Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Więcej mocy - Accord VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#46 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:59, 06.12.2011

Panowie, uspokójcie się trochę ;-) to, że kolega chce większych wrażeń - nie oznacza, że jest jakimś rozpieszczonym bachorem...Fakt jest taki, że Accord w normalnym wydaniu 2.0 nie jest demonem i niektórym może być mało :-) moje pierwsze auto też dostałem od rodziców - był to stary Opel Kadett 1.7 diesel (bez turbo), ale jak na tamte czasy to było coś mega dla mnie, ale to nie ważne... Jeśli kolega ma większe potrzeby, a ma fajną, niestrudzoną bazę - niech działa.

Też wolałbym bazować na "nowym" samochodzie, niż na moim sztruclu po przejściach...


i zapewnie nie nazywałeś go dziadem!!!!!!!

nikt tu nie pisze o tym, że jest rozpieszczonym bachorem - chodzi jego komentarz co do 4 letniego accorda!!!!!!!!!!! o którym pewnie sporo osób śni a on nazywa go dziadem!!!!!!!!
  • 0

#47 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:18, 06.12.2011

dajcie juz spokoj. tu nie chodzi o to jak nazwal to auto bo nie wiadomo co mial na mysli. ja tez na mojego mowie kochany zlomek :mrgreen: czasami pozywyam itp a nadal go bardzo lubie;) wiec nie wiemy o co mu chodzilo. problem jest w tym ze kazdy mlody wsiadajac do auta mowi ze ma malo mocy bo nie potrafi tego wykorzystac. jak ja mialem te 10-15kkm za soba tez wydawalo mi sie ze potrzeba 300km zeby cokolwiek moc sie pobawic. teraz twierdze ze jak chce to otrawie 115konnym klekotem krzywego H, ktory tak naprawde kolo accorda nie moze stanac bo przy odcieciu pierwszego biegu jestem ze 2 dlugosci z przodu.

prawda jest taka ze do scigania sie z pod swiatel czy tez krecenia jakis fajnych czasow na torze trzeba miec troche tej mocy i te 155 z k20 to troche malo jednak jesli ktos chce to i tym poszaleje bo do 140 sie dosyc sprawnie rozpedza.

wiec jak kolega ma troche kasy niech sobie zrobi dolot zeby mu sie wydawalo ze jedzie 'szybciej' bo to tez jest dosyc istotne w samochodzie, do tego jakis twardy zawias (mam do sprzedania sprezyny teina :mrgreen: ) i juz odczucia beda zupelnie inne a i jazda stanie sie zdecydowanie przyjemniejsza.
  • 0

#48 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:30, 06.12.2011

chris, aleś się uczepił :-) naprawdę przesadzasz, i to zdrowo.....ja na swojego sztrucla też mówię dziad, złom itp....i to jest indywidualna sprawa każdego...nikt nie musi i nie bedzie się tłumaczył z tego dlaczego i jak nazywa swoje auto :roll: bez przesady....

Niech sobie na nim naklei "kupa gnoju" i nic nam do tego....więc skończmy te jałowe wywody. Temat tyczył się czego innego, a zrobiliście z tego komiks. Każdy następny taki post bez sensu będzie nagradzany warnem i kasowaniem wypowiedzi. Radzę więc zacząć pisać na temat!



PS. I bez tej ilości wykrzykników....bo nie ma powodów do krzyczenia.
  • 0

#49 movies25

movies25
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 06.12.2011

chris zaparz sobie melise :mrgreen:

już koniec ,panie moderator :mrgreen:
  • 0
:))"Samochód, którym jazda nie sprawia przyjemności, nie zasługuje na miano samochodu."
Soichiro Honda

#50 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:10, 06.12.2011

no dobra,
koniec

;-)
  • 0

#51 bamss

bamss
  • Forumowicz
  • 455 postów
  • Skąd:jaworzno
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:21, 06.12.2011

jesli chodzi o dolot to fujita jest niemilosiernie fajna:) w lexusie juz zalozona czekam na swoja wiec zrobie fotki dzwiek i jakby cus mozesz pisac
  • 0

vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB


#52 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:14, 25.12.2011

Witam Serdecznie,

W ostatnim czasie z uwagi na fakt, iż wiele razy byłem kibicem rajdowym stwierdziłem, że mój Accord wymaga jakiejś zmiany.
Obecnie jest to 2.0 155 KM. Niedawno wiozłem 2 osoby i komplet kół do zmiany.
Samochód jechał gorzej od malucha. Kompletnie nie miał mocy.

Dodatkowym bodźcem po którym zdecydowałem się na poprawki była przejażdżka kolegi Subaru STi o 350 koniach :) sami wiecie jak to działa na faceta :P

Moje pytanie pojawia się w tym miejscu. Z uwagi na podatność silników Hondy na poprawki, bardzo bym chciał widzieć co, i jak zrobić by samochód był mocniejszy. Ktoś mi powiedział, że z uwagi na wysokoobrotowy silnik, ten samochód ma lekki zadzior i nie może być kojarzony ze zwykłym sedanem, dlatego chciałbym coś zrobić.

Mieszkam obecnie w warszawie w związku ze szkołą i może tu jest szansa zadziałać.

Jestem laikiem i nie znam się na tuningu a tym bardziej na jakichś firmach specjalizujących się w podnoszeniu mocy, dlatego proszę o wsparcie.

Pozdrawiam,
Artur



Hondy sa bardzo podatne na modfikacje ale tylko te przemyslanie zrobione. Warto przesledzic roznica w osprzecie Twojego silnika i np. tego z Civica Type-R
Kilka nie koniecznie drogich pomysłów !
1. Warto "odetkac - zmniejszyc opory przeplywu" dolot nie koniecznie robiac drogie doloty !
- tutaj moze znaczaco pomoc demontarz rozbudowanego rezonatora i wazne zeby silnik nie zasysal goracego powietrza !
- dodatkowo można dodać wkładke np. K&N
2. Warto pomyśleć o kolektorze wydechowy ktory jak wiemy ze wzgledu na ekologie jest dosc restrykcyjny --> np. od civica Type-R jezeli jest mozliwosc jego podpasowania lub drozsze rozwiazanie kolektor 4-2-2-1 zamiast seryjnego 4-1
3. Mozna tez pomyslec o odlaczeniu podgrzewania przepustnicy + uszczelka termoizolacyjna pod kolektor dolotowy
4. Ciekawy jestem czy np. mozna zastosowac kolektora dolotowego od Civica Type-R wraz z przepustnica ktora ma wieksza srednice !
5. Przy wymianie np. sprzegla mozna zawsze odelzyc kolo zamachowe (wraz z wyważeniem - kilka firm tym sie zajmuje nawet na allegro) - silnik duzo szybciej reaguje na dodanie gazu i lepiej sie wkreca na obroty !
6. Warto tez pomysleć przy wiekszych przebiegach samochodu o czyszczeniu wtryskiwaczy i calego ukladu dolotowego ! (mozna zaczac od dobrej chemi dodawanej do paliwa) - wiadomo osad, brud wplywa niekorzystnie na osiagi i spalanie !
  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#53 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:59, 25.12.2011

dla mnie jedyne sensownie rozwiazanie w K20 tym z acco to dolot + wydech + krotsza skrzynia i mysle ze duzo poprawi.
  • 0

#54 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:10, 25.12.2011

blackfly masz zamiast hamować swojego accordzika? Zastanawia mnie jaka nastąpiła poprawa po twoich modyfikacjach mocy jak i momentu obrotowego. Jakie są to przyrosty i jak prezentuje się krzywa momentu ?
Sam powoli w swoim coś tam usprawniam i modyfikacje będę zbliżone jak u Ciebie (czy innych forumowiczów)

jeszcze mały edit

Ktoś zagłębiał się bardziej w tematyce dołożenia kompresora do k20a6? Powinno być mniej kłopotliwe niż turbo. A efekt finalny powinien przekraczać 200km
.
  • 0

#55 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:35, 25.12.2011

Gilotyn@, z tego co czytalem to w k20a6 jakos ludzie odradzaja natomiast w k20z2 juz bylo kilka takich projektow. nigdzie nie jest napisane jednoznacznie czym roznia sie te silniki ale jednak czyms musza. co prawda kompresja w z2 jest nizsza a jak wiadomo w przypadku dolodowania silnika to zaleta ale roznica jest raczej niewielka....

nie wiem ale namawiam jedna osobe na zakup kompresora od henake, wtedy ja wzialbym heblownie z brembo ale mowi ze 8k to troche za duzo. znajdzcie mu sponsora to jestem wiecej niz przekonany ze kupi:)
  • 0

#56 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:43, 25.12.2011

Właśnie grzebie po necie i nic konkretnego nie ma. Kompresor wiadomo że łagodniej traktuje seryjny silnik niż turbawka. Do różnych aut pakowali już kompresory i autka latają aż miło. Zastanawia mnie fakt że może warto i u nas coś pogrzebać w tym kierunku lub chociaż jakiś swap nie na k24 tylko k20 z ep3 też już dość przyjemnie powinno się zrobić.

Ogólnie jak jest chłodny wieczór to i k20a6 można się naprawdę fajnie pobawić , ale no właśnie kilka km by się przydało ?
  • 0

#57 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:03, 25.12.2011

Gilotyn@, juz pisalem o tym pare razy. zmienilem zawias i hamulce i naprawde mozna sie ladnie pobawic. tak naprawde to predkosc zawsze byla i bedzie tylko i wylacznie skutkiem ubocznym. wiadomo ze wciskanie w fotel jest fajne no wlasnie ale to przyspieszenie wiec krotka skrzynia zalatwi sprawe.

nie wiem czy to subiektywne odczucia czy tez nie ale po odetkaniu wydechu - dwie puchy mialem wrazenie ze auto lepiej troche idzie, moze niewiele ale minimalnie, teraz po dolocie tez jest wrazenie szczegolnie w dolnej czesci obrotow ze jakby mu lzej. nie wiem jak to sie przeklada na osiagi czy tez moc - nie bede mowil ze doszlo iles tam km ale na pewno lzej silnikowi. co do hamulcow to nie jestem do konca zadowolony a raczej mi nie wystarcza wiec bede cos modzil dalej.

k20 z ep3 czy fn2 to bardzo fajne silniki ale ne do accorda. dobra zle napisalem, nadaja sie do accorda ale wolalbym moj z suszarka niz k20a. jechalem ep3, rozmawialem pare razy ze znajomym ktory mial ep3 i zawsze powtarzal ze to fajny silnik ale wolalb k24. pojemnosci nie oszukasz i mimo ze k20a ma wiecej km niz k24 to momentu nigdy tyle nie bedze. radocha z jazdy duza ale nie wiem czy wyobrazasz sobie jaki jest ryk silnika na CAI przy 8500obr/min:) ja bym wolal ladnie pocisnac w przedziale 2-4tys niz krecic do odcinki przy checi sprawnego ruszenia z pod swiatel. wiadomo ze jak trzeba to trzeba ale na codzien jezdzimy w zakresie 2-4tys i jadac przez miast kiedy nagle wskoczy zolte a nie chce Ci sie gwaltownie hamowa, nie jestes przygotowany zeby momentalnie zredukoac z 4 na 2 tylko zwyczajnie wciskasz gaz a tu nawet k20a pojdize niewiele lepiej niz nasz. co wiecej jak jechalem ctr'em to wlasnie mialem wrazenie ze do momentu wlaczenia vteca to auto idzie niewiele lepiej niz accord (pewnie za sprawa wagi) dopiero pozniej szlo jak dzikie:P
  • 0

#58 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:23, 25.12.2011

Właśnie nie miałem okazji przejechać się ep3 więc tylko są to moje domysły. Co do wydechu to w tygodniu będę odbierał wydech od 2.4. Miałem zamawiać ultera, ale widzę że nie warto, padło na oryginały od 2.4 Zobaczymy co to będzie. Następnie dolot.
  • 0

#59 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:24, 27.12.2011

Właśnie nie miałem okazji przejechać się ep3 więc tylko są to moje domysły. Co do wydechu to w tygodniu będę odbierał wydech od 2.4. Miałem zamawiać ultera, ale widzę że nie warto, padło na oryginały od 2.4 Zobaczymy co to będzie. Następnie dolot.


Ciekawy jestem odczuć i przyrostów po takiej zmianie.
Może zrób przed i po próby elastyczności tylko takie dłuższe np. 40-120 itd. Wtedy łatwiej wyeliminować błąd pomiaru.
  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#60 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:49, 27.12.2011

Pablo1980, mysle ze po samym wydechu raczej roznicy nie bedzie. jak Lukas mnie odwiedzi to sprobuje sie z nim scignac np na 2 od 30 do odcinki i zobaczymy choc teraz raczej nie mam szans opony 225/50R17 gdzie Lukas ma 195/65R15
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq