Skocz do zawartości


RODO w HAKP

kontrolka silnika


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
52 odpowiedzi w tym temacie

#46 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:44, 10.06.2009

jak będzie kiszka to wrzucę sterownik Stag 300 lub 4

Nie Stag 4 bo masz przecież V6,a Stag 300-6.

... nadszedł czas na reanimację ;)

No na reszcie :mrgreen:

#47 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:33, 10.06.2009

Nie Stag 4 bo masz przecież V6,a Stag 300-6.

tak tak ma się rozumieć ;) ... tylko czy ten filtr jest ok?

#48 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:41, 10.06.2009

Kolego filtr bardzo dobry! Lepszy jest tylko FL-02. Wygląda jak filtr oleju, tylko trzeba rozwiercić podstawę bo spadki ciśnienia są.
Wiadomo, że "magiki" nie lubią brudnego gazu i trzeba dobry filtr. Ten co masz jest jak najbardziej odpowiedni.

Jak założysz filtr i wtryskiwacze, ustaw ciśnienie na reduktorze! Zrób 1,05bara i potem autokalibracja.

Do zobaczenia na trasie.


#49 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 17.06.2009

Trochę info z przeprowadzonego zabiegu "odnowy"
a więc wtryskiwacze Magic Jet + filtr czaja i dysze 2,8 zdały egzamin na 5+
silniczek teraz pracuje równiutko
na pełnym zakresie obrotów mieszanka jest odpowiednia
praktycznie niezauważalny spadek mocy PB a LPG (przynajmniej ja tego nie odczuwam)
reduktor zostawiłem bo póki co jest ok ciś. trzyma się non stop w normie 1,2bara (zero spadków)
i to wszystko na sterze ZENIT z najnowszym oprogramowaniem (wiem że co gazownik to zdanie inne ale u mnie jak najbardziej on zdaje egzamin)
zresztą pojeżdżę dłużej to się wypowiem bo na razie to 1-szy dzień ;) ale na razie zenit zostanie ... cięcia w budżecie urlop się zbliża :mrgreen:

#50 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:37, 17.06.2009

Pilnuj tylko czy mapy się nie rozjeżdżają i wymieniaj filtry na czas.

Do zobaczenia na trasie.


#51 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:39, 17.06.2009

dymek, teraz wszystko OK bo i temperatura na zewnątrz na +, pojeździj i odpisz jak będzie całość się zachowywała jak będą początki zimy jak i sama zima (oczywiście nie chciałbym zapeszać ani straszyć ;-) )

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#52 ocinus

ocinus
  • Nowy
  • 3 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 14.11.2013

Witam.
Koledzy piszę w imieniu mojego kuzyna, który nie za bardzo orientuje się w tym temacie a posiada Accorda z 2003r. z 2.0Bp.
Rok temu założył instalację LPG u Stefanowskiego z takich podzespołów:
Stag 300Isa
wtryski Hana 2000 czerwone
reduktor Acr01

Wtryski miały być niebieskie, a założyli czerwone, co jak ustaliłem są do 156KM. Problem kuzyna jest taki ze wyskakuje błąd silnika ze zbyt ubogą mieszanką. Był kilka razy na regulacji, ale po jakimś czasie znów się pojawia.
Moim zdaniem wtryski koloru czerwonego są nie odpowiednie i tu jest problem. Auto zrobiło raptem 15tyś.km.
Zanim kuzyn założył gaz pisałem do Stefanowskiego z zapytaniem o taki zestaw, jaki Wam podałem i odpisał ze wtryski będą dobrane odpowiednie. Rozumiem ze niebieskie są do większej mocy, ale mogli wsadzić zielone, a tego nie zrobili.
Proszę podpowiedzieć jak wymusić na nich usunięcie problemu z błędem silnika.
Pozdrawiam.

#53 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:46, 14.11.2013

Stefanowski myśli, że wszelkie rozumy pozjadał. Jak powiesz jeszcze, że na forum inaczej piszą, to już w ogóle on strasznie mądry a w Internecie się nie znają. Skocz tutaj:
Filartech
Łódź ul.Wólczańska 13
godz. otwarcia. 9-18
tel.504-712-720

Do zobaczenia na trasie.





IPB Skin By Virteq