XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kontrolka silnika
#31
Napisano 20:23, 28.05.2009
później skróciłem przewody od listwy-wtryskiwaczy ( za dużo się nie dało jakieś 3,5cm)
każdy wtrysk został sprawdzony i wszystko z nimi ok , ale dysze to już przesada są takie wielkie że można by było przez nie pić szejka z McDonalds
no ale podpięliśmy pod komputer i pojechaliśmy w trasę, po 30min. jeżdżenia, butowania itd. wniosek jest taki że mieszanka jest ok do 4 tyś. obrotów później im wyżej tym jest coraz to uboższa...
czyli co wtryski nie dają rady, bo jeżeli chodzi o reduktor to póki co świetnie trzyma ciś. i tak co do wtrysków czy warto przepłacać i wydać około ( w moi przypadku 1 tyś. zł) na wtryski Matrix HD322 , proszę o opinie o nich
#32
Napisano 20:35, 28.05.2009
Sam widzisz,że Twoja listwa nie wyrabia i moja propozycja jest taka wywal ją jak najszybciej ją zmień.Co Tobie da jeżdżenie do gazownika i regulowanie instalki podczas jazdy-bez sensu.Za parę dni znowu wtryski skuleją i wywali check.Nie męcz więcej samochodu i silnika bo jak już wspominałem masz za dużą moc do gównianej listwy.wniosek jest taki że mieszanka jest ok do 4 tyś. obrotów później im wyżej tym jest coraz to uboższa...
#33
Napisano 05:50, 29.05.2009
ma się rozumieć ... powiedź mi pablo.see ten zestaw będzie ok (tylko x2)Nie męcz więcej samochodu i silnika bo jak już wspominałem masz za dużą moc do gównianej listwy.
http://moto.allegro...._sekwencja.html
i coś jeszcze jakiś filtr tak?
a co z tymi wtryskiwaczami Matrix, mówisz żeby wsadzić "magiki" nic nie wspomniałeś o matrixach co prawda drogie są w porównaniu z Magic Jet ale czy warte tej ceny?
#34
Napisano 08:06, 29.05.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#35
Napisano 17:56, 29.05.2009
no właśnie nie mogę bo nie mamDaj jak możesz screeny z programu do LPG.
#36
Napisano 19:25, 29.05.2009
Ale do rzeczy:elektronika Zenit kompletnie nie nadaje się do auta o takiej mocy,poza tym jest to najniższa półka i nie można po podpięciu do kompa zrobić żadnych korekt po ustawieniach podstawowych,a jedynie można na nim regulować dawki gazu.To jest przyczyna zapalania się checka,gdyż gazownik który reguluje Tobie dawki paliwa poprawia parametry,ale za to listwa Valtek nie wyrabia się.Natomiast reduktor KME Gold jest dobrym reduktorem,gdyż jego parametry ustawień są bardzo duże,ale niestety nie pasuje kompletnie do sterownika i brakiem jego korekt-regulacji.Tak źle i tak nie dobrze.Proszę nie gniewaj się za takie słowa,ale chyba o to chodzi,aby Tobie pomóc.
Możesz uzdrowić instalkę montując:
1.nowy sterownik Stag 300 lub 4 i do tego listwę Magic Jet albo
2.założyć dwie listwy Matrix HD544
3.wywalić to co masz i założyć Stag 300 lub 4,reduktor EG200 listwa Magic Jet
Nie wiem czy kupując auto miałeś już tą instalację,ale jak sam zakładałeś to złego gazownika wybrałeś.Zdaję sobie z tego sprawę,że pakuję Ciebie w koszty,ale musisz sobie zadać pytanie czy chcesz tym autem jeszcze jeździć,czy za jakiś czas wpakować się w remont silnika i ponieść nieporównywalnie większe koszty.
Moja propozycja jest taka skontaktuj się z niejakim:
Sebastian S.
http://gzw.pl/
GZW Odbudowa i tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622
tel: 889 77 11 77
Nie wiem czy masz do niego daleko,ale też to Śląsk i on będzie Tobie w stanie pomóc(polecany na forum typowo gazowym)
Pozdrawiam Andrzej.
#37
Napisano 06:16, 30.05.2009
#38
Napisano 07:55, 30.05.2009
dymek, u Ciebie przy 6 cyl. i 247 KM średnica dyszy powinna być ok 2,99-3,0 mm.
Trzeba to sprawdzić bo to ważna sprawa.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#39
Napisano 09:12, 30.05.2009
Do zobaczenia na trasie.
#40
Napisano 15:33, 30.05.2009
no to sprawdzamy kliknij DYSZE nie miałem suwmiarki przy sobie ale 4mm jak byk mają ...Panowie !, pomagamy, doradzamy a zapomnieliśmy jeszcze o ważnej sprawie jaką są średnice dysz we wtryskiwaczach
dymek, u Ciebie przy 6 cyl. i 247 KM średnica dyszy powinna być ok 2,99-3,0 mm.
Trzeba to sprawdzić bo to ważna sprawa.
#41
Napisano 19:37, 30.05.2009
[ Dodano: 2009-05-30, 20:39 ]
Sprawdzić najpierw mapę i mnożnik, wtedy ew. rozwiercać.
Pablo, wszystko co piszesz to OK, tylko jak nie mamy screenów to trzeba jakoś sobie radzić
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#42
Napisano 19:48, 30.05.2009
Sprawdź to bo jeżeli tak jest to są za duże,ja mam rozwiercone na 3 mm i u Ciebie też tak może być.Co do instalacji to proponowałbym raczej na zmianę niestety całej instalacji na:ale 4mm jak byk mają ...
http://moto.allegro...._sekwencji.html
do tego listwa Magic Jet,a reduktor KME Gold może zostać pod warunkiem,że nie będziesz butował-szalał Hanią(reduktor ten ma zbyt małą komorę odparowania gazu-przeróbki i zdarzały się sytuacje,że po prostu zamarzał).Za jakiś czas możesz sprawić sobie EG200KW bo koszt takiego reduktora chyba nie jest duży ok.250 zł.
I teraz ponownie będę się powtarzał z tym zestawem co teraz masz to nie pojeździsz i będziesz miał problemy.
#43
Napisano 17:46, 31.05.2009
jestem tego świadom Glinuś i do czasu kiedy w aucie nie zrobię porządku z tą instalką jeżdżę spokojnie nie przekraczając 3tyś. ... chyba że jakiś wafel w bmw chce się przekonać że nie ma szans z japońską hanią przełączam wtedy na PB otwieram szyber dach i macham mu na pożegnanieI teraz ponownie będę się powtarzał z tym zestawem co teraz masz to nie pojeździsz i będziesz miał problemy.
#44
Napisano 20:22, 31.05.2009
chyba że jakiś wafel w bmw chce się przekonać że nie ma szans z japońską hanią przełączam wtedy na PB otwieram szyber dach i macham mu na pożegnanie
#45
Napisano 15:18, 10.06.2009
pablo dobry filtr sprzedawca mi zaoferował?Tak czy siak będzie trzeba kasę wyłożyć
-stag 300-6
-Europegas EG200 (nie wiem czy nie za mało, teoretycznie 200kW (270KM)
-Magic Jet x6 (montaż pionowy)
-filtr Czaja FL-02 (jak filtr oleju, konieczny przy Magic Jet, bo wrażliwe na czystość gazu).
wtryskiwacze Magic Jet na listwie 2x3 i ten filtr już mam na razie to założę zobaczę z ciekawości jak to gra, jak będzie kiszka to wrzucę sterownik Stag 300 lub 4
... nadszedł czas na reanimację