Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Accord nie pali na 1 cylindrze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#46 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 09:31, 26.07.2013

możesz też zapytać w tym sklepie, kupowałem kilka gratów tam i super obsługa jest:

http://jdmshop.eu/Us...a-17105-PDE-E01

może ściągną do Twojego silnika, jak nie to ASO
  • 0

#47 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 26.07.2013

ja kupiłem kryngielit i sam sobie te uszczelki wycinałem zapłaciłem za niego 15zł zaoszczedziłem 60zeta za wszystkie czyli trzy (przepustnice ,połówka kolektora i pod kolektorem) ja kupiłem ten zielony
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#48 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:04, 28.07.2013

W uszczelce kolektora jest wkomponowana blaszana owalna kryza kanału płynu chłodzącego więc wycinanki nie wchodzą raczej w grę.
  • 0

#49 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 28.07.2013

wycinanka tez moze byc oile dobrze wybijesz ja i bedzie git ja w to miejce wtawiłem oring

[ Dodano: 2013-07-30, 23:57 ]
i co chłopak odnalazłeś przyczynę nie palenia na jednym garze
DAJ JAKIS ZNAK ŻYCIA CO ZDZIAŁAŁEŚ Z TYM PROBLEMEM
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#50 slash23

slash23
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Nowhere
  • Silnik:2.0
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:18, 02.08.2013

Na razie nie ruszyłem z miejsca, bo miałem mały kocioł:(
Powiedzcie mi czy jest możliwy nadpalony(wypalony)zawór lub gniazdo przy kompresji rzędu 12,5-13 bo nie daje mi to spokoju
  • 0

#51 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 02.08.2013

Na razie nie ruszyłem z miejsca, bo miałem mały kocioł:(
Powiedzcie mi czy jest możliwy nadpalony(wypalony)zawór lub gniazdo przy kompresji rzędu 12,5-13 bo nie daje mi to spokoju





komprecja jest dobra wiec mysle ze zawór itp. jest ok !!! mi tez tak mówili

a masz wogule istre na tym ??????
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#52 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:57, 02.08.2013

Polecam sprawdzić czy na wtyczkach wtryskiwaczy jest sygnał i napięcie bo na forum są osoby co wymieniły połowę gratów pod maską a okazało się, że był problem elektryczny z wtyczką lub obwodem wtryskiwacza ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#53 slash23

slash23
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Nowhere
  • Silnik:2.0
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 19.08.2013

A jak to sprawdzić?
Dzisiaj byłem u kolejnego już magika i na odpalonym silniku odkręcił korek wlewu oleju i od razu powiedział mi że uszczelniacze zaworów do wymiany, tyle że mi oleju nie ubywa, jest trochę śladów cieknącego oleju od dołu ale inny mechanik powiedział że to cieknie przez uszczelke na rozrządzie :cry:
Podjechałem do kilku mechaników odnośnie wymiany uszczelki na kolektorze ssącym to nikt nie chce się tego podjąć, nawet nie więdzą jak sprawdzić czy uszczelka jest ok czy nie :-/
Ręce opadają :cry:
  • 0

#54 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:01, 19.08.2013

nawet nie więdzą jak sprawdzić czy uszczelka jest ok czy nie


"ciency" w uszach
masz tu przepis jak znaleźć dziurę w całym układzie dolotowym

  • 0

#55 Alexx

Alexx
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:KRZESZYCE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 23.08.2013

Ze sprawdzeniem wtyczek wtryskiwaczy jest jakis myk z dioda nie wiem jak co i gdzie kolega mi to sprawdzal ale tez mialem problem z jednym garaem nie gadal na benzynie i na gazie ... okazalo sie ze nie bylo napiecia na pierwszym wtrysku

Potrzebny jest bystry elektryk
  • 0

#56 slash23

slash23
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Nowhere
  • Silnik:2.0
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 28.10.2013

Dzis odebralem samochod od mechanika. Wymienil komplet sprzegla, uszczelke pod kolektorem ssacym, przewody podcisnieniowe i inne ktore nadawaly sie do wymiany, wyczyscil przepustnice i silnik krokowy, sprawdzil palec , kopulke, przewody, etc. Obejrzal tez gniazda zaworowe i zadne nie jest nadpalone.
Silnik nadal nierowno pracuje, a dodatkowo jak mu ostro wcisne to z dolu jedzie przyzwoicie, ale od 3,5-4 w gore jest zamulony jakby wcale sie vtec nie uruchamial (kiedys mialem podobny objaw jw "das auto" ak nie otwierala sie druga przepustnica).
Co jeszcze moge sprawdzic bo rece opadaja… nie chce pompowac wiecej kasy w ten samochod bo efektu brak.

[ Dodano: 2013-10-31, 19:56 ]
Niestety temat umarł :-?
Do zamknięcia :!:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq