XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#136
Napisano 10:23, 23.01.2015
#137
Napisano 20:50, 23.01.2015
#138
Napisano 14:23, 24.01.2015
myslałem nad tym żeby u siebie tak zrobić i przenieść poprostu aku w miejsce OEM airboxu a dolot poprowadzić prosto
#139
Napisano 13:01, 28.01.2015
Injeny z tego co zauważyłem u znajomych śą różne, tzn jedne miał rurki cały czas proste a ja i drugi ziomek mamy raz cienkie raz w jednym miejscu pogrubione i znowu cieńsze. Po co nie wiem ? Osobiście założyłem hydroshield... Na lato zdjąć ?
Pytanie nr 2... Przy montażu dolotu uwidziało mi się zmienić nadkole przednie lewe z diesla ( ma kratki wentylujące ) Jak myślicie spełni to chociaż trochę swoją role ?
#140
Napisano 15:06, 28.01.2015
na pewno będziesz miał wiecej błota na filtrze jak i brudu z nadkola to raczej powietrza sie nie złapie a brud..
Najlepszym efektem byłoby przenieść aku w inne miejsce i wstawić jeden kawałek prostej rury, ale gdzie przenieść baterię...tego ju z nie wiem
czy przypadkiem Balcer nie przenosił aku do bagażnika? też o tym myślałem
#141
Napisano 23:53, 28.01.2015
#142
Napisano 02:42, 29.01.2015
Przeniesienie akumulatora - do bagażnika .Przeciągamy kable spodem , kanałem -zależy jak jest miejsce .Dokupujemy kuwetę na przykład taką jak w linkach
http://www.boatshop....00-mm,1703.html
http://www.inter-ral...akumulator.html
Lub nawet jak komuś kasy nie braknie karbonowy .
Można także wkomponować w zabudowę car audio jak ktoś posiada . Ale nie stawiać w jednej obudowie z subwooferem .Gdyż akumulatory tradycyjne nie lubią zbytnich wibracji .
Plusy podstawowe z tej operacji wynikają dwa:
1.- Rozmieszczenie masy się poprawia . Dociążamy lekki tył a odejmujemy i tak już ciężkiemu przodowi .
2.-jeżeli ktoś ma instalację car audio - wzmacniacze w bagażniku - możemy teoretycznie zrezygnować z kondensatora -[Zależnie od mocy sprzętu ] i jego zapotrzebowaniu na prąd ] .
I tak na dodatek -możemy zastosować akumulator żelowy ,który nie jest tak czuły na temperaturę i wibracje . Dodatkowo jest mniejszy ,sprawniejszy i możemy go zamontować w dowolnej pozycji nawet bocznej gdyż elektrolit związany jest specjalnymi matami wewnątrz cel .
Dodatkowym plusem będzie to iż żelówki są dużo bardziej wytrzymałe ,dużo trwalsze i odporne na pełne rozładowanie . Posiadają dużo większą rezerwę prądowa aniżeli konstrukcje tradycyjne .
A sprawę aku w Accordach chyba większość zna .
https://www.google.p...iw=1920&bih=923
Pozdrawiam
#143
Napisano 08:19, 29.01.2015
Ja mam cai zamówione z tej stronki : http://jarusnet.pl/d...d-03-06-2-4-k24 i jestem zadowolony. Z tego co widzę, jak narazie wyszło wszystko z magazynu.
#144
Napisano 10:32, 29.01.2015
BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/
Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
#145
Napisano 01:25, 30.01.2015
Nie sprawdzony kilkukrotnie - tylko to jest najlepszy jak na ten moment człowiek w Polsce który ściąga profesjonalnie "graty "na zamówienie i jak dla mnie i dla wielu setek ludzi którzy dłubią ostre projekty oraz małych dłubaczy .
Znamy się z forum PTP - dla niewtajemniczonych Prelud team Poland . Fajny uczciwy człowiek i do tego zawsze ma towar w dobrych cenach .
Co do dolotów - mój przyjaciel z PTP Szadam zrobił sam całkiem fajny projekt H22 [ sam czytaj bez udziału tak zwanych profi firm tuningowych ].
Nie turbo a kompresor Rotrex i żadna rura która służy jako dolot ,wylot czy przelot nie pochodzi z ebaja tylko z polskich sklepów ,tak samo kolanka i inne łączniki - dodam że nie kosztowały strasznych pieniędzy i są naprawdę świetnej jakości .
Kwestia jest taka aby policzyć sobie przepływy i ilości powietrza potrzebnego dla takiego Rotrexo ustrojstwa.
Projekt zaraz po strojeniu u Rysia z marszu wygrał 2lub 3 miejsce [zależy jak patrzeć na klasyfikację ] na duży zlocie PTP w zeszłym roku .
A muszę nadmienić iż konkurencja była bardzo mocna i doinwestowana . Auta rzedu 400 , 300 i tym podobne moce .
Czyli wynika z tego że nie trzeba mieć w aucie gratów- rurek i kolanek z najdroższej j półki aby zrobić dobre i trwałe auto. Zazwyczaj firmy typu import tuner mają projektantów odpowiedzialnych za design . Nie oszukujmy się to jest potężny biznes i żeby przyciągnąć wzrok nabywcy często trzeba uciekać się do sztuczek wizualnych ,które nierzadko są tanimi trikami i mają na celu tylko sprzedaż i minimalizację kosztów wytworzenia .
Mówię to ja człowiek który lata na injenie hahahaha
Dolot to tylko rura z odmami która dostarcza powietrze do silnika . Ma ono być chłodne i dobrze oczyszczone i tyle i puki nie macie 700 koni pod maską to nie musicie się martwić że nie da rady przepuścić odpowiedniej ilości powietrza -a tutaj to i tak tylko przekrój i odpowiednia izolacja termiczna .
#146
Napisano 14:53, 30.01.2015
No i zgadzam się z przedmówcą w 100%, dlatego ja również śmigam na dolocie typu homemade, co prawda kroi mi się jego poważna przeróbka, ale to na razie tylko zamysł. Wracając do tematu - wytworzenie takiego dolotu to koszt około 200 - 300 zł i żadnej różnicy nie będzie - a przynajmniej jej nie odczujemy ( no może poza dźwiękiem ), a dla tego, który to zrobi dobrze - efekt końcowy będzie jeszcze lepszy niż przy zakupie dolotu. A z drugiej strony, kto bogatemu zabroni....
#147
Napisano 14:26, 21.02.2015
Za pozwoleniem kolegi Rumcyk27 cytuje jego odpowiedź:
"...1 czujnik IAT czyli temp zasysanego powietrza, pozostawiłem. W złączce silikonowej zrobiłem dziurę i po prostu go tam wsadziłem. Ta okolica przed przepustnicą nie musi być szczelna
2.Drugi wąż po prostu odpiąłem wyciągnąłem wężyk
3. Trzeci wąż to tzw odma. Na jej początku - czyli tam, gdzie wychodzi z pokrywy zaworów możesz dać tzw oilcatch tank - ale moim zdaniem to niepotrzebny bajer i szkoda kasy,bo olej i tak nie leci, ja dałem tylko malutki filterek..."
Czyli wszystko już jasne.
Ten drugi wężyk, który odpiąłeś zaślepiałeś czy może zostać "na wolny powietrzu"? Przyszedł mi do głowy pomysł żeby może wykorzystać łącznik elastyczny z wyjściem na odmę lub rurę z wyjściem na odbmę i do niego przymontować ten dyndający wężyk, a na odme tak jak wspominałeś zamontować filterek.
Przykład łącznika i rurki:
http://allegro.pl/la...5076919613.html
http://allegro.pl/ru...5027672365.html
#148
Napisano 15:16, 22.02.2015
#149
Napisano 13:05, 23.02.2015
Ja będę robił tak jak kolega wyżej, chce jak najmniej łączeń itp.
#150
Napisano 21:59, 22.03.2015
Wczoraj rzeźbiłem short rama dla znajomego do vii gena. Czekamy teraz na filtr i sylikon.
Mamy burzę mózgów, czy robić dalszą część i mieć CAI czy zostać przy shorcie Przy K20 mocy za dużo nie przybędzie ale dźwięk będzie na +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych