XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord nie pali na 1 cylindrze
#1
Napisano 13:54, 19.06.2012
Ostatnio miałem okazję przejechać się identycznym modelem z takim samym silnikiem 1.8 i byłem w szoku jeżeli chodzi o dynamikę i równą pracę silnika.
Mój silnik pracuje nie równo, wręcz nim "rzuca". Sprawdziłem i na 1 cylindrze nie ma reakcji jak zdejme kabel ze świecy.
Świece wymieniłem ostatnio na DENSO, kable WN podmieniłem z drugiego Accorda nie ma różnicy.
Nie mam pomysłu co to może być. Kompresja sprawdzana i jest ok. Zawory regulowane ok. 1-1,5 temu ale po regulacji zaworów wielkiej różnicy nie poczułem, nadal było nirerówno i wyczuwalny brak mocy szczególnie w dolnym zakresie obrotów.
Dodam że nie mam żadnych wystrzałów z wydechu,itd.
#2
Napisano 14:25, 19.06.2012
[ Dodano: 2012-06-19, 15:26 ]
Nie dubluj tematu. Jak ktoś ma pomóc to pomoże.
#3
Napisano 14:37, 19.06.2012
#4
Napisano 14:51, 19.06.2012
#5
Napisano 14:53, 19.06.2012
P.S. Nie chciało mi wysłać postu więc kliknąłem 2 razy stąd może temat pojawił się 2 razy. Przypadek
#6
Napisano 14:56, 19.06.2012
#8
Napisano 18:56, 19.06.2012
Wez zdejmij kabel wn z 1rwszego cylindra i załóż jakąś świece na niego i sprawdz czy iskra jest.Te świece co wymieniłeś to ilu elektrodowe są.
kable WN podmieniłem z drugiego Accorda nie ma różnicy
[ Dodano: 2012-06-19, 18:57 ]
jak masz dostep do drugiego acco to podmien sam aparat zaplonowy, bez kabli
#9
Napisano 19:07, 19.06.2012
sprawdz iskrę tak jak koledzy pisali, jesli jest to spróbuj odlaczyc zawor egr i sprawdz czy jak check sie zapali to nadal nie bedzie reakcji
#10
Napisano 10:12, 20.06.2012
Wyeliminiowałem:
-palec rozdzielacza
-kopułkę
-kable WN
-świece
Co jeszcze mogę sprawdzić? Aha mam instalację gazową II generacji i przeszło mi przez myśl że może wtryskiwacz?
O co chodzi z tym EGR?
#11
Napisano 19:45, 20.06.2012
Wczoraj podmieniłem palec rozdzielacza i kopułkę i nie ma absolutnie żadnej zmiany. Świece mam DENSO takie jak podają w książce serwisowej.
miales podmienic caly aparat, one potrafia uprzykrzyc zycie, sprawdz tez wtryski benzyny, chociaz jak ci chodzi tak samo na gazie to raczej nie to ale sprawdz
egr tez podmien albo go zdejmij, jezeli nie wiesz co to jest to to taki zawor za aparatem zaplonowym, taka kopulka
#12
Napisano 08:14, 21.06.2012
Czego oczekiwać po zdjęciu EGR? Jak wysypią się błędy to reset wystarczy?
Co do wtryskiwaczy to przy II gen LPG używa tych co na benzynie czy się mylę?
#13
Napisano 09:23, 21.06.2012
Podmieniłem palec,kopułke i przewody to chyba cały aparat zapłonowy.
zdejmij CALY aparat z drugiego auta i podmien bo tam jest nie tylko palec i kopulka, nie wiem jak dziala instalka 2 gen ale sprawdz wtryski benzyny, zmien je miejscami i zobaczysz czy cos sie zmieni
#14
Napisano 10:14, 21.06.2012
#15
Napisano 14:15, 21.06.2012
Gdzie są wtryskiwacze i jak je zdemontować?
Kiedyś jeden mechanik powiedział mi że mam przepalony czy nadpalony zawór, ale jeżeli kompresja przyzwoita to chyba odpada
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych