Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

H22A7 bierze olej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#16 wojtekS

wojtekS
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:biznesmenfreezone
  • Silnik:3.5
  • Wersja:2GR-FSE Hybrid
  • KM:343
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GS450h
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:41, 06.11.2011

Part nr 38, i tylko i wyłacznie oryginał, nie żadne czarodziejskie zamienniki, chyba, że chcesz znowu ściągać skrzynię za 20 kkm ;)

Dołączona grafika
  • 0

#17 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:03, 06.11.2011

Krajes, ten olej to jest full syntetyk:
http://www.motul-ole...dex-id-123.html
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#18 pielot

pielot
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Krynica-Zdrój
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type -S PB/LPG
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer/Grey
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 06.11.2011

to olej ktoś odradza???Myslałem że jest mega dobry.Faktycznie v-tec jest mokry od oleju , uszczelniacz wału dopiero za 8 kkm jak się rozrząd będzie wymieniał , jeśli chodzi o połączenie skrzyni z silnikiem to hania ma 215 kkm przebiegu i raczej nikt sprzęgła w niej nie wymieniał więc....
Czekaja mnie wydatki i to nie małe.
Może macie Panowie zniżki na części???
  • 0

#19 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:56, 06.11.2011

Uderzaj do pejota.Ma dobre ceny Exedy OEM wczoraj o tym z nim nawet rozmawiałem.
Tarjei mój po pierwszym tysiącu km ciężkiego gazowania nie wziął ani grama ;-) Mam 173tyś przebiegu.Jak zlewałem stary to nie był nawet czarny tylko wciąż brązowy.
  • 0

#20 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:01, 06.11.2011

nie polecam do ATRa zwykłego Exedy, lepiej dozbierać na OEM albo Exedy Stage1.

Baza, ale z tego co tu i ówdzie mówiłeś - masz malinowy egzemplarz, który pewnie był dobrze traktowany. Nie każdy ma takie szczęście.
  • 0

#21 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:32, 06.11.2011

Kurde no Szwajcaria to Szwajcaria. A jedyny właściciel w PL co prawda wizualnie miał chyba auto lekko w D... ale technicznie malina faktycznie.
Co nie zmienia faktu że jeździłem jednym który miał 280tyś km i podobno też sporo nie brał. Wszystko zależy jak się auto traktuje. Ja jeżdżę VTEC'ami od kiedy zrobiłem prawo jazdy i jest tylko jedna żelazna zasada... Zanim wskazówka nie osiągnie temp. pracy i po jej osiągnięciu jeszcze minimum 10minut nim się olej w silniku i skrzyni dobrze rozgrzeje jeździmy jak najdelikatniej. Zawsze się do tego stosuje i na dobre mi to wychodziło jak do tej pory. A wycieki to inna sprawa. U mnie też widziałem lekko zroszoną uszczelkę VTEC'a i po wymianie oleju widziałem coś zroszone pomiędzy silnikiem a skrzynią ale teraz nie wiem czy przy wymianie się po prostu zlało czy też uszczelniacz. No cóż wiedziałem ze nie kupuje 2-3 letniego auta tylko auto ponad 10-cio letnie i to nie takie które ktoś kupuje żeby jeździć 60km/h Z takimi rzeczami trzeba się liczyć.


Odnośnie sprzęgła... Tarjei nie mogę się z tobą zgodzić ale też nie mam osobistych doświadczeń z H22.W każdym bądź razie jeden ATR którym jeździłem miał założony komplet NKK za 800zł i po 30tyś km jak nim jechałem to sprzęgło pracowało świetnie,brało w połowie,było płynne i nie ślizgało. No nie wiem ja zawsze zakładałem EXEDY.Stage 1 jak się komuś nie spieszy i nie ma unieruchomionego auta to można ściągnąć z ebay'a zawsze wyjdzie tyle co OEM w PL i to nei będzie źle ale ja za każdym razem z OEM byłem zadowolony.Stage1 jest już lekko twardsze przy ruszaniu a mojej żonei to przeszkadza ;-)
  • 0

#22 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:34, 06.11.2011

nie polecam do ATRa zwykłego Exedy, lepiej dozbierać na OEM albo Exedy Stage1.

Baza, ale z tego co tu i ówdzie mówiłeś - masz malinowy egzemplarz, który pewnie był dobrze traktowany. Nie każdy ma takie szczęście.



Dedykowane Exedy OEM dla H22A7 ma wzmocniony docisk i "klei się" zupełnie inaczej niż to Exedy co masz założone za 600 zł ... ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#23 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:38, 06.11.2011

zanim zaczniesz remont to zrób pomiar cisnienia tak jak sie to robi krótko mówiąc, ale widząc po oleju na jakim jezdzisz to ja stawiam na pierścienie olejowe zapieczone, pozostaje ci jezdzic i obserwować no i wyeliminować te drobne wycieki w co wątpie ze to one są głównym powodem, zmien olej na valvoline max life albo dure blend, ja jezdziłem na max life, ale przeszedłem na dura blend i jestem mega zadowolony bo jakoś za specjalnie nie dolewam a na swoje ryzyko zrobiłem nawet płukanke silnika z valvoline 222tys przejechane i dalej smiga i nic nie stuka i nie puka.
  • 0
VTEC

#24 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:07, 06.11.2011

Max Life to zabójstwo dla H22A7 który jest mega czuły na złe paliwo i zły olej.
  • 0

"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
 


#25 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:25, 06.11.2011

Ciekawa teoria, że Max Life to zły olej....Jakieś uzasadnienie dla szerszego grona?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#26 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:31, 06.11.2011

zabójstwo to mineralny olej dla takich silników takiej technologi, a max life jest dobry ale osobiście polecałbym durablend nowszy technologicznie bardziej do jazdy miejskiej i na duże obciażenia, max life znowu ma dodatek który zmniękcza uszczelki uszczelniacze itp. jeden drugiemu nie równy, moj silnik lepiej pracuje na dura blend niż na max life ale ja mam zwykły f a tu mowa o serii H, ale może ktos juz jezdzi na takim oleju to sie wypowie
  • 0
VTEC

#27 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:36, 06.11.2011

Krajes, ten olej to jest full syntetyk:
http://www.motul-ole...dex-id-123.html


Ten olej to bardzo "gęste" smarowidło i do cywilnej jazdy to raczej się wg mnie nie nadaje nawet jak na silnik H22.
  • 0

#28 pielot

pielot
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Krynica-Zdrój
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type -S PB/LPG
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer/Grey
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 06.11.2011

panowie napiszcie mi jeszcze jakie ciśnienie powinno być na tłokach , muszę to jeszcze wiedzieć
  • 0

#29 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:39, 06.11.2011

pitolicie. Przy mieszanej jeździe nie powinien brać więcej niż 250ml/1000km, Wycieki rozumiem, ale jeżeli na postoju nie zostawi kleksa to też można je wyeliminować.
  • 0

#30 Baza

Baza
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Żywiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:44, 06.11.2011

MaxLife jest olejem stosowanym głównie do systemów 15-30tyś km. Nie jest to nic zajebistego. Szczególnie w H22A7 gdzie wymienia się max co 8tyś a jeżdżąc głównie po mieście lepiej robić to co 6tyś km.Są dużo lepsze oleje.Nie chcę się wdawać za bardzo w dyskusję, ponieważ pamiętam jaką wojnę wywołałem na innym forum stwierdzając że Castrol Magnatec to dziadostwo. Mój mechanik powiedział mi że nie wie o co chodzi z tym olejem ale normalnie jest tak suchy że nie smaruje silnika.Kończy prowadnice zaworowe,wiadomo że żaden olej nie zabije silnika w 10tyś km.Jednak
opinię mojego mechanika traktuję dość poważnie bo ma on stałych klientów którzy cały czas jeżdżą do niego i ma możliwość sprawdzenia jak silnik się zachowuje od ostatniego razu,wie tez kto dba a kto ma raczej w nosie auto i robi tylko to co niezbędne. .Mój teść ma cordobrę '99 od nowości i od nowości na magnatec'u. Cordoba 1.4 8V serwisowana jak pan bóg przykazał i traktowana naprawdę rozsądnie.Przy 150tyś zaczęła brać olej,zaczęło być słychać zaworki itp. itd. Dziwne bo kolega z pracy ma Ibizę z niemiec z przebiegiem ponad 200tyś lekko zapuszczona a ten sam silnik po prostu chodzi dużo ładniej i nie bierze oleju(Shell Helix).Dodam tylko żeby nie być gołosłownym że miałem ustawiać zawory w H22A7 bo je słyszałem.Ale w piątek wymieniłem olej na Motul 8100 5w40 i nie ten silnik. Całkowicie się wyciszył.A jaki był lany poprzednio?? Zgadnijcie :roll:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq