XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kontrolka silnika
#16
Napisano 16:00, 23.05.2009
1. Sprawdź (fotka silnika z napisem 3.0 VTEC i listwą wtryskiwaczy), sprawdź jaką długość mają te 3 przewody biegnące do silnika.
2. Na start zamawiaj listwę wtryskiwaczy, regulacja nic nie pomoże to tylko lek na jakiś czas, problem będzie wracał jak bumerang.
3. Nie dałeś fotki "serca" instalacji czyli komputera/elektroniki LPG, domyślam się że to ta fotka z tym srebrnym (z napisem VALTEK) z fioletowym plastikiem.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#17
Napisano 16:14, 23.05.2009
#18
Napisano 18:13, 23.05.2009
Jak się uspokoję napiszę więcej.
Tak czy siak będzie trzeba kasę wyłożyć
-stag 300-6
-Europegas EG200 (nie wiem czy nie za mało, teoretycznie 200kW (270KM)
-Magic Jet x6 (montaż pionowy)
-filtr Czaja FL-02 (jak filtr oleju, konieczny przy Magic Jet, bo wrażliwe na czystość gazu).
Do zobaczenia na trasie.
#19
Napisano 18:19, 23.05.2009
Widzę Glinuś ze byś wymienił wszystko po kolei a to równa się nie mała kasa,
Niestety, ale taka jest okrutna prawda ...
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#20
Napisano 18:36, 23.05.2009
http://www.greg-mar.com/pl/onas.htm
Z ich strony
Stale poszerzamy swoje wiadomości w zakresie montażu samochodowych instalacji gazowych
Coś słabo idzie im ta nauka, niestety na Twoim aucie chyba dopiero się uczyli.
Tutaj ich "osiągnięcia" (trafnie nazwali ciekawostki):
http://www.greg-mar.com/pl/galeria.htm
Jakby zobaczył Nikoś co z BMW zrobili to by zieleniał ze złości.
Zresztą znalazłem opinie o tej firmie na LPG.INFO.PL w dziale "warsztaty nie polecane"
GREG-MAR Radom
zła diagnoza kazali wymienić listwę wtryskową nawet nie podejmując się jej wyczyszczenia, po 3 tyg oczekiwania na listwę założył ją pracownik ( ledwo trzymający sią na nogach) bez żadnej kalibracji, po ponownym zostawieniu na regulacje na 2 dni ledwo dojechałem do domu na LPG ( auto ciągle gasło, szarpało) Ta Firma to ŻENADA!
Do zobaczenia na trasie.
#21
Napisano 18:43, 23.05.2009
#22
Napisano 19:12, 23.05.2009
Sterownik Zenit - nie ma praktycznie w ogóle korekt po temperaturze, więc na zimnym silniku tragedia. Jak się rozgrzeje jest lepiej. Co do "waldemarów", to one są za wolne. Na niskich obrotach się nie wyrabiają - nie równa praca silnika, spadek mocy.
Napisałem żebyś założył wtryskiwacze Magic Jet. To tak najtańsze akceptowalne rozwiązanie. "Magiki" też szału nie robią.
Jak masz blisko do Gliwic, to tam jest dobry fachowiec co ogarnie Ci instalkę. Bo wybacz kolego, ale Twój fachowiec od gazu to nie jest najlepszy, skoro twierdzi, że KME Silver jest jednym z topowych.
Do zobaczenia na trasie.
#23
Napisano 19:36, 23.05.2009
reduktor mam bardzo dobry z tego co widział gazownik (stwierdził że jest z wysokiej półki ...
na wysoką półkę to ten reduktor sobie patrzy z głębokiego dołu tyle w tym temacie.
ale Twój fachowiec od gazu to nie jest najlepszy, skoro twierdzi, że KME Silver jest jednym z topowych.
pablo a tak uściślając to jest raczej KME gold w sumie co by nie było to jednak KME i po czasie traci na wydajności :-/
Na początek radzę skrócić przewody(od listwy do kolektora), wymienić listwę i reduktor a będzie o niebo lepiej.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#24
Napisano 20:28, 23.05.2009
się zrobiNa początek radzę skrócić przewody(od listwy do kolektora), wymienić listwę i reduktor a będzie o niebo lepiej.
#25
Napisano 21:46, 23.05.2009
Słuchaj, odpowiedz sobie na pytanie, czy to auto chcesz mieć na dłużej (5-6lat) czy za rok chcesz je odsprzedać? Jeżeli chcesz je sobie zostawić i dbać o nie, zainwestuje 1500zł w poprawę instalacji, to i tak taniej jakbyś wstawiał od nowa. Jeżeli faktycznie nie masz teraz kasy to zrób tak. Valteki trzeba przeczyścić i zaaplikować zestaw naprawczy. Udaj się do tego gościa z okolic Gliwic na regulację.
GZW Odbudowa i tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622
tel: 889 77 11 77
Nie wiem gdzie mieszkasz i ile masz do niego, ale umów się z nim na regulację. Można też wgrać najnowsze firmware do Zenita, o ile go nie ma. Od razu wypytasz go o koszt wymiany instalacji. Można zmienić na początek reduktor i wtryskiwacze, potem sterownik na Staga. Chociaż Zenit też będzie dawać radę.
Jeżeli chcesz możesz zrobić dużo rzeczy sam, my na pewno pomożemy. Zamiast tych brzydkich Valteków na silniku, dasz Magić Jety (pojedyncze) i ładnie je schowasz.
Głowa do góry i napij się piwa. Będzie dobrze.
Do zobaczenia na trasie.
#26
Napisano 07:37, 24.05.2009
#27
Napisano 08:35, 24.05.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#28
Napisano 09:28, 24.05.2009
no to co widać na foto to 10cm a jeszcze dalej idą i ich długość w sumie jest około 25cm (czy to za długie?)pytałem o przewody bo zmierzyłeś od listwy do zagięcia i nie wiem ile jeszcze cm po zgięciu jest do kolektora - po prostu za długie przewody nie są zdrowe dla silnika.
#29
Napisano 10:18, 24.05.2009
Do zobaczenia na trasie.
#30
Napisano 12:22, 24.05.2009
To przy tych gratach nie wróże przyszłości,mam tylko nadzieję,że zrobisz z instalacją porzadek i będziesz cieszył się razem ze swoją Hanią.Jesteśmy tutaj,aby sobie pomagać i służyć dobrymi radami-autem zamierzam jeździć nie dłużej jak niecałe 3 lata