XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:49, 12.12.2012
Dolot, silnik, zawiechy zrobione. Czas na wydech. Na chwilę obecną nie zdecydowałem jeszcze czy będzie to custom, czy coś markowego. Jeżeli o markowe chodzi, niewielki wybór jest dla Coupe CG4 (właściwie żaden). Stąd pytania:
Czy systemy dla wersji US EX (2.3L) pasują do mojego CG4 (ES)? Przykład: czy ten A'pexi by pasował?
Czy systemy dla wersji 3.0 v6 pasują do 2.0i ES? Chodzi mi przede wszystkim o podłogę i układ rur/zaczepów. Jak wiadomo, w V6 układ jest rozgałęziony na dwa tłumiki. Czy 2.0 ma miejsce w podwoziu żeby zrobić coś podobnego?
AYss
#2
Napisano 17:18, 12.12.2012
a teraz 2,3 do 2,0. również wydaje mi się, że nie będzie problemów, sam z resztą mam kolektor i portki które wcześniej jeździły w 2,3 u kolegi unclefast. to praktycznie te same silniki różniące się tylko pojemnością.
#3
Napisano 17:59, 12.12.2012
AYss
#4
Napisano 00:48, 16.12.2012
Czy obie wersje mają tą samą podłogę? Na rysunkach widać że to samo, ale nie jestem pewien.
Dodam że chodzi o wersję sedana usa
HondaRadom / WolaTeam
usaccord.pl
#5
Napisano 11:42, 16.12.2012
#6
Napisano 13:19, 16.12.2012
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych