Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Czyszczenie katalizatora

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 karaszi

karaszi
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:48, 22.05.2012

:B Mam pytanie czy jak rozetne katalizator wyczyszcze go i zaspawam czy bedzie wyskakiwał bład ??
Bo o co chodzi :mrgreen:
Tak z około rok temu białem problem z katalizatorem zapalał sie bład silnika (zwłaszcza ja jechałem spokojnie tak około 80 km na 5 biegu ) zrobiłem diagnostyke i wyszło ze kat zapchany i popytałem znajomków i podpowiedzieli mi zebym zrobił dystans a wiec zrobiłem na tokarce dystansik.Wszystko spoko loko ale ostatnio wydaje mi sie ze samochodzik gorzej sie zbiera i tak sobie mysle ze ten katalizator zapchany jest dosyc mocno ??
Co myslicie miał ktos taki przypadek lub taki pomysł ??


  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7,399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:51, 22.05.2012

a w jaki sposób chcesz wyczyscic katalizator ?
  • 0

#3 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:03, 22.05.2012

Poleciłbym wstawić strumienicę a do tego emulator i nigdy problem się już nie pojawi , a parę koni przybędzie :)
  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#4 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1,568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:34, 22.05.2012

podpowiedzieli mi zebym zrobił dystans


a ja się zapytam....jaki dystans?
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#5 karaszi

karaszi
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:58, 22.05.2012

a w jaki sposób chcesz wyczyscic katalizator ?

rozciac go diaksem (wypatroszyc) i zaspawac migomatem

[ Dodano: 2012-05-22, 19:59 ]

podpowiedzieli mi zebym zrobił dystans


a ja się zapytam....jaki dystans?


Taki mozna by powiedzic recznie zrobiony emulator
Ze tak to moge okreslic po krótce
  • 0

#6 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7,399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 19:00, 22.05.2012

nazywaj wiec rzeczy po imieniu :))
wypatroszyc, a nie wyczyścić. :mrgreen:
  • 0

#7 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1,568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:14, 22.05.2012

rozciac go diaksem (wypatroszyc)

dobry początek

i zaspawac migomatem

a to dobry koniec operacji, ale....

zanim go zaspawasz wstaw w środek rurkę, bo inaczej pucha będzie Ci brzęczeć.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#8 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 22.05.2012

rozciac go diaksem (wypatroszyc)

dobry początek

i zaspawac migomatem

a to dobry koniec operacji, ale....

zanim go zaspawasz wstaw w środek rurkę, bo inaczej pucha będzie Ci brzęczeć.


Nic Ci nie bedzie brzeczec ( u Mnie nic nie brzeczy) tylko zrob tak wykrec katalizator ( zapewne sruby beda zapieczona wiec je utnij katowka, spokojnie dobierzesz jakies zamienniki) Jak juz bedziesz mial wyjet kat, to wybijasz srodek lomem, lub jakims dlugim metalowym twardym pretem, wszystko dokladnie wybijasz, sprawdzasz czy nic nie zostalo, wkladasz spowrotem, srubki dobierasz, a na laczenie ( cos takiego http://www.autokosme..._150g,p560.html ), chyba ze masz jakos strasznie skorodowany lub dziurawy ten kat to kup stumiennice i pewnie emulator, chociaz nie wiem, u Mnie w 1.8 nie trzeba bylo emulatora, Ty masz 2 sondy bo 2.0 wiec na 99% trzeba. Ja mam tak zrobione i przelatane jakiej 25 tys i nic sie nie dzieje, na przegladzie tez sie nie przyczepia, bo wszystko jak w orginale jest.
Pzdr
  • 0

#9 karaszi

karaszi
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:31, 25.05.2012

Wiec tak zrobie.Dzieki za Wszystkie odpowiedzi 8-)
  • 0

#10 Jackal333

Jackal333
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ch6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:22, 07.05.2016

Odgrzewam. Czy po tych paru latach pojawił się sposób na czyszczenie katalizatora? Chodzi mi jak, gdyby ktoś chciał pozostać przy kacie i nie stosować strumienic czy zamianę na rurkę. Wymiana na oryginalny za drogo zostaje też jakiś uniwersalny. Kwestia jeśli stary jest zapchany nie zniszczony to czy można sensownie go odświeżyć? Słyszałem o dwóch, jeden to kupno jakiegoś specyfiku o nazwie catclean [nie wiadomo czy pomoże czy nie], a drugi drastyczno/szokowy po przez wypalenie :) tzn. wymontowanie/wykręcenie -nie rozcinanie i nalanie benzyny, a następnie  podpalenie [nie chce mi się wierzyć też trochę, że to będzie potem do czegoś nadawać].


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq