XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord nie pali na 1 cylindrze
#16
Napisano 21:28, 21.06.2012
#17
Napisano 13:13, 25.06.2012
#18
Napisano 20:38, 25.06.2012
W sumie roboty na 2 godzinki. Tylko przed wyciągnięciem aparatu zaznaczyć trzeba jak był ustawiony aparat, żeby włożyć w to samo miejsce.
Odkręcić i ściągnąć palec zapłonowy, ściągnąć osłonę, odkręcić kabelki od cewki i wymontować cewkę. Później wszystko zmontować.
#19
Napisano 22:56, 25.06.2012
Tylko przed wyciągnięciem aparatu zaznaczyć trzeba jak był ustawiony aparat, żeby włożyć w to samo miejsce.
W VI genie nie ma takiej opcji. Inaczej się nie da włożyć.
#20
Napisano 23:29, 25.06.2012
Czasem padająca cewka daje objawy wypadania zapłonów jakby nie palił jeden cylinder. Dziwne, ale sprawdzone i prawdziwe.
nie palenie na cylindrze a wypadanie zaplonu to dwie rozne rzeczy
[ Dodano: 2012-06-25, 23:33 ]
a sprawdzales czy jest iskra na swiecy na tym cylindrze? wykrec swiece, zaloz na kabel, dotknij swieca masy albo silnika i zakrec rozrusznikiem
#21
Napisano 11:31, 26.06.2012
Jeżeli kompresja w normie to czy możliwe jest wypalenie(przepalenie, nadpalenie) pierwszego zaworu
Panowie pomóżcie bo już mam dosyć. Samochód jeszcze tak charakterystycznie się wzbudza po tym jak obroty spadną poniżej 500 rpm. Żal mi teraz wysoko kręcić silnik, ale właśnie po to kupiłem Hondę
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:49, 26.06.2012
A obroty nie powinny spadać poniżej 500. Jak obroty spadają ci poniżej 500 to popatrz, czy nie masz zasyfionego silnika krokowego przy przepustnicy.
#23
Napisano 23:18, 26.06.2012
Dam sobie spokój z podmianą cewki bo za dużo roboty z tym a gwarancji żadnej :-/
najdluzej ci zejdzie na znalezieniu jej sprawdzales czy jest iskra na tym cylindrze?
[ Dodano: 2012-06-26, 23:20 ]
Jeżeli kompresja w normie to czy możliwe jest wypalenie(przepalenie, nadpalenie) pierwszego zaworu
nie, wypalony zawor-brak kompresji
#24
Napisano 07:18, 27.06.2012
Czyli wypalony zawór odpada To chyba będe musiał poświęcić cały dzień i podmienić aparat zapłonowy :-/wypalony zawor-brak kompresji
wcale tak nie myśle, tylko że ja muszę to zrobić w 2 accordach (demontaż, montaż i demontaż) stąd moje obawy i żadnej gwarancjiNo to pomagają ci. Myślisz, że wymiana zaworu t mniej roboty niż podmiana cewki?
wiem ile pracy jest z wymianą zaworu i ile mnie to wyniesie, bo jak do tej pory każdy mechanik u którego byłem stawia na zawór (ale tylko na słuch) a mnie to nie przekonuje tym bardziej, że jest kompresja.
jak zdjąłem kabel z 1 świecy w innym accordzie obroty również spadały jak u mnie, ale nie wykluczam że syf jest tyle że jak zacznie palić na 4 gary to wtedy będzie wszystko jasneA obroty nie powinny spadać poniżej 500. Jak obroty spadają ci poniżej 500 to popatrz, czy nie masz zasyfionego silnika krokowego przy przepustnicy.
#25
Napisano 10:52, 27.06.2012
będe musiał poświęcić cały dzień i podmienić aparat zapłonowy :-/
Jaki cały dzień. Godzina roboty.
#26
Napisano 13:38, 27.06.2012
#27
Napisano 01:08, 28.06.2012
#28
Napisano 08:46, 28.06.2012
Ostatnie pytanko nie będę musiał ustawiać od początku zapłonu?
#30
Napisano 19:59, 28.06.2012
Ostatnie pytanko nie będę musiał ustawiać od początku zapłonu?
w acco VI nie ustawisz zaplonu i nie ma cewki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych