Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

filmy o moich przegubach, pomocy!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#16 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:43, 07.12.2011

Przegubów wewnętrznych szukałem rok. I znalazłem. Są nowe i z roczną gwarancją. 280 z przesyłką. Polecam:

http://www.hondacentrum.pl/

Proponuję zapamiętać ten adres bo to jedyne miejsce gdzie są te przeguby.

[ Dodano: 2011-12-07, 17:45 ]
a bicie 0.04 to już za dużo. ma być ZERO.
wiem co mówię, bo z tym walczyłem ostatnio :)
  • 0

#17 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:15, 07.12.2011

Sa to nowki sztuki czy regenerowane? Rozumiem ze 280 za komplet? To Cena Setha troche na wyrost, skoro nowe sa po 280 (nawet regenerowane)
  • 0

#18 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:27, 07.12.2011

nówki. za sztukę. 280 płaciłem za wewnętrzny lewy.

[ Dodano: 2011-12-07, 23:27 ]
z przesyłką
  • 0

#19 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:02, 08.12.2011

Sa to nowki sztuki czy regenerowane? Rozumiem ze 280 za komplet? To Cena Setha troche na wyrost, skoro nowe sa po 280 (nawet regenerowane)


proponuje wejsc na allegro, zadzwonic do wolka i innych co handluja i zapytac ile chca za polosie z przegubami
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#20 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:56, 08.12.2011

Co do przegubów to bierz klamoty od Setha. Ale moim zdaniem nie one są przyczyną krzywienia tarcz. Prędzej podejrzewał bym to że po prostu je przegrzewasz
  • 0

#21 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:56, 08.12.2011

nie ma sie co oszukiwac. te zamienniki to moze z 10% wytrzymalosci oem. ja osobiscie wolalbym uzywany OEM z pewnego zrodla niz nowy zamiennik. w desperacji kupilem zamienniki przegubu zew i na szczescie nie pasowaly bo podejrzewam ze za pol roku znowu bym wymienial.
  • 0

#22 wrzesień

wrzesień
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:10, 08.12.2011

accord034, jeżdżę na tyle spokojnie że nie ma mowy o przegrzaniu, poza tym problem powraca po wymianie tarcz na nowe lub po ich przetoczeniu. Czepiłem się przegubów bo znalazłem na forum że u kogoś właśnie tam był problem. Nowe tarcze już mam, ale zanim je założę to chcę mieć pewność że za 5k km nie będą do wyrzucenia. Łożysko podpory już mam - cena zabija - 100 PLN ale przynajmniej z napisem made in japan - dziś jadę je wcisnąć. Przegub też dziś odbieram - zamiennik ze sklepu.
  • 0

#23 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:17, 08.12.2011

wrzesień, a masz jakies drgania na kierownicy badz wibracje na samochodzie? stuka Ci cos przy przyspieszaniu?

moim zdaniem krzywe tarcze moze powodowac np zapieczony tloczek przez co ciagle lekko hamuje i nagrzewa tarcze, pozniej kaluza badz myjka i tarcza krzywa. albo krzywa piasta.

nie ma sensu mierzyc bicia na nowej tarczy jesli piasta jest odkrzywiona punktowo. nowa tarcza jest na tyle sztywna ze sie nie odksztalci wiec proponowalbym zmiezyc bicie na piastach.
  • 0

#24 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:20, 08.12.2011

A przy krzywej piaście nie biły by od razu nowe tarcze? :-/
  • 0

#25 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:30, 08.12.2011

accord034, wlasnie zalezy jak krzywa. jak przekrzywiona na osi to tak, jak skrzywiona tylko w jednym miejscu to nowa tarcza sie nie wygnie do ksztaltu piasty i bedize przylegala powiedzmy w miejscu mocowan 3 szpilek a 4 bedzie 'w powietrzu' ok sruba dociagniemy ale tarcza tez sie od razu nie wykrzywi. pozniej duzo ciepla i sie wykrzywi a jeszcze jak woda to juz gwarantowane pokrzywienia.
  • 0

#26 wrzesień

wrzesień
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 08.12.2011

blackfly, gdy nie hamuje to wibracji nie ma ani podczas normalnej jazdy ani podczas przyśpieszania, albo ja już ich może nie czuję:)
Tłoczki na pewno chodziły lekko jak zmieniałem tarcze bo trzeba je cofnąć żeby włożyć nową grubszą tarczę a nie męczyłem się przy tym wcale jak pamiętam. Coś jest w tym modelu nie tak, bo mój problem nie jest wyjątkowy, ogólnie to powtarza się w Hondach...
http://www.accordklu...der=asc&start=0
a tu temat którym się sugerowałem zwracając uwagę na przeguby:
http://www.hondatech...pics21/7062.htm
blackfly, jak już zmienię ten przegub i łożysko podpory to sprawdzę jeszcze raz samą piastę zegarem.
  • 0

#27 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:45, 08.12.2011

wrzesień, to ze przeguby moga powodowac uszkodzenia tarczy to sie zgodze bo jak beda drgania na kole to i tarcza bedzie dostawala po dupie jednak to nie zmienia faktu ze musialbys miec drgania podczas jazdy. daj sie komus przejechac kto jest nieco ogarniety. nie wiem gdize jestes z dolnoslaskiego ale jest pare chlopakow z wrocka ktory maja troche pojecia o samochodach i zaraz Ci powiedza co i jak. jak dla mnie to przeguby nie beda powodowaly krzywienia tarczy. zreszta jak sie bardziej zastanowic to nawet jak przegub bedize powodowal drgania to cala piasta i zwrotnica beda chodzily tak samo wiec zacisk tez... no chyba ze masz luz na lozysku to wyjasni cala sprawe i nawet nie musisz na przeguby patrzec bo tarcze tak czy inaczej sie pokrzywia.
  • 0

#28 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 10:48, 08.12.2011

wrzesień - Przegub wewnętrzny do wymiany. Nie nosi śladów zużycia ? Podaj e-mail na PW to pokażę Ci jak wygląda zużyty i nowy.
  • 0

#29 wrzesień

wrzesień
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:56, 08.12.2011

blackfly, Teraz auto rozkręcone w garażu stoi więc nic więcej nie posprawdzam, sugeruję się tym co wyczytałem na innych forach, skoro u kogoś problem tam tkwił to warto sprawdzić u siebie. Poza tym nie jestem też w ciemię bity i jako takie pojęcie mam. Wibracje z przegubów nie muszą być duże, mogą pojawiać się tylko przy pewnych prędkościach, pod pewnym obciążeniem, wpadać w rezonans, możliwości może być wiele. Na kierownicy nie musi też być to wyczuwalne w czasie normalnej jazdy bo może Ci to kompensować jakiś tam luz w układzie kierowniczym.
  • 0

#30 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:01, 08.12.2011

jakiś tam luz w układzie kierowniczym.

ale jego byc nie powinno!

nastepna sprawa jest taka ze sam przegub nie poruszy CI tylko piasty, no chyba ze lozysko masz rozwalone. a jak poruszy cala zwrotnica to dla tarczy to bez roznicy. przeciez jak skrecasz przy hamowaniu to bicia nie ma. wiec jak wali przy hamowaniu to najpierw sprawdzaj zwrotnice, piaste, lozysko i tarcze.

zamiast ladowac kase w uklad napedowy kup zwrotnice tez wydasz 300zl a oski zaloz te co masz bo gdyby to byla ich wina to nasilaloby Ci sie to przy przyspieszaniu, albo bylo wyczuwalne na kierownicy chyba ze masz luz ale na budzie bys czul wibracje.

zrobisz jak zechcesz ale to na 100% nie jest wina przegubow.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq