Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Accord nie pali na 1 cylindrze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#31 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:54, 28.06.2012

Zapłonu może nie ale cewka jest :-)
  • 0

#32 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:46, 28.06.2012

Zapłonu może nie ale cewka jest :-)


Mnie też to stwierdzenie trochę zadziwiło :-D ...
  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#33 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:51, 29.06.2012

ty masz V gena a ja ciagle nawijam o VI :mrgreen: trzeba zmienic dilera :mrgreen:
  • 0

#34 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:38, 29.06.2012

To w takim razie co to za element nr 11 w EPC:
http://japancars.ru/...&nplblk=E__0510
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#35 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:12, 29.06.2012

ty masz V gena a ja ciagle nawijam o VI :mrgreen: trzeba zmienic dilera :mrgreen:


Swiecal gubisz się. Temat dotyczy VI-ki. I w VI-ce jest cewka
  • 0

#36 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 29.06.2012

Swiecal gubisz się. Temat dotyczy VI-ki. I w VI-ce jest cewka


chyba w 1.6

no faktycznie pogubilem sie, rozebralem calego angola 1.8 na drobne srobki, rozebralem silnik w swoim ATR i w obu przypadkach nie bylo tam cewki tylko kable wiec jak cos przeoczylem to mnie prosze oswieccie :lol:

[ Dodano: 2012-06-29, 21:17 ]

To w takim razie co to za element nr 11 w EPC:
http://japancars.ru/...&nplblk=E__0510


to my chyba gadamy o dwoch innych rzeczach bo ty mi pokazales aparat zaplonowy, dzisiaj to mi sie juz nie chce zlazic do skody ale jutro sie pofatyguje i zrobie zdjecie cewki o ktora mi chodzilo
  • 0

#37 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:37, 29.06.2012

Aparat zapłonowy to całość- moduł zapłonu, cewka, palec i kopułka. A 11-tka na schemacie to " COIL, IGNITION" co w wolnym tłumaczeniu znaczy CEWKA, ZAPŁON. Jak wyobrażasz sobie powstawanie wysokiego napięcia bez gwałtownego przerywania obwodu pierwotnego cewki? Skąd w aucie brałoby się kilkanaście tysięcy woltów z 12 V dostępnych w instalacji? Ja się domyślam co chcesz mi pokazać ze Skody...w maluchu też cewka zapłonowa miała swój gabaryt i masę...ale technika jakoś idzie naprzód i nawet cewkę można zmniejszyć do rozmiarów tych jaka jest w Accordzie VI ;-) Polecam doczytanie ESM, rozdział 4-30 - pomiar parametrów cewki zapłonowej.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#38 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 29.06.2012

skorom ta technika tak idzie do przodu to wieswagen jest z tylu :mrgreen: skoda jest mlodsza od hanki a za rok, no mooooze dwa zlamie sie bladż na pol :mrgreen:
  • 0

#39 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:29, 29.06.2012

Noooo, i nie zmieniaj dealera...masz dobry towar ;-)
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#40 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:01, 29.06.2012

Noooo, i nie zmieniaj dealera...masz dobry towar ;-)


to zaczne go brac wiecej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#41 maslak102

maslak102
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:zamość/warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 03.09.2012

dzis mialem ta sama przypadlosc, tez na 1 cylindrze nei palil, strasznie szarpal, sprawdzielm przewod i okazalo sie ze jest walniety. Kupilem przewody ngk- he73 zamontowalem a tu to samo, sprawdzalem swiece i nic, dodalem ostro gazu i jakby zalapal. Iskra byla, pomyslalem ze wtrysk padl ale ze z lenistwa nigdy nie zagladalem do egr-u to mowie zobacze co tam jest.2 min i egr na wierzchu. odkrecilem 4 śruby i troche z niego nawydlubywalem zlota. Zalozylem spowrotem odpalilem i chodzi jak lalka nie wiem co to ma wspolnego z tym cylindrem ale zrobil sie inny samochod.
  • 0

#42 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:31, 04.09.2012

w tych silnikach egr 'truje' ten cylinder który jest przy aparacie zapłonowym :)
  • 0

#43 slash23

slash23
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Nowhere
  • Silnik:2.0
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:23, 25.07.2013

Panowie problemów ciąg dalszy:(
Sprawdziłm już chyba wszystko i problem nadal istnieje.
Czyściłem przepustnice, silnik krokowy, egr.
Dwa dni temu pomierzyli kompresję, ciśnienie paliwa itd. Przeszło mi przez myśl że może sonda ale komputer nie wykrył żadnych błędów, Check świeci mi się tylko kilka sekund po odpaleniu i gaśnie, nigdy nie zaświecił mi się podczas jazdy.
Kopresja jest w kolejności ok.12,5, 13, 12,5, 13 (ewentualnie 3 i 4 odwrtnie bo nie pamietam).Ciśnienie paliwa ok. Mimo że kompresja przyzwoita wmawia mi że zawór wypalony ( jak każdy mechanik), powiedział mi też że przez wypalone gniazdo lub zawór występuje u mnie wypadanie zapłonu.Silnik jak terkotał tak terkocze.Czy istnieje możliwość, że przy takiej kompresji jest wypalony zawór lub gniazdo? (znajomy mechanik mówi że nie ma takiej opcji przy takiej kompresji).
Co mogę jeszcze sprawdzić?
  • 0

#44 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:05, 26.07.2013

czytam sobie i powiem tak !! ze masz walniętą uszczelkę na kolektorze ssącym przy bloku wiec musisz zdemontować cały kolektor ssący i przy okazji wymien sobie wszystkie uszczelki czyli na przepustnicy , połówka kolektora ssącego i przy bloku Ja tez tak małem ze nie pałił mi na jeden gar . Ja zjezdziłem mechaników i nic ,kazdy mówił co innego nawet powiedzieli ze mam walnieta uszczelke na bloku a okazała sie na kolektorze ssacym ta na samym dole przy bloku

ja co zmieniałem po kolei
świece
kable
kopułkę
palec

potem

sprawdzanie wtrysków (nawet kupiłem uzywaną listwę ze wstry.)
sprawdzanie cisnienia
czysczenie silniczka krok. egr , przepustnicy

i nic dalej to samo wiec pozostała uszczelka na kolektorze wydarłem cały iiii patrze a tu niema kawałka uszczelki na czwartym garze na tym co mi nie palił .
Zmieniłem uszczelkę i gra teraz jak nalezy


WIEC WYBÓR TERAZ NALEZY DO CIEBIE :-D
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#45 slash23

slash23
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Nowhere
  • Silnik:2.0
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 26.07.2013

Też zacząłem myśleć że przyczyną mogą być nieszczelności kolektora ssącego, ale teraz upewniłeś mnie żeby tam szukać:)
Sprawdzę i dam znać. A gdzie i za ile mogę dostać taką uszczelkę, tylko w ASO?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq