Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Więcej mocy - Accord VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#76 [H]

[H]
  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:4.4
  • Wersja:Sport+/Exe+
  • KM:356
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:CL7_CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:28, 27.12.2011

blackfly, montuj i mów jakie efekty :lol:
  • 0

Accord CH6--> Accord CL7--> Accord CL7, Prelude BB2--> Accord CL7, Accord CG8--> Accord CL7, Civic EP1--> Accord CL7, Accord CU2


#77 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:36, 27.12.2011

"]blackfly, montuj i mów jakie efekty :lol:


Sam jestem ciekawy ;-)

Przy okazji może też warto zobaczyć średnice przepustnic u Ciebie i w nowej budzie 2.4 ;-)

Wydechy pewnie też pasują do Twojej ;-)

I myślę że kolektor wydechowy też może być lepiej wykonany (lub próbować z Civica Type-R)


Czekamy na efekty !!!


Ps.
Jakiś czas temu znalazłem przypadkiem informacje o Acura TSX z silnikiem 2.4 gdzie jest dość dużo zmian wprowadzone w porównaniu do europejskiej wersji --> mało kto wie o tym a części czasem się trafiają może się komuś przyda ;-)

K24A2

* Found in:
o 2004-2008 Acura TSX, JDM CL9 Accord Type-S, RB1 Odyssey Absolute
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Power: 200 PS (150 kW; 200 hp) @ 6800 rpm
+ Torque: 232 N·m (171 lb·ft) @ 4500 rpm (166 lbft @ 4500 rpm U.S.)
+ Bore: 87 mm
+ Stroke: 99 mm
+ Compression: 10.5:1
+ Redline:
# Automatic 7100 rpm
# Sequential Sportshift 7300 rpm (7100 rpm U.S.)
# Manual 7600 rpm (7100 rpm U.S.)
+ Note: The 2006-2008 K24A2 in the U.S. market Acura TSX has the following improvements[2]
# Power: 205 hp @ 7000 rpm
# Torque: 164 lbft @ 4500 rpm
# Increased intake flow:
* Intake valve + 1 mm oversize
* Intake cam High lift lobe with 0.9 mm more lift and 12 degrees more duration
* Throttle body increased from 60-64 mm
* Radius on some intake pipes increased from 70-80 mm
# Increased exhaust flow
* Exhaust Head pipe increased frm 60-65 mm
* Higher flow catalytic converter
* Main (single) exhaust pipe increased from 54-57 mm
* Rear (twin) pipes increased in diameter from 42.5 to 45 mm
# Block improvements:
* Additional air passages in crankcase for reduced pumping losses
# Other
* Stronger connecting rods
* New crankshaft with more counterbalance weight
* Revised pistons with more valve-piston clearance
  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#78 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:48, 27.12.2011

Pablo1980, kolektor z CTRa nie podejdize bankowo (wydechowy ofc) co do kolektora to muse sie dowiedziec jaka jest roznica jesli chodzi o przepustnice i czy podejdzie bez wiekszej rzezby. wiem ze CTR ma wieksza przepustnice. tylko czy jest sens montowania tego kolektora nie lepiej kupic uszczelke termo izolujaca?

zastanawia mnie jak jest rozwiazane wnetrze tego kolektora bo jak jest calkiem gladkie to jeszcze gorzej.... no i zawsze podobal mi sie polerowany kolektor.
  • 0

#79 ArtAccord

ArtAccord
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:Rzeszów/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:19, 27.12.2011

Witam,
narobiłem sporo szumu i podzieliłem wielu z was. Nie miało to tak wyglądać.
Temat, który założyłem tak naprawdę miał charakter czystej ciekawości z mojej strony a i jak mniemam niejednego użytkownika Accorda CL7. Niektórzy dowiedzieli się co co KJS :oki a inni po prostu mieli ubaw :)

Już pomijam nieprzyjemne wyrazy kierowane w kierunku mojej osoby. Doszło do nadinterpretacji wątku i moich słów. Ktoś coś inaczej zrozumiał, puścił w eter, ktoś inny jeszcze bardziej to zmodyfikował i w efekcie wyszedłem na kogo wyszedłem...

Tak chciałem wyrzucić co mi leży na sercu "od czapy", niezwiązanego z tematem :)

Pozdrawiam
  • 0

#80 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:30, 27.12.2011

Pablo1980, kolektor z CTRa nie podejdize bankowo (wydechowy ofc) co do kolektora to muse sie dowiedziec jaka jest roznica jesli chodzi o przepustnice i czy podejdzie bez wiekszej rzezby. wiem ze CTR ma wieksza przepustnice. tylko czy jest sens montowania tego kolektora nie lepiej kupic uszczelke termo izolujaca?

zastanawia mnie jak jest rozwiazane wnetrze tego kolektora bo jak jest calkiem gladkie to jeszcze gorzej.... no i zawsze podobal mi sie polerowany kolektor.


Jakis czas temu zmienilem przepustnice w swojej corollce do silnika 1.4 zamontowalem przepustnice od 1.6 roznica 2mm w srednicy + wkladka K&N reszta seria:

plusy:
- lepsza elastycznosc i reakcja na gaz
- brak dlawienia przy maksymalnych obrotach
- szybszy samochod od podobnych z seryjna przepustnica

Minusy:
- wieksze zuzycie paliwa przynajmniej przy maksymalnym wykorzystaniu samochodu

Odnośnie kolektora --> większość nowych samochodów ma już takie kolektory (lżejszy, nie nagrzewa się i nie trzeba go dodatkowo obrabiać żeby były małe opory przepływu powietrza przy produkcji seryjnej)

Czy warto ? ! ?
Jeden powie super warto walczyć o każdy Nm i KM i z takich małych kroczków uzbierać kilkanaście koników, drugi powie po co na co to komu ?
Decyzja należy do montującego
  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#81 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 01:04, 28.12.2011

Pablo1980, ja pytam czy nie lepiej kupic ta uszczelke termo izolacyjna, czy nie lepiej sie na tym wyjdzie. coraz czesciej sie zastanawiam czy wkladanie pieniedzy w ten samochod naprawde ma sens. owszem chce dokonczyc co zaczalem bo nie lubie sie poddawac czy czegos nie konczyc. ale jakby nie bylo wizualnie mam samochod skonczony. mechanicznie jutro odbiore podpore. z gadzetow mam juz wszystko poza przednimi fotelami w polskorze ale juz i nad tym pracuje. PSS sie zamontuje i chyba nic wiecej nie bede potrzebowal.

a poniewaz dosyc wiele zmienilo sie u mnie zmienilo jesli chodzi o prace itp pradopodobnie hyundaia przekaze komus kto bedzie zarabial na niego i na mnie a ja bede nim jezdzil jak bede potrzebowal zaliczyc trase a sam zaczne sobie sladac jakas zabawke. zawsze chcialem zlozyc samochod od podstaw wiec nie wiem czy nie nadeszla ta chwila. accord pociskiem nigdy nie bedzie, nawet jesli bedzie mial 500km to nie da tyle radosci co miniak. chetnie bym wrocil do miniaka ale wg mnie na to mam jeszcze czas. teraz chetnie bym kupil sobie chocby V gena, cifa ofc i troche go pomodzil, nawet crx mi sie podoba a z silnikiem b16a + kilka modow naprawde mozna sie tym pobawic.
  • 0

#82 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:18, 28.12.2011

czy jest sens montowania tego kolektora nie lepiej kupic uszczelke termo izolujaca?


a co Ci da sama uszczelka? Ona powoduje, jak sama nazwa wskazuje, izolowanie ciepła idącego od głowicy przez ssaka itp, aby nie nagrzewać dolotu dodatkowo. Więc zbyt wiele na tym w praktyce nie ugrasz....dopiero w połączeniu właśnie z np. większą przepustnicą - odczujesz różnicę ;-)

a poniewaz dosyc wiele zmienilo sie u mnie zmienilo jesli chodzi o prace itp pradopodobnie hyundaia przekaze komus kto bedzie zarabial na niego i na mnie a ja bede nim jezdzil jak bede potrzebowal zaliczyc trase a sam zaczne sobie sladac jakas zabawke. zawsze chcialem zlozyc samochod od podstaw wiec nie wiem czy nie nadeszla ta chwila. accord pociskiem nigdy nie bedzie, nawet jesli bedzie mial 500km to nie da tyle radosci co miniak. chetnie bym wrocil do miniaka ale wg mnie na to mam jeszcze czas. teraz chetnie bym kupil sobie chocby V gena, cifa ofc i troche go pomodzil, nawet crx mi sie podoba a z silnikiem b16a + kilka modow naprawde mozna sie tym pobawic.


No i tu zaczynasz gadać jak trzeba ;-) posłużę się przykładem kolegi Paroovy - pięknie ma zmodzonego Acco...jest turbo, jest moc. Ale i tak mówił, że wolałby coś mniejszego z perspektywy czasu i włożonej pracy...Acco to ciężka krowa, która nigdy pociskiem nie będzie....szpera dupy nie ratuje, ciężar i gabaryt samochodu jeszcze ją obciąża...więc lepiej zostaw to co masz i jak masz teraz - a bez wątpienia masz piękny samochód :ok i składaj sobie zabaweczkę...cif Vgen czy CRX to fajna baza do modów...tym bardziej, że wersje VTi są coraz tańsze, a już nimi można ładnie pozamiatać :diabelfaja:
  • 0

#83 Pablo1980

Pablo1980
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CRV
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:09, 28.12.2011

czy jest sens montowania tego kolektora nie lepiej kupic uszczelke termo izolujaca?


a co Ci da sama uszczelka? Ona powoduje, jak sama nazwa wskazuje, izolowanie ciepła idącego od głowicy przez ssaka itp, aby nie nagrzewać dolotu dodatkowo. Więc zbyt wiele na tym w praktyce nie ugrasz....dopiero w połączeniu właśnie z np. większą przepustnicą - odczujesz różnicę ;-)

czy warto musisz sam sobie na to odp. ?

a poniewaz dosyc wiele zmienilo sie u mnie zmienilo jesli chodzi o prace itp pradopodobnie hyundaia przekaze komus kto bedzie zarabial na niego i na mnie a ja bede nim jezdzil jak bede potrzebowal zaliczyc trase a sam zaczne sobie sladac jakas zabawke. zawsze chcialem zlozyc samochod od podstaw wiec nie wiem czy nie nadeszla ta chwila. accord pociskiem nigdy nie bedzie, nawet jesli bedzie mial 500km to nie da tyle radosci co miniak. chetnie bym wrocil do miniaka ale wg mnie na to mam jeszcze czas. teraz chetnie bym kupil sobie chocby V gena, cifa ofc i troche go pomodzil, nawet crx mi sie podoba a z silnikiem b16a + kilka modow naprawde mozna sie tym pobawic.


No i tu zaczynasz gadać jak trzeba ;-) posłużę się przykładem kolegi Paroovy - pięknie ma zmodzonego Acco...jest turbo, jest moc. Ale i tak mówił, że wolałby coś mniejszego z perspektywy czasu i włożonej pracy...Acco to ciężka krowa, która nigdy pociskiem nie będzie....szpera dupy nie ratuje, ciężar i gabaryt samochodu jeszcze ją obciąża...więc lepiej zostaw to co masz i jak masz teraz - a bez wątpienia masz piękny samochód :ok i składaj sobie zabaweczkę...cif Vgen czy CRX to fajna baza do modów...tym bardziej, że wersje VTi są coraz tańsze, a już nimi można ładnie pozamiatać :diabelfaja:



Zawsze lekki samochod nawet duzo slabszy bedzie szybszyy fizyki sie nie oszuka ;-)

CRX po 87 z H22a niesamowicie zamiata tez mi się podoba ale musze miec samochod uniwersalny dla rodziny sedan i do zabawy dla siebie ;-) a tego crx nie spelni ;-(
  • 0

<p>Honda CRV Executive '07<p>


#84 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:45, 28.12.2011

Lukasz ale ja zawsze mowilem ze accord jest za ciezki. zreszta od poczatku pisalem ze w swapy itp moim zdaniem nie ma sensu sie bawic. jedyne sluszne co widze to kompresor ale za pieniadze zmontowania kompresora do CL7 moge miec drugi samochod do zabawy. nie musi miec nawet h22 czy b16 tam w civicach byly d16 chyba Z-cos tam i mialy 125km w takich m 5genie to rakieta w pornaniu do accorda. a jak mowilem do zabawy nie potrzebuje 300km wystarczy mi wmiare dobre odpychanie sie i dobra trakcja. miniak tez dupy nie urywal osiagami a jednak dawal z 10x wiecej zabawy niz accord.
  • 0

#85 Skywalker

Skywalker
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 28.12.2011

dokładnie tak, d16z6 w V gen i Vi gen <3
  • 0

#86 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:16, 28.12.2011

zgadza się, D16Z6 - 125KM na VTECu ;-) fajne zabaweczki z możliwościami :ok a do tego zamontować kompresorek i jest malina :shock:
  • 0

#87 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:30, 28.12.2011

tarjei86, ostatnio pogonilem takiego jednego w d14 z kompresorem moim klekotem jedynie na prostej trocho odchodzil ale na zakretach go bralem :r pozniej sie spotkalismy na stacji podchodzi i pyta jaki mam silnik -'2.0? ile tam masz koni? - a ja 1.6 na gnojofke :DD
  • 0

#88 Skywalker

Skywalker
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 28.12.2011

a ile tam miał tym kompresorem? d14 kiła :hehe
  • 0

#89 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:17, 28.12.2011

nie wiem bo nie pytalem go ile mial w kazdym razie mina bezcenna jak uslyszal 1.6 na frytki:) ale d14 w serii mial 90km wiec z kompresorem mysle ze 120-130 musial miec, co przy tak lekkim aucie powinien spokojnie brac 1250kg kombika, o zakretach nawet nie wspominam
  • 0

#90 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:21, 28.12.2011

blackfly, może kierownik nieogarnięty ;-) a może babcia miała wąsy....wiesz jak to jest ;-) na taki stan rzeczy może sprowadzać się wiele teorii i przyczyn. A może to czas podjąć męską decyzję i zacząć składać mocnego TurboDiesla :-P
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq