XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 20:28, 27.12.2011
Accord CH6--> Accord CL7--> Accord CL7, Prelude BB2--> Accord CL7, Accord CG8--> Accord CL7, Civic EP1--> Accord CL7, Accord CU2
#77
Napisano 20:36, 27.12.2011
"]blackfly, montuj i mów jakie efekty
Sam jestem ciekawy
Przy okazji może też warto zobaczyć średnice przepustnic u Ciebie i w nowej budzie 2.4
Wydechy pewnie też pasują do Twojej
I myślę że kolektor wydechowy też może być lepiej wykonany (lub próbować z Civica Type-R)
Czekamy na efekty !
Ps.
Jakiś czas temu znalazłem przypadkiem informacje o Acura TSX z silnikiem 2.4 gdzie jest dość dużo zmian wprowadzone w porównaniu do europejskiej wersji --> mało kto wie o tym a części czasem się trafiają może się komuś przyda
K24A2
* Found in:
o 2004-2008 Acura TSX, JDM CL9 Accord Type-S, RB1 Odyssey Absolute
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Power: 200 PS (150 kW; 200 hp) @ 6800 rpm
+ Torque: 232 N·m (171 lb·ft) @ 4500 rpm (166 lbft @ 4500 rpm U.S.)
+ Bore: 87 mm
+ Stroke: 99 mm
+ Compression: 10.5:1
+ Redline:
# Automatic 7100 rpm
# Sequential Sportshift 7300 rpm (7100 rpm U.S.)
# Manual 7600 rpm (7100 rpm U.S.)
+ Note: The 2006-2008 K24A2 in the U.S. market Acura TSX has the following improvements[2]
# Power: 205 hp @ 7000 rpm
# Torque: 164 lbft @ 4500 rpm
# Increased intake flow:
* Intake valve + 1 mm oversize
* Intake cam High lift lobe with 0.9 mm more lift and 12 degrees more duration
* Throttle body increased from 60-64 mm
* Radius on some intake pipes increased from 70-80 mm
# Increased exhaust flow
* Exhaust Head pipe increased frm 60-65 mm
* Higher flow catalytic converter
* Main (single) exhaust pipe increased from 54-57 mm
* Rear (twin) pipes increased in diameter from 42.5 to 45 mm
# Block improvements:
* Additional air passages in crankcase for reduced pumping losses
# Other
* Stronger connecting rods
* New crankshaft with more counterbalance weight
* Revised pistons with more valve-piston clearance
<p>Honda CRV Executive '07<p>
#78
Napisano 20:48, 27.12.2011
zastanawia mnie jak jest rozwiazane wnetrze tego kolektora bo jak jest calkiem gladkie to jeszcze gorzej.... no i zawsze podobal mi sie polerowany kolektor.
#79
Napisano 23:19, 27.12.2011
narobiłem sporo szumu i podzieliłem wielu z was. Nie miało to tak wyglądać.
Temat, który założyłem tak naprawdę miał charakter czystej ciekawości z mojej strony a i jak mniemam niejednego użytkownika Accorda CL7. Niektórzy dowiedzieli się co co KJS a inni po prostu mieli ubaw
Już pomijam nieprzyjemne wyrazy kierowane w kierunku mojej osoby. Doszło do nadinterpretacji wątku i moich słów. Ktoś coś inaczej zrozumiał, puścił w eter, ktoś inny jeszcze bardziej to zmodyfikował i w efekcie wyszedłem na kogo wyszedłem...
Tak chciałem wyrzucić co mi leży na sercu "od czapy", niezwiązanego z tematem
Pozdrawiam
#80
Napisano 23:30, 27.12.2011
Pablo1980, kolektor z CTRa nie podejdize bankowo (wydechowy ofc) co do kolektora to muse sie dowiedziec jaka jest roznica jesli chodzi o przepustnice i czy podejdzie bez wiekszej rzezby. wiem ze CTR ma wieksza przepustnice. tylko czy jest sens montowania tego kolektora nie lepiej kupic uszczelke termo izolujaca?
zastanawia mnie jak jest rozwiazane wnetrze tego kolektora bo jak jest calkiem gladkie to jeszcze gorzej.... no i zawsze podobal mi sie polerowany kolektor.
Jakis czas temu zmienilem przepustnice w swojej corollce do silnika 1.4 zamontowalem przepustnice od 1.6 roznica 2mm w srednicy + wkladka K&N reszta seria:
plusy:
- lepsza elastycznosc i reakcja na gaz
- brak dlawienia przy maksymalnych obrotach
- szybszy samochod od podobnych z seryjna przepustnica
Minusy:
- wieksze zuzycie paliwa przynajmniej przy maksymalnym wykorzystaniu samochodu
Odnośnie kolektora --> większość nowych samochodów ma już takie kolektory (lżejszy, nie nagrzewa się i nie trzeba go dodatkowo obrabiać żeby były małe opory przepływu powietrza przy produkcji seryjnej)
Czy warto ? ! ?
Jeden powie super warto walczyć o każdy Nm i KM i z takich małych kroczków uzbierać kilkanaście koników, drugi powie po co na co to komu ?
Decyzja należy do montującego
<p>Honda CRV Executive '07<p>
#81
Napisano 01:04, 28.12.2011
a poniewaz dosyc wiele zmienilo sie u mnie zmienilo jesli chodzi o prace itp pradopodobnie hyundaia przekaze komus kto bedzie zarabial na niego i na mnie a ja bede nim jezdzil jak bede potrzebowal zaliczyc trase a sam zaczne sobie sladac jakas zabawke. zawsze chcialem zlozyc samochod od podstaw wiec nie wiem czy nie nadeszla ta chwila. accord pociskiem nigdy nie bedzie, nawet jesli bedzie mial 500km to nie da tyle radosci co miniak. chetnie bym wrocil do miniaka ale wg mnie na to mam jeszcze czas. teraz chetnie bym kupil sobie chocby V gena, cifa ofc i troche go pomodzil, nawet crx mi sie podoba a z silnikiem b16a + kilka modow naprawde mozna sie tym pobawic.
#82
Napisano 08:18, 28.12.2011
czy jest sens montowania tego kolektora nie lepiej kupic uszczelke termo izolujaca?
a co Ci da sama uszczelka? Ona powoduje, jak sama nazwa wskazuje, izolowanie ciepła idącego od głowicy przez ssaka itp, aby nie nagrzewać dolotu dodatkowo. Więc zbyt wiele na tym w praktyce nie ugrasz....dopiero w połączeniu właśnie z np. większą przepustnicą - odczujesz różnicę
a poniewaz dosyc wiele zmienilo sie u mnie zmienilo jesli chodzi o prace itp pradopodobnie hyundaia przekaze komus kto bedzie zarabial na niego i na mnie a ja bede nim jezdzil jak bede potrzebowal zaliczyc trase a sam zaczne sobie sladac jakas zabawke. zawsze chcialem zlozyc samochod od podstaw wiec nie wiem czy nie nadeszla ta chwila. accord pociskiem nigdy nie bedzie, nawet jesli bedzie mial 500km to nie da tyle radosci co miniak. chetnie bym wrocil do miniaka ale wg mnie na to mam jeszcze czas. teraz chetnie bym kupil sobie chocby V gena, cifa ofc i troche go pomodzil, nawet crx mi sie podoba a z silnikiem b16a + kilka modow naprawde mozna sie tym pobawic.
No i tu zaczynasz gadać jak trzeba posłużę się przykładem kolegi Paroovy - pięknie ma zmodzonego Acco...jest turbo, jest moc. Ale i tak mówił, że wolałby coś mniejszego z perspektywy czasu i włożonej pracy...Acco to ciężka krowa, która nigdy pociskiem nie będzie....szpera dupy nie ratuje, ciężar i gabaryt samochodu jeszcze ją obciąża...więc lepiej zostaw to co masz i jak masz teraz - a bez wątpienia masz piękny samochód i składaj sobie zabaweczkę...cif Vgen czy CRX to fajna baza do modów...tym bardziej, że wersje VTi są coraz tańsze, a już nimi można ładnie pozamiatać
#83
Napisano 09:09, 28.12.2011
czy jest sens montowania tego kolektora nie lepiej kupic uszczelke termo izolujaca?
a co Ci da sama uszczelka? Ona powoduje, jak sama nazwa wskazuje, izolowanie ciepła idącego od głowicy przez ssaka itp, aby nie nagrzewać dolotu dodatkowo. Więc zbyt wiele na tym w praktyce nie ugrasz....dopiero w połączeniu właśnie z np. większą przepustnicą - odczujesz różnicę
czy warto musisz sam sobie na to odp. ?a poniewaz dosyc wiele zmienilo sie u mnie zmienilo jesli chodzi o prace itp pradopodobnie hyundaia przekaze komus kto bedzie zarabial na niego i na mnie a ja bede nim jezdzil jak bede potrzebowal zaliczyc trase a sam zaczne sobie sladac jakas zabawke. zawsze chcialem zlozyc samochod od podstaw wiec nie wiem czy nie nadeszla ta chwila. accord pociskiem nigdy nie bedzie, nawet jesli bedzie mial 500km to nie da tyle radosci co miniak. chetnie bym wrocil do miniaka ale wg mnie na to mam jeszcze czas. teraz chetnie bym kupil sobie chocby V gena, cifa ofc i troche go pomodzil, nawet crx mi sie podoba a z silnikiem b16a + kilka modow naprawde mozna sie tym pobawic.
No i tu zaczynasz gadać jak trzeba posłużę się przykładem kolegi Paroovy - pięknie ma zmodzonego Acco...jest turbo, jest moc. Ale i tak mówił, że wolałby coś mniejszego z perspektywy czasu i włożonej pracy...Acco to ciężka krowa, która nigdy pociskiem nie będzie....szpera dupy nie ratuje, ciężar i gabaryt samochodu jeszcze ją obciąża...więc lepiej zostaw to co masz i jak masz teraz - a bez wątpienia masz piękny samochód i składaj sobie zabaweczkę...cif Vgen czy CRX to fajna baza do modów...tym bardziej, że wersje VTi są coraz tańsze, a już nimi można ładnie pozamiatać
Zawsze lekki samochod nawet duzo slabszy bedzie szybszyy fizyki sie nie oszuka
CRX po 87 z H22a niesamowicie zamiata tez mi się podoba ale musze miec samochod uniwersalny dla rodziny sedan i do zabawy dla siebie a tego crx nie spelni ;-(
<p>Honda CRV Executive '07<p>
#84
Napisano 09:45, 28.12.2011
#85
Napisano 09:58, 28.12.2011
#86
Napisano 10:16, 28.12.2011
#87
Napisano 12:30, 28.12.2011
#88
Napisano 12:45, 28.12.2011
#89
Napisano 13:17, 28.12.2011
#90
Napisano 13:21, 28.12.2011
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych