wiele by mi pomogło gdybyś podpowiedział jakie kąty kolanek zastosowałeś?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#152
Napisano 23:43, 22.03.2015
Jak przesiądę się z powrotem na pełne CAI to pokażę Wam jak zachowuje się temperatura po kilku minutach na postoju przy short - ramie i na pełnym CAI, z tym, że short ram jest niezabudowany. Temperaturę odkopałem przypadkiem. Czujnik temp powietrza mierzy temperaturę zaraz przy przepustnicy, więc pomiar jest w miarę wiarygodny, warunki atmosferyczne porównywalne.
#153
Napisano 08:07, 23.03.2015
wiele by mi pomogło gdybyś podpowiedział jakie kąty kolanek zastosowałeś?
dołączam się do pytania, w sumie tylko to mnie trzyma przed przystąpieniem do prac nad odlotem
#154
Napisano 10:23, 23.03.2015
wiele by mi pomogło gdybyś podpowiedział jakie kąty kolanek zastosowałeś?
Jeżeli to do mojego tworu pytanie to było to jedno kolanko 90 stopni przecięte, ale jaki dokładnie kąty były to nie pamiętam...
#155
Napisano 15:58, 04.04.2015
Witam czy mógłby się ktoś wypowiedzieć czy taki dolot to warty jest ceny?
http://www.ebay.pl/i...=item5b0e8218fd
ewentualnie zapodajcie jakieś link do dobrego dolotu
bo szukam szukam i mało co jest
No Red Line no Fun
#157
Napisano 17:08, 04.04.2015
widziałem go. ale jest kiepski bo krótki
No Red Line no Fun
#158
Napisano 20:34, 04.04.2015
krótki? Przecież ten injen to standardowe CAI przy którym masz filtr w miejscu OEM rezonatora. To jaki ty chcesz mieć dolot?
#159
Napisano 21:08, 04.04.2015
Sorry, bo mi majtki spadly jak to zobaczyłem
...1000 złotych za taki pseudo tunnig = takie badziewie co nic nie daje?
link: http://jarusnet.pl/d...d-03-06-2-4-k24
Ludzie nie macie innych wydatków jak bez jakiejkolwiek potrzeby tylko komuś szmalec do kieszeni pchać = wkładać?
System WDECHU Hondy jest W-DECHE = per-fekt, nie psujcie go!
Użytkownik Kardynal edytował ten post 21:15, 04.04.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#160
Napisano 21:11, 04.04.2015
To ubierz majty
U ciebie w K24 nic nie dało założenie CAI?
#162
Napisano 21:36, 04.04.2015
jak dla mnie o ten sam tylko w wersji BLACK a nie polerowany.
#163
Napisano 22:27, 04.04.2015
..i co ci to wszystko (fiki-miki) da jak i tak MICU i sondy za ciebie decyduja?
>>>Micu decyduje co gdzie i ile!
<Nie TY!
Ps.: TY - Jako sensor to tylko robisz zaklucenia!
Użytkownik Kardynal edytował ten post 22:32, 04.04.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#164
Napisano 23:25, 04.04.2015
O bogowie... jak ja nie lubie jak ty trollujesz tematy nie mając nic do powiedzenia.
Zasada jest prosta:
zbierasz graty, montujesz je, a na końcu pakujesz hondate lub coś podobnego i jedziesz wystroić żeby autko wiedziało że ma coś pomodzone.
Ciężko to zrozumieć?
#165
Napisano 08:07, 05.04.2015
Kardynal bez zgryźliwych stwierdzeń w stosunku do innych , proszę . I to nie pierwszy raz czytam takie wypowiedzi z Twojej strony .
Co do CAI-a sam posiadam u mnie w VI gen. i nie zauważyłem , że coś popsułem w swoim układzie dolotowym
Co do do Injena to fakt cena może być troszkę zaporowa .
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych