XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Leniwe wchodzenie na obroty + ogólne zamulenie Accorda
#61
Napisano 12:19, 06.08.2013
#62
Napisano 12:27, 06.08.2013
Ja cały czas jeżdże (już połowa baku za mną) i nic sie nie dzieje.
#63
Napisano 13:27, 06.08.2013
#64
Napisano 19:21, 08.08.2013
Prześledziłem cały temat i chętnie się dołączę, bo mam podobne objawy:
-nierówna praca silnika (widoczna wyraźnie przy obrotach poniżej 3k)
-ogólne zamulenie pojazdu - kiedyś Hondzia śmigała śmielej
-krótkie zamulenie przy gazowaniu z biegu jałowego - co czasem sprawia trudności przy konieczności szybkiego startu
Co zrobiłem:
-zmieniłem świece (2 razy)
-wyregulowałem zawory
-przeczyściłem przepustnicę
Jutro dojdzie do mnie jedna cewka - sprawdzę po kolei czy wymiana którejkolwiek przyniesie efekt.
Spróbuję również numeru z odłączeniem EGR.
Dam znać!
Pozdrawiam,
Tomek.
#65
Napisano 20:16, 08.08.2013
daj znac z ta cewka.
#66
Napisano 15:27, 09.08.2013
daj znac z ta cewka.
Cewka niestety nie doszła, ale odłączyłem dziś EGR i jak ręką odjął wszystkie objawy! Jeździ wyśmienicie.
Wyczyszczę więc EGR by sprawdzić czy wystarczy go przeczyścić, czy trzeba wymienić.
#67
Napisano 16:19, 09.08.2013
zrob to i daj znac to bedziemy juz cos wiecej wiedziecWyczyszczę więc EGR by sprawdzić czy wystarczy go przeczyścić, czy trzeba wymienić.
#68
Napisano 22:32, 10.09.2013
- filtr powietrza
- filtr paliwa
- olej i filtr oleju kiedy zmieniany
- świece
- przeczyścić przepustnicę
- wyregulować zawory (bardzo ważne)
Jak problem występuje nadal to:
- odłączyć EGR i pojeździć ze 2-3 dni.
- sprawdzić pompę paliwa
Jak i to nie pomoże :
- wymienić sondę lambda (czasami błąd nie wyskakuje a auto zamuli, bo mieści się w granicach tolerancji)
Jak wszystko już nie pomaga, to można zawsze podjechać na update softu Kompa do serwisu i zobaczyć
LUB
Pojechać na hamownie zmierzyć moc auta.
Ja punkt 1 i 2 zaliczony ale nadal czuje że jeszcze mu brak mocy i niebawem wymieniam sondę dam znać co wyszło.
#69
Napisano 22:41, 10.09.2013
#70
Napisano 08:35, 17.09.2013
Wytargane z 2005 roku, z przebiegu 80584 mil wiec dużo mniej niż u mnie na blacie (aktualnie 165000 mil )
W poniedziałek wymiana, reset kompa tankowanie do pełna i testy
Dam znać co wyszło.
EDIT:
Panowie i Panie to na bank sonda.
Wczoraj wymieniłem i odrazu czuć ze auto odżyło i to sporo.
Zauwazylem znaczaca roznice podczas jazdy, glownie z obrotami.
Na starej sondzie:
Jak jechałem (toczyłem sie) i wcisnąłem sprzęgło obroty spadały do 650, redukcja do 2giego biegu i jazdy dalej byla nie mozliwa bez gazu, jak sie zatrzymałem obroty te same i zeby ruszyć musiałem mocniej gazowac bo mial objawy jakby mial mi zaraz zdechnac.
Ruszanie na samym sprzęgle bez gazu było prawie nie mozliwe (trza bylo sporo gazu dodac zeby ruszyl).
Na nowej (używanej) sondzie:
Teraz jak sie toczę i wcisnę sprzęgło obroty schodzą tak do 900-800 i sie trzymają i smialo moce spuścić sprzęgło i jechać dalej (na 2gim biegu), dopiero jak stanę obroty spadają do 650.
No i najważniejsze auto ładnie ciągnie od 1500 obrotów, nawet na 5 biegu reakcja na gaz - momentalna nie jak wcześniej, jakby sie powietrzem zadławił na chwile i dopiero jechal.
Zatankowałem pelen zbiornik zobaczymy jak spalanie jeszcze wyjdzie. Dam znac wszystkim.
Acha stara sonda byla cala w białym nalocie - spec stwierdził ze albo olej przepala albo byl dodany jakis dodatek do paliwa, a ja dodałem na czyszczenie ukladu dodatek tydzien temu , po za nalotem wygląda normalnie
#71
Napisano 19:36, 17.09.2013
#72
Napisano 20:13, 17.09.2013
Dzieki koledze z forum (Hefi - wielkie dzieki za pomoc, on wie za co) wiedziałem która to sonda jest do wymiany.
Dlatego zamawiałem na szrocie pierwszą sondę, a dali mi obie i myśle czy też wymienić bo jak już mam z młodszego rocznika i w dodatku z mniejszego przebiegu
#73
Napisano 21:02, 17.09.2013
#74
Napisano 21:17, 17.09.2013
U mnie na kompie napięcie mieściło sie w granicach normy (dokładnie było 1.14-1.15 na HDS-ie) i błędu nie wywalało a objawy j/w występowały.
Każdy mówił że wszystko oki i wszystko cacy, a ja czułem ,że mocy nie ma jak powinien mieć na te 155 kucy no i spalanie dało mi dużo do myślenia, bo jeździłem 70% trasa 30% miasto i nie mogłem zejść za cholerę poniżej 9 litrów (nawet jadąc max 100-110 km/h i zmiany biegów miedzy 2000 a 3000), gdzie Hefi z motorem 2.4 ma spalanie w granicach 7.5 (podobne trasy).
A jednak walnięta była i nic ją nie wykrywało.
#75
Napisano 22:05, 17.09.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych