XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
filmy o moich przegubach, pomocy!
#16
Napisano 17:43, 07.12.2011
http://www.hondacentrum.pl/
Proponuję zapamiętać ten adres bo to jedyne miejsce gdzie są te przeguby.
[ Dodano: 2011-12-07, 17:45 ]
a bicie 0.04 to już za dużo. ma być ZERO.
wiem co mówię, bo z tym walczyłem ostatnio
#17
Napisano 23:15, 07.12.2011
#18
Napisano 23:27, 07.12.2011
[ Dodano: 2011-12-07, 23:27 ]
z przesyłką
#19
Napisano 07:02, 08.12.2011
Sa to nowki sztuki czy regenerowane? Rozumiem ze 280 za komplet? To Cena Setha troche na wyrost, skoro nowe sa po 280 (nawet regenerowane)
proponuje wejsc na allegro, zadzwonic do wolka i innych co handluja i zapytac ile chca za polosie z przegubami
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#20
Napisano 09:56, 08.12.2011
#21
Napisano 09:56, 08.12.2011
#22
Napisano 10:10, 08.12.2011
#23
Napisano 10:17, 08.12.2011
moim zdaniem krzywe tarcze moze powodowac np zapieczony tloczek przez co ciagle lekko hamuje i nagrzewa tarcze, pozniej kaluza badz myjka i tarcza krzywa. albo krzywa piasta.
nie ma sensu mierzyc bicia na nowej tarczy jesli piasta jest odkrzywiona punktowo. nowa tarcza jest na tyle sztywna ze sie nie odksztalci wiec proponowalbym zmiezyc bicie na piastach.
#24
Napisano 10:20, 08.12.2011
#25
Napisano 10:30, 08.12.2011
#26
Napisano 10:38, 08.12.2011
Tłoczki na pewno chodziły lekko jak zmieniałem tarcze bo trzeba je cofnąć żeby włożyć nową grubszą tarczę a nie męczyłem się przy tym wcale jak pamiętam. Coś jest w tym modelu nie tak, bo mój problem nie jest wyjątkowy, ogólnie to powtarza się w Hondach...
http://www.accordklu...der=asc&start=0
a tu temat którym się sugerowałem zwracając uwagę na przeguby:
http://www.hondatech...pics21/7062.htm
blackfly, jak już zmienię ten przegub i łożysko podpory to sprawdzę jeszcze raz samą piastę zegarem.
#27
Napisano 10:45, 08.12.2011
#28 Guest_Wilu_*
Napisano 10:48, 08.12.2011
#29
Napisano 10:56, 08.12.2011
#30
Napisano 11:01, 08.12.2011
ale jego byc nie powinno!jakiś tam luz w układzie kierowniczym.
nastepna sprawa jest taka ze sam przegub nie poruszy CI tylko piasty, no chyba ze lozysko masz rozwalone. a jak poruszy cala zwrotnica to dla tarczy to bez roznicy. przeciez jak skrecasz przy hamowaniu to bicia nie ma. wiec jak wali przy hamowaniu to najpierw sprawdzaj zwrotnice, piaste, lozysko i tarcze.
zamiast ladowac kase w uklad napedowy kup zwrotnice tez wydasz 300zl a oski zaloz te co masz bo gdyby to byla ich wina to nasilaloby Ci sie to przy przyspieszaniu, albo bylo wyczuwalne na kierownicy chyba ze masz luz ale na budzie bys czul wibracje.
zrobisz jak zechcesz ale to na 100% nie jest wina przegubow.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych