XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord nie pali na 1 cylindrze
#31
Napisano 20:54, 28.06.2012
#32
Napisano 23:46, 28.06.2012
Zapłonu może nie ale cewka jest
Mnie też to stwierdzenie trochę zadziwiło ...
#33
Napisano 08:51, 29.06.2012
#34
Napisano 11:38, 29.06.2012
#35
Napisano 19:12, 29.06.2012
ty masz V gena a ja ciagle nawijam o VI trzeba zmienic dilera
Swiecal gubisz się. Temat dotyczy VI-ki. I w VI-ce jest cewka
#36
Napisano 21:09, 29.06.2012
Swiecal gubisz się. Temat dotyczy VI-ki. I w VI-ce jest cewka
chyba w 1.6
no faktycznie pogubilem sie, rozebralem calego angola 1.8 na drobne srobki, rozebralem silnik w swoim ATR i w obu przypadkach nie bylo tam cewki tylko kable wiec jak cos przeoczylem to mnie prosze oswieccie
[ Dodano: 2012-06-29, 21:17 ]
To w takim razie co to za element nr 11 w EPC:
http://japancars.ru/...&nplblk=E__0510
to my chyba gadamy o dwoch innych rzeczach bo ty mi pokazales aparat zaplonowy, dzisiaj to mi sie juz nie chce zlazic do skody ale jutro sie pofatyguje i zrobie zdjecie cewki o ktora mi chodzilo
#37
Napisano 21:37, 29.06.2012
#38
Napisano 22:17, 29.06.2012
#39
Napisano 22:29, 29.06.2012
#40
Napisano 23:01, 29.06.2012
Noooo, i nie zmieniaj dealera...masz dobry towar
to zaczne go brac wiecej
#41
Napisano 18:59, 03.09.2012
#42
Napisano 19:31, 04.09.2012
#43
Napisano 16:23, 25.07.2013
Sprawdziłm już chyba wszystko i problem nadal istnieje.
Czyściłem przepustnice, silnik krokowy, egr.
Dwa dni temu pomierzyli kompresję, ciśnienie paliwa itd. Przeszło mi przez myśl że może sonda ale komputer nie wykrył żadnych błędów, Check świeci mi się tylko kilka sekund po odpaleniu i gaśnie, nigdy nie zaświecił mi się podczas jazdy.
Kopresja jest w kolejności ok.12,5, 13, 12,5, 13 (ewentualnie 3 i 4 odwrtnie bo nie pamietam).Ciśnienie paliwa ok. Mimo że kompresja przyzwoita wmawia mi że zawór wypalony ( jak każdy mechanik), powiedział mi też że przez wypalone gniazdo lub zawór występuje u mnie wypadanie zapłonu.Silnik jak terkotał tak terkocze.Czy istnieje możliwość, że przy takiej kompresji jest wypalony zawór lub gniazdo? (znajomy mechanik mówi że nie ma takiej opcji przy takiej kompresji).
Co mogę jeszcze sprawdzić?
#44
Napisano 00:05, 26.07.2013
ja co zmieniałem po kolei
świece
kable
kopułkę
palec
potem
sprawdzanie wtrysków (nawet kupiłem uzywaną listwę ze wstry.)
sprawdzanie cisnienia
czysczenie silniczka krok. egr , przepustnicy
i nic dalej to samo wiec pozostała uszczelka na kolektorze wydarłem cały iiii patrze a tu niema kawałka uszczelki na czwartym garze na tym co mi nie palił .
Zmieniłem uszczelkę i gra teraz jak nalezy
WIEC WYBÓR TERAZ NALEZY DO CIEBIE
ACCORD V COUPE CD7
#45
Napisano 09:27, 26.07.2013
Sprawdzę i dam znać. A gdzie i za ile mogę dostać taką uszczelkę, tylko w ASO?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych