XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
filmy o moich przegubach, pomocy!
#31
Napisano 11:17, 08.12.2011
Zacznę od układu napędowego i zmierzę piasty, liczę że tu jest przyczyna.
[ Dodano: 2011-12-08, 15:10 ]
Zmieniłem koncepcję..
Z tego sklepu co zamówiłem początkowo to przyszedł przegub z firmy 4max.. Nie będe ryzykował tego czegoś i dziś zamówiłem z http://www.hondacentrum.pl/ dwa przeguby- twierdzą że nowe z firmy japońskiej NTN. Poczekam aż to przyjdzie, ciekawe czy będzie się wszystko zgadzac. Cena 200 i 230 zł + przesyłka 20 (kompletne przeguby z krzyżakami). Wysyłają bez niczego za pobraniem.
#32
Napisano 20:17, 08.12.2011
#33
Napisano 21:51, 08.12.2011
Sa to nowki sztuki czy regenerowane? Rozumiem ze 280 za komplet? To Cena Setha troche na wyrost, skoro nowe sa po 280 (nawet regenerowane)
proponuje wejsc na allegro, zadzwonic do wolka i innych co handluja i zapytac ile chca za polosie z przegubami
A tak z czystej ciekawosci po co wymieniales u siebie poloski? Wstepnie bylbym zainteresowany, bo mam jakies dziwne pukanie przy zmianie biegow z 1-2 2-3 oraz przy szybkim pulsacyjnym puszczaniu sprzegla.
#34
Napisano 21:59, 08.12.2011
po zdjęciu całych półosi dopiero sobie można luzy sprawdzać, na samochodzie nic nie czuć
mam nawet filmik jak idealnie prosto pracują ośki - kiedyś grześkowi nagrywałem bo u niego biją- a mimo to nie ma żadnych drgań
[ Dodano: 2011-12-08, 22:06 ]
przegub nie powoduje krzywienia tarcz, u mnie drgało jakies 10 tys km zanim doszedłem że to wina przegubu zewnętrznego- tarcze proste mimo, że mają już 50 tys km przelotu i drgania od przegubu, ani luzy na maglu im nie zaszkodziły
ja bym najpierw przejrzał porządnie układ hamulcowy- regeneracja zacisków po pierwsze
- sprawdzenie bicia tarczy po założeniu
- sprawdzenie bicia piasty
Jakim cudem przy uszkodzonym przegubie ci będzie biła tarcza?? przecież to łożysko- piasta dba o to aby się tarcza prosto kręciła
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#35
Napisano 23:33, 08.12.2011
Uważam,że luz na podporze w cale nie jest masakryczny .Podejrzewam ,że większość jakby wypięła półośke z przegubów miałaby podobnyPoza przegubami łożysko podpory mam nadzieję też wymieniasz. Ten luz, który widać na filmach jak już wcześniej pisałem jest masakryczny i bez dwóch zdań z pewnością przekłada się to na bicie w trakcie jazdy. Nowe przeguby napewno nie zaszkodzą aczkolwiek jestem prawie pewien, że w Twoim przypadku kluczowe jest samo łożysko. Mam na stanie w piwnicy komplet półosi z podporą i łożyskiem, które przy ruszaniu ręką wykazuje w porównaniu do Twojego bardzo małe luzy a bicie przy tym było bardzo duże. Jak ktoś nie wierzy mogę się pofatygować do piwnicy i zmontować podobny film do Twojego żeby udowodnić, że same przeguby wyglądają gitara i bez luzów a tylko to skubane łożysko chrzani sprawę w tamtym zestawie.
Chyba żadne łożysko nie jest sztywne w ten sposób co na filmie .Musiałoby mieć dwie bieżnie koło siebie .
#36
Napisano 23:38, 08.12.2011
#37
Napisano 23:54, 08.12.2011
http://tnij.org/oj1x
Nie twierdzę też ,że są tam małe wychylenia ale to nie znaczy ,że jak będzie pospinana z przegubami to będzie luz w osi obrotu Założę się ,że po zamontowaniu nowej podpory luz w takiej pozycji też będzie ..może nie taki ale będzie (wiadomo nowe łożysko)
#38
Napisano 00:27, 09.12.2011
#39
Napisano 10:06, 09.12.2011
zmierzyłem bicie samej piasty i oto co mi wyszło...
piasta lewa - 0,12mm
piasta prawa - 0,015mm
Później wrzucę film.
czyli przeguby zostawiam w spokoju, a zwrotnica lewa do wymiany..
Kto mi sprzeda zwrotnicę lewą z prostą piastą i za ile??
#41
Napisano 11:04, 09.12.2011
#42
Napisano 11:19, 09.12.2011
chcesz zadzwon.. w poniedziałek robie wysyłki kurierem.. ale jak zadzwonisz mi w niedziele to już będzie po ptakach. dziś jade do złomowni i jutro do 13 zbieram graty z zamówień.. potem bede tam po nowym roku.
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#43
Napisano 11:54, 09.12.2011
do tej pory jeżdżę i się ciesze z jazdy puki co, wiec tak jak Seth pisze nie powoduje to krzywienia tarczmam nawet filmik jak idealnie prosto pracują ośki - kiedyś grześkowi nagrywałem bo u niego biją- a mimo to nie ma żadnych drgań
#44
Napisano 20:54, 09.12.2011
A jeżeli chodzi o przeguby i podporę to jest tak:
- nowe łożysko podpory nic nie wniosło, luz praktycznie się nie zmienił więc tak ma być.
- przeguby też myślę że są ok ponieważ gdy dałem nowy smar to jak by nie szarpać to luzu krzyżak-kielich w ogóle nie czuć, był on tylko na sucho.
Praca nie była na darmo bo przynajmniej wymieniłem przy okazji uszkodzoną osłonę gumową przegubu.
wolek, jutro zadzwonię rano i się dogadamy...
#45
Napisano 23:11, 09.12.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych