Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

H22A7 bierze olej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#106 pielot

pielot
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Krynica-Zdrój
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type -S PB/LPG
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer/Grey
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:29, 16.12.2011

Z tym olejem tak poradził mi kolega pejot więc się dostosowałem za jakieś 2tys. km będzie zmieniony na full syntetyk powinno być oki.Czujnik spalania stukowego jakoś udało sie naprawić i działa.
  • 0

#107 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:27, 16.12.2011

za jakieś 2tys. km będzie zmieniony na full syntetyk


aaaa no chyba, że tak... dlatego pytałem, czy to na dotarcie. Bo po remoncie jeździć normalnie na półsyntetyku jest bezsensowne.
  • 0

#108 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:44, 16.12.2011

to raczej uszczelnienie niż remont. Planowałeś głowicę?
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#109 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:52, 16.12.2011

kiniusz, po zdejmowaniu głowicy zawsze powinno się ją planować.....a kolega nie wymianiał tylko uszczelniaczy, ale również panewki itp ;-)
  • 0

#110 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:18, 16.12.2011

nic nie pisał, że planował ( albo mi to umknęło) , poza tym wymianę panewek i pierścieni nazwałem "raczej" uszczelnieniem, no bo jak nazwać typowy remont z np tulejowaniem bloku i obróbką wału? nie czepiam się tylko widzę subtelną różnicę. Co do oleju to chyba niema mądrego co najlepsze (tysiące postów w tym temacie świadczą o tym dobitnie), specyfikacja zaleca 10W40 więc ...
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#111 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:25, 16.12.2011

Kiniusz, generalny remont robi się w przypadku gdy poszczególne elementy silnika nie trzymają wartości nominalnych a tutaj silnik został rozebrany i dokładnie sprawdzony i okazało się, że żłopanie oleju było spowodowane zapieczonymi pierścieniami tłokowymi i wyciekiem spod uszczelki pod głowicą.

W takim przypadku robi się "mały remont" - pierścienie tłokowe, panewki korbowodowe i komplet uszczelek/uszczelniaczy.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#112 pielot

pielot
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Krynica-Zdrój
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type -S PB/LPG
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer/Grey
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 16.12.2011

Głowica była planowana nie pisałem o tym koszt 60 zł robota zrobiona na wysokim poziomie.A tak na marginesie większość spraw obgadałem z pejotem i powołałem się między innymi na jego wiedzę.Jak narazie wszystko jest oki.Po tysiącu zobaczymy jak to wszystko wygląda.
  • 0

#113 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:06, 16.12.2011

Czyli już wyjechałeś od mechanika ?

No to pamiętaj o jeździe ze zmiennymi obrotami silnika i częstymi redukcjami (tylko na razie nie za wysoko z obrotami ;-) to pierścionki szybko się dotrą.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#114 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:28, 16.12.2011

że żłopanie oleju było spowodowane zapieczonymi pierścieniami tłokowymi i wyciekiem spod uszczelki pod głowicą.

W takim przypadku robi się "mały remont" - pierścienie tłokowe, panewki korbowodowe i komplet uszczelek/uszczelniaczy.


a od czego mogą się zapiec pierścienie ??
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#115 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:40, 16.12.2011

Ano zapiekają się najniższe pierścienie olejowe, pewnie z powodu upływu czasu i ew. katowania silnika przez poprzedniego właściciela (np.przegrzanie silnika - wielu osobom po przegrzaniu silnika zaczynał szybko ubywać olej)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#116 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:31, 28.12.2011

jak tam się sprawy mają?
  • 0

#117 pielot

pielot
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Krynica-Zdrój
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type -S PB/LPG
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer/Grey
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:02, 07.01.2012

Zrobione ponad 1500 km i super jest zero dolewek i zlopania opłaciło sie robić remoncik w zamian za spokój duszy , jeszcze około 700 km i zmiana oleju na syntetyk , zapewne będzie motul.
  • 0

#118 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:20, 07.01.2012

pielot, nie wolisz AMS'a?
  • 0

#119 cmlcorp

cmlcorp
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Aylesbury/Pyrlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 07.06.2012

(wlotowe): 0.15 - 0.19. (wylotowe): 0.17 - 0.21


Krajes, to jak rozumiem jest przedzial regulacji tak? sam bron panie boze tego nie bede robil ale chce mechanika uczulic
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq