Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

filmy o moich przegubach, pomocy!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#31 wrzesień

wrzesień
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:17, 08.12.2011

blackfly, Dużo rzeczy być nie powinno ale nie będę wymieniał maglownicy za to że ma 1mm luzu. Piszesz kup zwrotnicę - tylko tu pytanie: którą stronę? tarcze są wygięte z obu stron bo jak się jedna krzywi i podczas hamowania szarpie układem kierowniczym z dużą częstotliwością to druga tarcza pokrzywi się w ten sam sposób.
Zacznę od układu napędowego i zmierzę piasty, liczę że tu jest przyczyna.

[ Dodano: 2011-12-08, 15:10 ]
Zmieniłem koncepcję..
Z tego sklepu co zamówiłem początkowo to przyszedł przegub z firmy 4max.. Nie będe ryzykował tego czegoś i dziś zamówiłem z http://www.hondacentrum.pl/ dwa przeguby- twierdzą że nowe z firmy japońskiej NTN. Poczekam aż to przyjdzie, ciekawe czy będzie się wszystko zgadzac. Cena 200 i 230 zł + przesyłka 20 (kompletne przeguby z krzyżakami). Wysyłają bez niczego za pobraniem.
  • 0

#32 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:17, 08.12.2011

Poza przegubami łożysko podpory mam nadzieję też wymieniasz. Ten luz, który widać na filmach jak już wcześniej pisałem jest masakryczny i bez dwóch zdań z pewnością przekłada się to na bicie w trakcie jazdy. Nowe przeguby napewno nie zaszkodzą aczkolwiek jestem prawie pewien, że w Twoim przypadku kluczowe jest samo łożysko. Mam na stanie w piwnicy komplet półosi z podporą i łożyskiem, które przy ruszaniu ręką wykazuje w porównaniu do Twojego bardzo małe luzy a bicie przy tym było bardzo duże. Jak ktoś nie wierzy mogę się pofatygować do piwnicy i zmontować podobny film do Twojego żeby udowodnić, że same przeguby wyglądają gitara i bez luzów a tylko to skubane łożysko chrzani sprawę w tamtym zestawie.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#33 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 08.12.2011

Sa to nowki sztuki czy regenerowane? Rozumiem ze 280 za komplet? To Cena Setha troche na wyrost, skoro nowe sa po 280 (nawet regenerowane)


proponuje wejsc na allegro, zadzwonic do wolka i innych co handluja i zapytac ile chca za polosie z przegubami


A tak z czystej ciekawosci po co wymieniales u siebie poloski? Wstepnie bylbym zainteresowany, bo mam jakies dziwne pukanie przy zmianie biegow z 1-2 2-3 oraz przy szybkim pulsacyjnym puszczaniu sprzegla.
  • 0

#34 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:59, 08.12.2011

prawy przegub zewnętrzny miał luz- wolałem zmienić całość - bo wtedy nie wiedziałem jeszcze co było nie tak
po zdjęciu całych półosi dopiero sobie można luzy sprawdzać, na samochodzie nic nie czuć
mam nawet filmik jak idealnie prosto pracują ośki - kiedyś grześkowi nagrywałem bo u niego biją- a mimo to nie ma żadnych drgań :roll:

[ Dodano: 2011-12-08, 22:06 ]
przegub nie powoduje krzywienia tarcz, u mnie drgało jakies 10 tys km zanim doszedłem że to wina przegubu zewnętrznego- tarcze proste mimo, że mają już 50 tys km przelotu i drgania od przegubu, ani luzy na maglu im nie zaszkodziły
ja bym najpierw przejrzał porządnie układ hamulcowy- regeneracja zacisków po pierwsze
- sprawdzenie bicia tarczy po założeniu
- sprawdzenie bicia piasty
Jakim cudem przy uszkodzonym przegubie ci będzie biła tarcza?? przecież to łożysko- piasta dba o to aby się tarcza prosto kręciła
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#35 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:33, 08.12.2011

Poza przegubami łożysko podpory mam nadzieję też wymieniasz. Ten luz, który widać na filmach jak już wcześniej pisałem jest masakryczny i bez dwóch zdań z pewnością przekłada się to na bicie w trakcie jazdy. Nowe przeguby napewno nie zaszkodzą aczkolwiek jestem prawie pewien, że w Twoim przypadku kluczowe jest samo łożysko. Mam na stanie w piwnicy komplet półosi z podporą i łożyskiem, które przy ruszaniu ręką wykazuje w porównaniu do Twojego bardzo małe luzy a bicie przy tym było bardzo duże. Jak ktoś nie wierzy mogę się pofatygować do piwnicy i zmontować podobny film do Twojego żeby udowodnić, że same przeguby wyglądają gitara i bez luzów a tylko to skubane łożysko chrzani sprawę w tamtym zestawie.

Uważam,że luz na podporze w cale nie jest masakryczny .Podejrzewam ,że większość jakby wypięła półośke z przegubów miałaby podobny
Chyba żadne łożysko nie jest sztywne w ten sposób co na filmie .Musiałoby mieć dwie bieżnie koło siebie .
  • 0
                       

#36 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:38, 08.12.2011

Wlodar, przeciez podora jest wpieta w skrzynie i do tego podpiera ja lozysko, tam nie ma prawa byc luzu.
  • 0

#37 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:54, 08.12.2011

Od takiego łożyska to można wymagać żeby nie miało luzu w te strony co na filmie
http://tnij.org/oj1x

Nie twierdzę też ,że są tam małe wychylenia ale to nie znaczy ,że jak będzie pospinana z przegubami to będzie luz w osi obrotu Założę się ,że po zamontowaniu nowej podpory luz w takiej pozycji też będzie ..może nie taki ale będzie (wiadomo nowe łożysko)
  • 0
                       

#38 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:27, 09.12.2011

Wlodar, ale jak ty tam chcesz miec luz? przeciez to z jednej strony jest na sztywno w skrzyni a z drugiej w lozysku. nie ma szans zeby tym sobie tak ruszac. u mnie po wypieciu przegubow ani drgnie. ostatnio sprawdzalem. minimalny luz jest i owszem ale na wielowpuscie gdize podpora sie laczy z przegubem.
  • 0

#39 wrzesień

wrzesień
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:06, 09.12.2011

ponowna zmiana koncepcji...
zmierzyłem bicie samej piasty i oto co mi wyszło...
piasta lewa - 0,12mm
piasta prawa - 0,015mm
Później wrzucę film.
czyli przeguby zostawiam w spokoju, a zwrotnica lewa do wymiany..
Kto mi sprzeda zwrotnicę lewą z prostą piastą i za ile??
  • 0

#40 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:08, 09.12.2011

a nie mówiłem :-)
dzwoń do wolka
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#41 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:04, 09.12.2011

tez to mowilem z 10 razy to bylo ze piasty sa ok!
  • 0

#42 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:19, 09.12.2011

wołkowi jedna zwrotnica tylko została.. jedna lewa... wszystkie inne sprzedane :mrgreen:
chcesz zadzwon.. w poniedziałek robie wysyłki kurierem.. ale jak zadzwonisz mi w niedziele to już będzie po ptakach. dziś jade do złomowni i jutro do 13 zbieram graty z zamówień.. potem bede tam po nowym roku.
  • 0

#43 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:54, 09.12.2011

mam nawet filmik jak idealnie prosto pracują ośki - kiedyś grześkowi nagrywałem bo u niego biją- a mimo to nie ma żadnych drgań

do tej pory jeżdżę i się ciesze z jazdy puki co, wiec tak jak Seth pisze nie powoduje to krzywienia tarcz
  • 0

#44 wrzesień

wrzesień
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 09.12.2011

Kto miał rację ten ma satysfakcję :-)
A jeżeli chodzi o przeguby i podporę to jest tak:
- nowe łożysko podpory nic nie wniosło, luz praktycznie się nie zmienił więc tak ma być.
- przeguby też myślę że są ok ponieważ gdy dałem nowy smar to jak by nie szarpać to luzu krzyżak-kielich w ogóle nie czuć, był on tylko na sucho.
Praca nie była na darmo bo przynajmniej wymieniłem przy okazji uszkodzoną osłonę gumową przegubu.
wolek, jutro zadzwonię rano i się dogadamy...
  • 0

#45 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:11, 09.12.2011

Po daniu smaru luz zniknął? Chyba sam w to nie wierzysz. Nie ma takiej opcji!!! :k
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq