP nie wiem który lepiej pasuje ? )
- Comptech Icebox
Ostatnio przeczytałem kilka tematów głównie na zagranicznych forach odnośnie w/w propozycji i mam spory mętlik w głowie na które rozwiązanie się zdecydować. Dlatego proszę również polskich użytkowników CAI (mam nadzieję, że takowi się znajdą ) o wyrażanie swojej opinii.
Jest kilka otwartych pytań które mnie dręczą:
1.Który z w/w da najlepsze osiągi?
Znalazłem tylko jeden test który rzetelnie porównuje wszystkie doloty i w nim wygrywa K&N jednak po sieci krąży sporo wpisów, iż Injen jest lepsz, a więc który wybrać?
Poniżej link do testów dolotów dla TSXa(amerykański bliźniak Accorda).
http://www.heeltoeau...-acura-tsx.html
Tu muszę zaznaczyć, że silnik w TSC delikatnie różni się od naszego, a więc test nie musi być miarodajny...
2.Jak bardzo odczuwalny jest ubytek nitków i KM w dolnym zakresie (poniżej 3k RPM) dla K&N i Injena ?
Generalnie poruszam się w zakresie zdecydowanie powyżej tego progu, ale czasami zdarza się zamulać za jakaś zawali drogą Obecnie autko dostojnie rozpędza się wysokiego biegu przy niskich obrotach, a jestem ciekaw jak to będzie wyglądać po założeniu CAI. Czy wtedy za każdy razem będzie trzeba redukować bo poniżej 3k rpm auto nie będzie chciało jechać ?
Z tego co wiem to problem nie dotyczy Comptech ice box gdzie w dolnym zakresie zyskuje się na mocy w stosunku do stockowego dolotu.
3.Który CAI najlepiej pasuje mechanicznie do mojego auta?
Chciałbym uniknąć przeróbek, wszystko ma pasować na zasadzie plug & play.
4.K&N i Injen jest montowany w zderzaku na wysokości lampy przeciwmgielnej. Niektórzy użytkownicy -nie mający lamp w zderzaku- wyciągali zaślepkę i wsadzali w to miejsce kartkę, aby zapewnić jak najlepszy dopływ powietrza. Ja bym chciał lampę pozostawić na swoim miejscu, ale zastanawiam się czy jej obecność nie będzie blokować dopływu powietrza do filtra, a w konsekwencji do silnia?
5.Jakie są ogólne wrażenie z jazdy na CAI czy naprawdę czuć że auto się lepiej zbiera, wkręca na obroty ?
6.Czy po założeniu CAI trzeba będzie na nowo ustawić mapy gazu (mam instalacje lpg) ?
7.Czy jest ktoś z Krakowa lub okolic za założonym CAI?
Chętnie bym podjechał i sprawdził na ile w rzeczywistości auto będzie głośniejsze w stosunku do oryginału.
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi i komentarze
#2
Napisano 17:27, 27.02.2013
2. nie odczulem zadnego spadku nm na dole
3. injen pasuje pnp
4. nie bedzie, jest tam wystarczająco duzo zimnego powietrza :P z innej strony pomysl, zostawilbys kratke, padal by mocny deszcz albo wjechalbys w kaluze po jakims aucie - i silnik do wymiany
5. w 2.0 odczulem minimalną roznice potiwerdzoną pomiarami 0-100 (nie bylo to mega przyrost ale jednak minimalnie sie odczuwa ze lepiej jedzie)
6. nie mam pojecia
7. jest glosny :P
#3
Napisano 17:40, 27.02.2013
#4
Napisano 17:54, 27.02.2013
U mnie do 4 tys nie słychać żeby glośniej chodził ale powyżej zaczyna się dziać i mnie akurat to się podoba.
Dół wcale nie zamula, to chyba jak ktoś ma coś źle zestrojone.
#5
Napisano 20:43, 27.02.2013
#6
Napisano 21:06, 27.02.2013
#7
Napisano 21:31, 27.02.2013
Dzięki za propozycję, ale ale będę upierał się przy pełnym CAI. No chyba, że AEM można rozbudować?
@abdul865
Injen i K&N są dostępne na ebay i kosztują około 330 USD (już z transportem do Polski)
Comptech icebox widziałem za około 160 USD + tranport
#8
Napisano 21:38, 27.02.2013
@szyszon
Dzięki za propozycję, ale ale będę upierał się przy pełnym CAI. No chyba, że AEM można rozbudować?
@abdul865
Injen i K&N są dostępne na ebay i kosztują około 330 USD (już z transportem do Polski)
Comptech icebox widziałem za około 160 USD + tranport
Przerobić można dokupić kolanka i przerobić jako Cai:)
#9
Napisano 21:49, 27.02.2013
Przerobić można dokupić kolanka i przerobić jako Cai:)
No właśnie i to jest pewien problem bo chcę uniknąć rzeźby i jestem zbyt leniwy na takie zabawy
Tak z ciekaowści napisz o jakich pieniążkach rozmawiamy - może być na priv jak wolisz
Ja zamówiłem właśnie Injena
Tak z ciekawości gdzie kupiłeś i w jakiej cenie ?
O ile mozna wiedzieć
#10
Napisano 21:55, 27.02.2013
#11
Napisano 21:57, 27.02.2013
Jeśli nie mają fotki to nie jest w sprzedaży pisałem kiedyś do nich i nie mają.Ja zastanawiałem się nad tym ale nie ma zdjęcia podglądowego i nie wiem jak dokładnie to wygląda ... http://www.poturbowa...echaniczny.html
Pm poszedł
#12
Napisano 22:06, 27.02.2013
#13
Napisano 22:16, 27.02.2013
Cena 850złPrzerobić można dokupić kolanka i przerobić jako Cai:)
No właśnie i to jest pewien problem bo chcę uniknąć rzeźby i jestem zbyt leniwy na takie zabawy
Tak z ciekaowści napisz o jakich pieniążkach rozmawiamy - może być na priv jak woliszJa zamówiłem właśnie Injena
Tak z ciekawości gdzie kupiłeś i w jakiej cenie ?
O ile mozna wiedzieć
#14
Napisano 22:31, 27.02.2013
#15
Napisano 22:32, 27.02.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych