Skocz do zawartości


RODO w HAKP

kontrolka silnika


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
52 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:53, 02.04.2009

Witam ponownie. Jak wczesniej pisalem mialem problem z obrotami silnika i wyswietlala sie kontrolka silnika. Po poradach zresetowalem komputer i usterka znikla ale tylko na kilka dni. Teraz jezdzac na benzynie nie mam tego problemu ale po przelączeniu na gaz kontrolka silnika sie zapala i obroty wariuja. Wiec co jest nie tak z instalacja gazowa(z tego co wiem to musze tylko wymienic filtr od gazu i czy to tylko ma wplyw na obroty silnika??)/dzieki za pomoc i porade. POZDRAWIAM:)

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:51, 02.04.2009

Ile masz przejechane na gazie.Druga sprawa jakie masz założone części instalacji.Można gdybać co jest nie tak może reduktor,ale ja obstawiam listwę wtryskową.Może być brudna,albo już do wymiany.Jeżeli listwa nie równomiernie podaje gaz,bądź masz źle ustawione parametry,a co za tym idzie mieszanka spalania jest za uboga(za bogata)to zawsze wywali Ci check.

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:58, 02.04.2009

Instalacja to OMEGA GAZ LANDIRENZO. Jezeli listwa wtryskowa to jak mozesz napisz jaki jest ewentualny koszt takiej listwy? bo tez tak myslalem poniewaz wlasnie zapalajac sie check to wysakiwal blad za ubogiej lub za bogatej mieszanki. Pzdr.

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:11, 02.04.2009

Opisywaliśmy to już w tym dziale,ale krótko powiem Matrix HD344,lub Magic Jet.Są na allegro w częściach lpg np.
http://moto.allegro...._sekwencja.html
http://moto.allegro....dysze_fvat.html

#5 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 22.05.2009

Mam pytanie ile czasu CHECK potrzebuje czasu żeby ustalić że jest jakiś błąd?

#6 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:09, 22.05.2009

Z tego co widzę to możesz mieć źle ustawioną mieszankę na poszczególnych obciążeniach silnika - czyli obrotach. Prawdopodobnie podczas jakiegoś przedziału obciążenia tak się dzieje.

Daj screeny z programu od LPG m.in. mapy LPG i PB.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#7 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:12, 22.05.2009

niestety nie mam screennów

#8 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:35, 22.05.2009

Cóż, to są tylko moje stwierdzenia z domysłów. Podaj dokładniej jakie masz zamontowane podzespoły w LPG aby coś stwierdzić, być może reduktor też nie wyrabiać - z tego co widzę to masz trochę mocy ;-)
I jeszcze jedno pytanko, skąd masz informacje na temat tego błędu ?? Z programu diagnostycznego LPG czy podpinałeś się pod komp autka ?? Czy ta sytuacja występuje TYLKO na LPG czy na LPG i PB ?? Jeżeli i na tym i drugim to może również sonda fiksować.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#9 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:10, 22.05.2009

Wydaje mi się,że Kolega ma zbyt słabe graty do tej mocy,a przede wszystkim listwę.Napisz proszę z jakich części masz instalkę,bo coś mi się wydaje,że gazownik Cię oszukuje,albo nie potrafi za wiele :!:

#10 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 22.05.2009

wtryski mam te czerwone (ponoć wolne)

#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:26, 22.05.2009

Jeżeli masz instalację Landi Renzo Omegas z wtryskiwaczami Valtek, to tylko za jaja powiesić gaziarza. Wymiana waldemarów na magic jet powinna załatwić sprawę.

Do zobaczenia na trasie.


#12 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:48, 23.05.2009

No i wszystko jasne,bo cóż Twój gazownik może zrobić regulując instalację na czerwonych(zresztą wszystko jedno jakich) Valtekach :k i przy mocy Twojego auta 247KM :r Jak będziesz dalej na tej listwie jeździł to gwarantuję Tobie,że kłopoty będziesz miał zawsze.Ostrzegam po raz kolejny zbyt uboga mieszanka może spowodować wypalenie się gniazd zaworowych(remont silnika),a zbyt bogata mieszanka może spowodować uszkodzenie katalizatora.
Jeżeli gazownik dalej będzie wciskał Ci kit i dalej będzie próbował regulować to kopnij go w cztery litery i podjedź do innego,a nauczony doświadczeniem powiedz konkretnie czego oczekujesz i tego żądaj :evil:

#13 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 09:44, 23.05.2009

Pokaż fotki kolego tego co mas pod maską. No i namiar tego gaziarza co zakładał.

Do zobaczenia na trasie.


#14 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:34, 23.05.2009

...

#15 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:54, 23.05.2009

To jest niestety kwestia czasu kiedy ponownie zapali się Tobie check i jeżeli gazownik jest spoko to niech wymieni tą listwę np.na magic jet.Valteki są po prostu za mało precyzyjne i za wolne i tylko czekać,aż ponownie się zatnie i wywali błąd.Widzę reduktor Tomasetto,ale niestety nie widzę oznaczenia.Ogólnie reduktory tej marki nie są za bardzo cenione i nie wiem czy do mocy Twojego auta nadaje się.Również zbyt słaby reduktor może przycinać się i powodować pojawienie się kontrolki check.Proponuję zmianę na nowy EG-200 KW(do 280 KM-potwierdzone pomiarami).




IPB Skin By Virteq