XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
H22A7 bierze olej
#1
Napisano 22:00, 05.11.2011
Od jakiegoś czasu obserwowałem w mojej hani pobieranie większej ilości oleju , a nie katowana dokładnie jazda na krótkich odcinkach.Ilości oleju jaki dolewałem nie mierzyłem bo jakoś nie przykuło to bardzo mojej uwagi.Niedawno jednak jechałem do austrii , ode mnie z domu na miejsce jest jakieś 650 kilometrów.Po przejechaniu tej trasy , prędkośc średnia około 120/h , badam poziom oleju nazajutrz rano i k....a szok! BAGNET SUCHY!! Dolałem chyba ze 2,5 litra żeby było ok.
Teraz pytanie: Jaka diagnoza , co potrzebne do naprawy , przypuszczalny koszt?
Liczę na Wasze profesjonalne podejście.
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:10, 05.11.2011
#3
Napisano 22:27, 05.11.2011
[ Dodano: 2011-11-05, 22:29 ]
uszczelka pod głowicą też ok , silnik się nie gotuje nie przybywa go ani nie ubywa
#4
Napisano 22:35, 05.11.2011
#5
Napisano 23:10, 05.11.2011
#6
Napisano 08:54, 06.11.2011
Uszczelka aparatu zapłonowego, leci tam z boku bloku pod aparatem? 20 zł
Uszczelka VTECa, zobacz czy pod zaworem nie jest mokro? 110 zł
Właśnie jestem na tym samym etapie, auto się właśnie naprawia, uszczelnia.
Dam znać jeżeli coś jeszcze wyjdzie.
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#7
Napisano 09:18, 06.11.2011
#8
Napisano 09:59, 06.11.2011
NiTrO
#9
Napisano 12:28, 06.11.2011
Niestety koszt nowych uszczelniaczy NOK jest żaden w porównaniu do robocizny (zdjęcie skrzyni + rozebranie rozrządu) ...
Tak z ciekawości jaki olej zalewasz bo może po prostu pierścienie tłokowe są już wyeksploatowane i trzeba zrobić remont lub zejść z olejem na półsyntetyk ?
Na Twoim miejscu jeździłbym i obserwował ubytki oleju i ew. przeszedłbym na półsyntetyk Valvoline Maxlife 10W40 albo od razu remont jeżeli ubywa litrami ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#10
Napisano 12:36, 06.11.2011
#11
Napisano 12:42, 06.11.2011
Obserwuj zużycie i jak wchodzisz na VTEC to popatrz w lusterko czy nie ma za Tobą siwo-niebieskiej chmury ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#12
Napisano 12:55, 06.11.2011
na postoju wez kolege niech depcze w gaz a Ty wąchaj i obserwuj wydechjak wchodzisz na VTEC to popatrz w lusterko czy nie ma za Tobą siwo-niebieskiej chmury
olej motul 15w 50 competition poziom sprawdzam raz w tygodniu i po większym pałowaniu na krótkich trasach jak mnie fantazja poniesie
to jest mineralny??
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#13
Napisano 13:17, 06.11.2011
to jest mineralny??
nie, z tego co pamiętam to półsyntetyk - kiedyś podobny lałem do 1.8 dla testów jak mi oliwy ubywało.
niestety A7-ki są mega ch*jowe jeśli chodzi o olej, pobór i różne awarie tego o czym pisali koledzy wyżej.
#15
Napisano 13:36, 06.11.2011
a niby dlaczego przecież tak jest uszczelniacz wału pod zamachem, tak samo może puszczać jak ten od rozrządu
dodam, że ta strona od skrzyni - puszcza najczęściej. U siebie też mam do wymiany, ale czekam aż będzie $$$ na sprzęgło nowe, bo nie chcę 2 razy zrzucać skrzyni.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych