XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Leniwe wchodzenie na obroty + ogólne zamulenie Accorda
#46
Napisano 08:37, 05.07.2013
Muszę jeszcze sprawdzić jak na zimnym silniku sie zachowa i potem ponownie na rozgrzanym już.
EDIT 5.07.13
Wczoraj skorzystalem z rady i wziolem sie za wyczyszczenie EGR (+ nowa uszczelka) oraz przepustnicy (+ nowa uszczela) i powiem ze auto odzyskalo pewien zapas mocy (czuc jak jedzie juz od 2000 rpm, a nie jak wczesniej gaz w podloge i lipton i dopiero od 3000 rpm jechal).
Proponuje kazdemu zabrac sie za to (mimo ze po odkreceniu wszystko wygladalo na czyste to i tak wyczyscilem wszystko dokadnie) bo mozecie sie sporo zdziwic ile syfu wyleci i jak moze sie to wam oplacic.
Operacja trwa od 1godz do 2 max dla laika.
Opis jak to zrobic (fotorelacja) jest na forum
#47
Napisano 12:53, 05.07.2013
[ Dodano: 2013-07-05, 13:54 ]
taryfa duzo zabawy z wyjeciem egr-a
#48
Napisano 14:03, 05.07.2013
[ Dodano: 2013-07-05, 13:54 ]
taryfa duzo zabawy z wyjeciem egr-a
EGR latwizna, sa tylko 2 sruby musisz miec przedluzke na grzechotke bo wszedzie kable i wezyki przeszkadzaja. Max 10-20 min na wymontowanie go. Potem wsadz go do miski z wd-40 albo czyms do czyszczenia i zostaw na jakis czas, potem wyjmij wyszoruj pozadnie (ja uzylem szczoteczki do zebow i srubokreta plaskiego malego) i spowrotem go do auta
#49
Napisano 14:48, 05.07.2013
#50
Napisano 20:57, 05.07.2013
O tutaj jest EGR:
http://zapodaj.net/c...54e4a6.jpg.html
http://zapodaj.net/6...c53bb5.jpg.html
#51
Napisano 14:21, 06.07.2013
#52
Napisano 10:23, 27.07.2013
Ktoś rozwiązał zagadke utraty mocy?
Co dziwnego wczoraj stwierdziłem, to jadąc sobie normalnie, wciskam gaz w podłogę jak zwykle rozpędza sie jak krasnal (idzie bo idzie ale szału nie ma), popuściłem gaz (noga wciąż na gazie ale popuściłem prawie do końca gaz) depłem znowu do końca a tu szok Hanka poleciała jak przecinak.
Czasami muszę tak ze 2 razy popuścić i depnąć i idzie jak petarda.
Więc na moje oko to musi być coś z czujnikiem (komp łapie jakieś dziwne dane podczas wciskania gazu w podłogę a po odjęciu gazu i ponownym depnięciu odzyskuje prawidłowe dane), więc obstawiam Lambde do wymiany (tylko tu pojawia sie problem bo są aż 2 i cenowo też nie ma miłego zaskoczenia, więc którą wymienić?)
#53
Napisano 10:54, 27.07.2013
taryfa, taki objaw miał znajomy w Mondeo w dieslu. Okazało się, że EGR był padnięty.
#54
Napisano 10:57, 27.07.2013
#55
Napisano 10:58, 27.07.2013
#56
Napisano 13:20, 27.07.2013
Wcześniej miałem accorda III generacji, 2.0 pb+lpg, 133 PS i naprawdę dawała radę... teraz vtec i 60 koni więcej ale jakoś nie zadowala...
#57
Napisano 20:01, 27.07.2013
ale potwierdzam fakt jak juz koledzy pisali w innym temacie, ze gdy jest chłodniej na zewnatrz to autko sie lepiej zbiera, przy goracym pow. słabo wkreca sie na obroty. a i jeszcze nie wymienialem sprzegla i nie wiem kiedy było zmieniane, ale jak widze po zegarach to sie nie slizga.
ja mam hanke 2 lata a okolo 4 razy mialem tak, ze szła jak torpeda, po prostu nie to auto, banan od razu na twarzy i to jest tak znaczaca róznica, ze masakra, lecz gdy zgasilem auto i po jakims czasie je odpalilem, to hanka juz muliła, wiec chyba tak jak mowie cos z jakims czujnikiem, albo komp glupieje, moze zmiana softu by cos dała.
#58
Napisano 08:46, 02.08.2013
Wczoraj bylem u kolegi pavik w warsztacie i podłączyliśmy auto pod kompa, sprawdziliśmy obie sondy obie oscylowaly w granicach 1V wiec sprawne, reagowaly na gaz automatycznie wiec nie lambdy.
Potem sprawdzaliśmy błędy - 0 błędów, temp czy przypadkiem czujnik temp nie jest walniety i wszystko wporzadku.
Potem poszlem za porada kolegi przemkowal
i odłączyłem wtyczkę od EGR-u i zacząłem wczoraj tak jezdzic.Od razu piszę że nie czytałem całego wątku, ale
taryfa, taki objaw miał znajomy w Mondeo w dieslu. Okazało się, że EGR był padnięty.
Od 25-40 km różnicy żadnej, potem wstąpił w niego diabeł i cala moc wróciła.
Mowie z gory ze wyskoczy wam blad na desce i w kompie (lampka checka wyskoczy) ale nie odrazu mi wyskoczyło po jakis 100km dopiero jak dalem na autostradzie w palnik.
Wczoraj testy (powrot od pavik-a do domu), ale dla pewności zrobilem dzis test czy nic mu sie nie odwidzialo i jak sie zachowa po przejscia z zimneo na cieply silnik, i moje duze zaskoczenie auto od zapalenia idzie caly czas jak burza, zero spadkow mocy i momet reaguje na wciskany gaz. Panowie robcie testy u siebie bo to EGR jest winowajca i czyszczenie go nie pomaga w tym wypadku bo i tak jest padnięty w cholere.
Ja dzis zatankuje auto do pelna i za tydzien powiem ile wiecej wachy bedzie pobieral bo na moje oko bedzie na pewno, i zdam relacje jak sie jezdzi z odpiętym (bo teraz za cholere nie wsadze tej wtyczki spowrotem) hehe
#59
Napisano 14:53, 02.08.2013
#60
Napisano 15:04, 02.08.2013
Musisz odpiac i pojezdzic troche, odrazu nie poczujesz ze przybyla moc bo komp dopiero bedzie wprowadzal sobie dane az po ktoryms kilometrze sam poczujesz ze diabel sie zrodzi i mordka Ci sie usmiechnie.
I pamietaj ze bedziesz mial checka na desce, nie odrazu ale pojawi sie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych