Skocz do zawartości


RODO w HAKP

kontrolka silnika


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
52 odpowiedzi w tym temacie

#16 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:00, 23.05.2009

ehhhh będę to powtarzał bo jeszcze nie mam danych o dobrych zakładach, jeżeli Kraśnik to Lubelszczyzna, jeżeli Lubelszczyzna to nie ma dobrych fachowców (być może obraziłem teraz kogoś kto ma zakład na Lubelszczyźnie i naprawdę dobrze zakłada instalację a ha niestety mam nieaktualne informacje - więc drogi instalatorze odezwij się a będziesz miał pełne ręce roboty bo jak na razie to wszyscy zgłaszający się z Lubelszczyzny i nie tylko informują o problemach) instalacja założona niechlujnie i byle jak.

1. Sprawdź (fotka silnika z napisem 3.0 VTEC i listwą wtryskiwaczy), sprawdź jaką długość mają te 3 przewody biegnące do silnika.
2. Na start zamawiaj listwę wtryskiwaczy, regulacja nic nie pomoże to tylko lek na jakiś czas, problem będzie wracał jak bumerang.
3. Nie dałeś fotki "serca" instalacji czyli komputera/elektroniki LPG, domyślam się że to ta fotka z tym srebrnym (z napisem VALTEK) z fioletowym plastikiem.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#17 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 23.05.2009

Widzę Glinuś ze byś wymienił wszystko po kolei :)

#18 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:13, 23.05.2009

Myślałem, że tam siedzi Landi Renzo, o tu się okazuje, że jest wielka kupa!!! Zenit + Tomasetto + Valteki!!! Najgorszemu wrogowi tego pod maskę bym nie wsadził. Zenit - sterownik kupa, zero korekcji, do wyrzucenia. Reduktor Tomasetto - spadki ciśnienia, słaba wydajność cieplna, do tego plastikowe kolanka, które lubią pękać!!! Albo płyn chłodzący poleci, albo gaz. Śmierć dla silnika albo dla Ciebie. Valteki - tu nie ma co komentować, do kosza. Montaż woła o pomstę do nieba. Z resztą jaki montaż, to nie żaden montaż. Listwa wtryskowa została artystycznie pier....ta na silnik. Wszystko do wywalania, zrób dla mnie coś. Jak już to zdemontujesz to spal w ognisku i pokaż film z tego.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Jak się uspokoję napiszę więcej.

Tak czy siak będzie trzeba kasę wyłożyć
-stag 300-6
-Europegas EG200 (nie wiem czy nie za mało, teoretycznie 200kW (270KM)
-Magic Jet x6 (montaż pionowy)
-filtr Czaja FL-02 (jak filtr oleju, konieczny przy Magic Jet, bo wrażliwe na czystość gazu).

Do zobaczenia na trasie.


#19 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:19, 23.05.2009

Widzę Glinuś ze byś wymienił wszystko po kolei a to równa się nie mała kasa,


Niestety, ale taka jest okrutna prawda ...

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#20 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:36, 23.05.2009

Strona tych partaczy
http://www.greg-mar.com/pl/onas.htm

Z ich strony

Stale poszerzamy swoje wiadomości w zakresie montażu samochodowych instalacji gazowych


Coś słabo idzie im ta nauka, niestety na Twoim aucie chyba dopiero się uczyli.

Tutaj ich "osiągnięcia" (trafnie nazwali ciekawostki):
http://www.greg-mar.com/pl/galeria.htm

Jakby zobaczył Nikoś co z BMW zrobili to by zieleniał ze złości.

Zresztą znalazłem opinie o tej firmie na LPG.INFO.PL w dziale "warsztaty nie polecane"

GREG-MAR Radom
zła diagnoza kazali wymienić listwę wtryskową nawet nie podejmując się jej wyczyszczenia, po 3 tyg !! oczekiwania na listwę założył ją pracownik ( ledwo trzymający sią na nogach) bez żadnej kalibracji, po ponownym zostawieniu na regulacje na 2 dni ledwo dojechałem do domu na LPG ( auto ciągle gasło, szarpało) Ta Firma to ŻENADA!


Do zobaczenia na trasie.


#21 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 23.05.2009

Siwy pytałeś o długość przewodów i jak widziałem mają one na pewno 20cm a może nawet 25cm

#22 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:12, 23.05.2009

Kolego w papierach jest burdel. Napisane, że reduktor TOMASETTO, a siedzi KME Silver. Teoretycznie jest do 270KM, w rzeczywistości nie daje rady przy 200KM. Przy 150KM jest już lepiej, ale i tak spadki ciśnienia są. Wiesz co oznacza za słaby reduktor? Uboga mieszanka = wypalanie gniazd zaworowych. Chcesz sprawdzić ile kosztuje remont głowicy w V6?
Sterownik Zenit - nie ma praktycznie w ogóle korekt po temperaturze, więc na zimnym silniku tragedia. Jak się rozgrzeje jest lepiej. Co do "waldemarów", to one są za wolne. Na niskich obrotach się nie wyrabiają - nie równa praca silnika, spadek mocy.
Napisałem żebyś założył wtryskiwacze Magic Jet. To tak najtańsze akceptowalne rozwiązanie. "Magiki" też szału nie robią.

Jak masz blisko do Gliwic, to tam jest dobry fachowiec co ogarnie Ci instalkę. Bo wybacz kolego, ale Twój fachowiec od gazu to nie jest najlepszy, skoro twierdzi, że KME Silver jest jednym z topowych. :-(

Do zobaczenia na trasie.


#23 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:36, 23.05.2009

reduktor mam bardzo dobry z tego co widział gazownik (stwierdził że jest z wysokiej półki ...


:k na wysoką półkę to ten reduktor sobie patrzy z głębokiego dołu ;-) tyle w tym temacie.

ale Twój fachowiec od gazu to nie jest najlepszy, skoro twierdzi, że KME Silver jest jednym z topowych.


pablo a tak uściślając to jest raczej KME gold w sumie co by nie było to jednak KME i po czasie traci na wydajności :-/

Na początek radzę skrócić przewody(od listwy do kolektora), wymienić listwę i reduktor a będzie o niebo lepiej.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#24 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 23.05.2009

Na początek radzę skrócić przewody(od listwy do kolektora), wymienić listwę i reduktor a będzie o niebo lepiej.

się zrobi ;)

#25 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:46, 23.05.2009

Błąd silnika wyskakuje po paru dniach, bo np. wtedy zdarzy się błąd ubogiej mieszanki (np. przyciśniesz mocniej, albo dłuższa jazda po autostradzie i reduktor za bardzo się ochładza). Jak instalacja była nowa mogło być dobrze. Jednak z biegiem czasu i reduktor i wtryskiwacze straciły swoje właściwości.
Słuchaj, odpowiedz sobie na pytanie, czy to auto chcesz mieć na dłużej (5-6lat) czy za rok chcesz je odsprzedać? Jeżeli chcesz je sobie zostawić i dbać o nie, zainwestuje 1500zł w poprawę instalacji, to i tak taniej jakbyś wstawiał od nowa. Jeżeli faktycznie nie masz teraz kasy to zrób tak. Valteki trzeba przeczyścić i zaaplikować zestaw naprawczy. Udaj się do tego gościa z okolic Gliwic na regulację.

GZW Odbudowa i tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622
tel: 889 77 11 77


Nie wiem gdzie mieszkasz i ile masz do niego, ale umów się z nim na regulację. Można też wgrać najnowsze firmware do Zenita, o ile go nie ma. Od razu wypytasz go o koszt wymiany instalacji. Można zmienić na początek reduktor i wtryskiwacze, potem sterownik na Staga. Chociaż Zenit też będzie dawać radę.
Jeżeli chcesz możesz zrobić dużo rzeczy sam, my na pewno pomożemy. Zamiast tych brzydkich Valteków na silniku, dasz Magić Jety (pojedyncze) i ładnie je schowasz.
Głowa do góry i napij się piwa. Będzie dobrze.

Do zobaczenia na trasie.


#26 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:37, 24.05.2009

co do przewodów wtryskowych trzeba je skrócić tak jak mówił Siwy czy mogą takie zostać przy "Magikach"

#27 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:35, 24.05.2009

Na listwie też mogą być, dasz dwie listwy po 3 szt. jak z tego linku co podałeś, a pytałem o przewody bo zmierzyłeś od listwy do zagięcia i nie wiem ile jeszcze cm po zgięciu jest do kolektora - po prostu za długie przewody nie są zdrowe dla silnika.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#28 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:28, 24.05.2009

pytałem o przewody bo zmierzyłeś od listwy do zagięcia i nie wiem ile jeszcze cm po zgięciu jest do kolektora - po prostu za długie przewody nie są zdrowe dla silnika.

no to co widać na foto to 10cm a jeszcze dalej idą i ich długość w sumie jest około 25cm (czy to za długie?)

#29 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:18, 24.05.2009

Z tą długością przewodów jest tak, że koniecznie muszą być równej długości, najlepiej jak najkrótsze. Ideał to wtryskiwacze zamocowane w kolektorze jak w benzynie. No poza tym liczy się też estetyka wykonania. Śmiechem, żartem, ale jak wszystko jest ładnie ułożone i poprzypinane to będzie nam dłużej służyło.

Do zobaczenia na trasie.


#30 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:22, 24.05.2009

-autem zamierzam jeździć nie dłużej jak niecałe 3 lata

To przy tych gratach nie wróże przyszłości,mam tylko nadzieję,że zrobisz z instalacją porzadek i będziesz cieszył się razem ze swoją Hanią.Jesteśmy tutaj,aby sobie pomagać i służyć dobrymi radami :ok




IPB Skin By Virteq