XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
H22A7 bierze olej
#31
Napisano 19:46, 06.11.2011
Przypuszczam że to pierścienie poszły tylko teraz musze sprawdzić kompresje.
#32
Napisano 19:49, 06.11.2011
#33
Napisano 19:52, 06.11.2011
#34
Napisano 19:53, 06.11.2011
#35
Napisano 19:55, 06.11.2011
nominalna: 13.0
minimalna: 9.5
maksymalna różnica pomiędzy cylindrami: 2.0
#36
Napisano 19:59, 06.11.2011
Tak z ciekawości ile może kosztować komplet pieścieni do H22A7?
#37
Napisano 20:18, 06.11.2011
'Tak z ciekawości ile może kosztować komplet pieścieni do H22A7?
z 300zł. Niedużo w porównaniu do robocizny. Musisz dodać koszt uszczelki pod głowicę.
#38
Napisano 21:48, 06.11.2011
Jeżeli dymi w trakcie jazdy na wyższych obrotach to trzeba zrobić przynajmniej tzw. "mały remont" - uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod głowicą, pierścienie tłokowe i profilaktycznie panewki korbowodowe bo H22A7 kręci się wysoko i będą już wyeksploatowane.
Koszt z robocizną 1,5-2 tysiące zależy u kogo zrobisz.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#39
Napisano 21:52, 06.11.2011
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#40
Napisano 22:13, 06.11.2011
#41
Napisano 23:13, 06.11.2011
Wiec raczej nie licz na 2koła bo jak już wyciagniesz dół to warto zrobić wał, zmierezyć osiowość bloku, panewki etc.
#42
Napisano 23:14, 06.11.2011
MaxLife jest olejem stosowanym głównie do systemów 15-30tyś km. Nie jest to nic zajebistego. Szczególnie w H22A7 gdzie wymienia się max co 8tyś a jeżdżąc głównie po mieście lepiej robić to co 6tyś km.Są dużo lepsze oleje.Nie chcę się wdawać za bardzo w dyskusję, ponieważ pamiętam jaką wojnę wywołałem na innym forum stwierdzając że Castrol Magnatec to dziadostwo. Mój mechanik powiedział mi że nie wie o co chodzi z tym olejem ale normalnie jest tak suchy że nie smaruje silnika.Kończy prowadnice zaworowe,wiadomo że żaden olej nie zabije silnika w 10tyś km.Jednak
opinię mojego mechanika traktuję dość poważnie bo ma on stałych klientów którzy cały czas jeżdżą do niego i ma możliwość sprawdzenia jak silnik się zachowuje od ostatniego razu,wie tez kto dba a kto ma raczej w nosie auto i robi tylko to co niezbędne.
Kolego, nie odwracaj kota ogonem. Napisałeś, że Max Life to zły olej i zabójstwo dla silnika. A teraz opisujesz Castrola Magnateca, któremu ja też nie wystawię laurki, bo słynne polimery magnetyczne zostawiają syf w silniku. Ja prosiłem, żebyś merytorycznie odniósł się do swoich słów o "złym" Max Lifie i napisał co nieco o jego wadach. Ja na nim jeżdżę od ponad 170 tys. km i dlatego chciałbym wiedzieć czemu robię krzywdę samochodowi. Oczywiście dyskusja tutaj toczy się o zupełnie innym silniku niż ja eksploatuję, tym nie mniej uogólnianie na temat oleju Valvoline wydaje mi się trochę przegięciem - a jeśli nie - to poproszę o argumenty i zamilknę
#43
Napisano 11:13, 07.11.2011
#44
Napisano 11:52, 07.11.2011
#45
Napisano 15:56, 07.11.2011
Przy dalszym ubywaniu oliwy można zastanowić się nad przejściem na porządny półsyntetyk 10W40 np. Motul 6100 czy Valvoline Durablend lub Maxlife.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych