XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
H22A7 bierze olej
#16
Napisano 13:41, 06.11.2011
#17
Napisano 14:03, 06.11.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#18
Napisano 14:35, 06.11.2011
Czekaja mnie wydatki i to nie małe.
Może macie Panowie zniżki na części?
#19
Napisano 14:56, 06.11.2011
Tarjei mój po pierwszym tysiącu km ciężkiego gazowania nie wziął ani grama Mam 173tyś przebiegu.Jak zlewałem stary to nie był nawet czarny tylko wciąż brązowy.
#20
Napisano 15:01, 06.11.2011
Baza, ale z tego co tu i ówdzie mówiłeś - masz malinowy egzemplarz, który pewnie był dobrze traktowany. Nie każdy ma takie szczęście.
#21
Napisano 15:32, 06.11.2011
Co nie zmienia faktu że jeździłem jednym który miał 280tyś km i podobno też sporo nie brał. Wszystko zależy jak się auto traktuje. Ja jeżdżę VTEC'ami od kiedy zrobiłem prawo jazdy i jest tylko jedna żelazna zasada... Zanim wskazówka nie osiągnie temp. pracy i po jej osiągnięciu jeszcze minimum 10minut nim się olej w silniku i skrzyni dobrze rozgrzeje jeździmy jak najdelikatniej. Zawsze się do tego stosuje i na dobre mi to wychodziło jak do tej pory. A wycieki to inna sprawa. U mnie też widziałem lekko zroszoną uszczelkę VTEC'a i po wymianie oleju widziałem coś zroszone pomiędzy silnikiem a skrzynią ale teraz nie wiem czy przy wymianie się po prostu zlało czy też uszczelniacz. No cóż wiedziałem ze nie kupuje 2-3 letniego auta tylko auto ponad 10-cio letnie i to nie takie które ktoś kupuje żeby jeździć 60km/h Z takimi rzeczami trzeba się liczyć.
Odnośnie sprzęgła... Tarjei nie mogę się z tobą zgodzić ale też nie mam osobistych doświadczeń z H22.W każdym bądź razie jeden ATR którym jeździłem miał założony komplet NKK za 800zł i po 30tyś km jak nim jechałem to sprzęgło pracowało świetnie,brało w połowie,było płynne i nie ślizgało. No nie wiem ja zawsze zakładałem EXEDY.Stage 1 jak się komuś nie spieszy i nie ma unieruchomionego auta to można ściągnąć z ebay'a zawsze wyjdzie tyle co OEM w PL i to nei będzie źle ale ja za każdym razem z OEM byłem zadowolony.Stage1 jest już lekko twardsze przy ruszaniu a mojej żonei to przeszkadza
#22
Napisano 18:34, 06.11.2011
nie polecam do ATRa zwykłego Exedy, lepiej dozbierać na OEM albo Exedy Stage1.
Baza, ale z tego co tu i ówdzie mówiłeś - masz malinowy egzemplarz, który pewnie był dobrze traktowany. Nie każdy ma takie szczęście.
Dedykowane Exedy OEM dla H22A7 ma wzmocniony docisk i "klei się" zupełnie inaczej niż to Exedy co masz założone za 600 zł ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#23
Napisano 18:38, 06.11.2011
#24
Napisano 19:07, 06.11.2011
"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
#25
Napisano 19:25, 06.11.2011
#26
Napisano 19:31, 06.11.2011
#27
Napisano 19:36, 06.11.2011
Krajes, ten olej to jest full syntetyk:
http://www.motul-ole...dex-id-123.html
Ten olej to bardzo "gęste" smarowidło i do cywilnej jazdy to raczej się wg mnie nie nadaje nawet jak na silnik H22.
#28
Napisano 19:38, 06.11.2011
#29
Napisano 19:39, 06.11.2011
#30
Napisano 19:44, 06.11.2011
opinię mojego mechanika traktuję dość poważnie bo ma on stałych klientów którzy cały czas jeżdżą do niego i ma możliwość sprawdzenia jak silnik się zachowuje od ostatniego razu,wie tez kto dba a kto ma raczej w nosie auto i robi tylko to co niezbędne. .Mój teść ma cordobrę '99 od nowości i od nowości na magnatec'u. Cordoba 1.4 8V serwisowana jak pan bóg przykazał i traktowana naprawdę rozsądnie.Przy 150tyś zaczęła brać olej,zaczęło być słychać zaworki itp. itd. Dziwne bo kolega z pracy ma Ibizę z niemiec z przebiegiem ponad 200tyś lekko zapuszczona a ten sam silnik po prostu chodzi dużo ładniej i nie bierze oleju(Shell Helix).Dodam tylko żeby nie być gołosłownym że miałem ustawiać zawory w H22A7 bo je słyszałem.Ale w piątek wymieniłem olej na Motul 8100 5w40 i nie ten silnik. Całkowicie się wyciszył.A jaki był lany poprzednio?? Zgadnijcie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych