XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Leniwe wchodzenie na obroty + ogólne zamulenie Accorda
#31
Napisano 21:41, 10.05.2012
#32
Napisano 22:39, 10.05.2012
#33
Napisano 16:28, 11.05.2012
#34
Napisano 18:55, 20.06.2012
Sorry, taki żarcik ...
Też mi to przeszło przez głowę (niskie ciśnienie paliwa) - ewidentnie przy takim samym wciskaniu gazu raz idzie a raz nie, jakby rzeczywiście raz podawało mu więcej paliwa a raz mniej. Ja cały czas jeszcze próbuję węszyć wokół sondy. Co prawda nie ma ona nic wspólnego z rezerwą, ale z podawaniem paliwa już tak.
Moje dziwnie niskie spalanie i NISKIE obroty na biegu jałobym można by tym tłumaczyć (zbyt uboga mieszanka).
Podpiąłem się dzisiaj moim ELM-em pod ECU, bo mi to znów spokoju nie daje i poniżej załączam screena z odczytów. Był włączony monitoring parametrów online (wybaczcie, włączyłem mu zbyt wiele parametrów do monitorowania - nawet tych nie obsługiwanych, stąd lekkie zaciemnienie danych). Silnik chodził około 15 minut na biegu jałowym koło domu. Zdążył złapać wg. ELM-a 105 st. C, więc nagrzany był na 100%. Obroty oscylują w granicach 590 - 610 rpm. Trochę nisko !?
Czy te odczyty z lambdy są w normie ?
[ Dodano: 2012-06-21, 18:27 ]
Przeczytałem w innym wątku że przy problemach podobnych do opisanych tutaj słyszalny był charakterystyczny dźwięk z wydechu. Dzisiaj popołudniu nagrałem kilka sekund dźwięku emitowanego przez moje auto. Dodam, że wydech w moim Acco to seria. Czy inni posiadacze VII-mki też mają podobnie? (takie "furknięcie" od czasu do czasu)
http://w259.wrzuta.p...AAB5ec/mov00281
Pozdrawiam,
Michał
#35
Napisano 12:26, 01.09.2012
#36
Napisano 15:00, 02.09.2012
Dzisiaj uruchomilem HDS aby sprawdzic silnik pod katem bledow, ale komputer nic nie wykazal. Natomiast zwrocilem uwage na zbyt wysokie napiecie na drugiej sondzie. Czasami dochodzilo nawet do 3V na biegu jalowych gdzie ESM podaje norme od 0 do 1,4V. Ponizej zalaczam wykres tej sondy.
http://www.fotosik.p...5b4a2e7f5b.html
Czy jest on poprawny?
Wydaje sie ze w pewnych momentach sonda spi i do tego to wysokie napiecie.
Przebieg Accorda to prawie 160kkm.
#37
Napisano 11:33, 12.12.2012
Ja powiem jedno. Zwróćcie przede wszystkim uwagę na DOKŁADNĄ REGULACJĘ LUZU ZAWOROWEGO !
To jest podstawa prawidłowego działania silnika, a jakiekolwiek odchyły od normy mogą wywoływać takie cyrki, że wymienicie połowę auta a dalej będzie źle.
Bywa tak, że mechanik zdając sobie z tego sprawę będzie chciał naciągnąć na inne rzeczy, a o regulacji zaworów powie na końcu twierdząc, że to była najmniej prawdopodobna opcja. Ba, może nawet sam zrobi to nieprawidłowo żeby z klienta wyssać grosza, sugerując inne przyczyny problemu.
#38
Napisano 10:47, 14.12.2012
#39
Napisano 00:48, 16.12.2012
Podmiana nic nie dała więc stwierdził że obejrzy rozrząd ale najpierw zrobi kawę .
Z nudów obchodziłem dookoła Accorda i na wydechu zauważyłem jakby pajęczynę na co zwróciłem mu uwagę.
Walnąl się w czoło i stwierdził że na 100% zapchany tłumik. Odkręcił wydech przy kolektorze i oczywiście auto bez problemu zapaliło i miało swoją moc.
Może więc u was też jest problem z wydechem ?
#40
Napisano 13:37, 16.12.2012
#41
Napisano 20:43, 14.06.2013
Mnie też to dopadło, a wymieniłem świece (były NGK, nowe Denso), filtr paliwa OEM (w zbiorniku), filtr oleju (OEM) + olej , filtr powietrza (K&N), nic nie zmieniło sie, potem do ASO na regulacje zaworów, trochę pomogło ale dalej mam że, raz idzie jak burza a raz gaz w podłogę a tu rozpędza się jak traktor.
Co dziwnego jeszcze zauważyłem:
1) Rano (po całonocnym staniu auta) wsiadam i 1,2,3 idzie jak przecinak do momentu... rozgrzania silnika, gdy wskazówka dojdzie do właściwej temp. mijają 1-2 minuty i już nie śmiga tak jak parę minut temu.
2) Już po rozgrzaniu jak lekko (tak na 3-5 cm) wcisnę gaz i przytrzymam go w tej pozycji na 3-10 sekund, to auto jakby normalnie szło, a jak wcisnę gaz do dechy to muląco przyspiesza (mimo że, silnik wyje i obroty idą w góre)
#42
Napisano 21:18, 14.06.2013
potem do ASO na regulacje zaworów, trochę pomogło ale dalej mam że, raz idzie jak burza a raz gaz w podłogę a tu rozpędza się jak traktor.
Co dziwnego jeszcze zauważyłem:
1) Rano (po całonocnym staniu auta) wsiadam i 1,2,3 idzie jak przecinak do momentu... rozgrzania silnika, gdy wskazówka dojdzie do właściwej temp. mijają 1-2 minuty i już nie śmiga tak jak parę minut temu.
mam tak samo, rano idzie jak burza po rozgrzaniu juz tej mocy nie ma, ja zakładam ze to albo docisk albo sprzegło, moze sprzegło sie nagrzewa i dostaje uslizgu, bo watpie by np. przepustnica była zapchana, wtedy by wogole nie dostawał mocy.
u mnie nie pomogła regulacja (aso) wymiana oleju na shella, wymiana swiec na denso, wiec jakos pozostaje przy tym sprzegle, nie wiem kiedy było wymieniane i czy wogole była robiona wymiana, ale patrzac po obrotach wskazników to niby i obroty jak i predkosciomierz ida zgodnie razem w góre.
[ Dodano: 2013-06-14, 22:19 ]
wiesz co jeszcze zauwazyłem, ze wieczorem gdy jest chłodniej to auto potrafi lepiej isc, nie wiem czemu sie tak dzieje, czyzby chłodniejsze pow. dawało lepszy efekt
#43
Napisano 12:19, 17.06.2013
Jakby ktoś wymieniał i odczuł poprawę niech daje info
#44
Napisano 19:46, 28.06.2013
Wracałem z pracy i już niedaleko domu (silnik już był rozgrzany porządnie) jechałem na 5tym biegu i wcisnąłem sprzęgło, (jak do zmiany biegów) do końca w podłoge i przygazowałem aż do odcięcia trzymając ze 3-4 sekundy (co żeby przedmuchać wydech) i co dziwnego sie stało - pedał sprzęgła mi odbił do góry (a miałem cały czas wciśniętego w podłogę).
Kawałek dalej powtórzyłem operacje i to samo - pedał sprzęgła odbił w góre.
Moim zdaniem chyba dobrze celujemy, że to będzie sprzęgło (a konkretniej stawiam na docisk).
#45
Napisano 22:02, 28.06.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych