XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
H22A7 bierze olej
#106
Napisano 10:29, 16.12.2011
#107
Napisano 11:27, 16.12.2011
za jakieś 2tys. km będzie zmieniony na full syntetyk
aaaa no chyba, że tak... dlatego pytałem, czy to na dotarcie. Bo po remoncie jeździć normalnie na półsyntetyku jest bezsensowne.
#108
Napisano 11:44, 16.12.2011
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#109
Napisano 11:52, 16.12.2011
#110
Napisano 12:18, 16.12.2011
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#111
Napisano 18:25, 16.12.2011
W takim przypadku robi się "mały remont" - pierścienie tłokowe, panewki korbowodowe i komplet uszczelek/uszczelniaczy.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#112
Napisano 18:49, 16.12.2011
#113
Napisano 19:06, 16.12.2011
No to pamiętaj o jeździe ze zmiennymi obrotami silnika i częstymi redukcjami (tylko na razie nie za wysoko z obrotami to pierścionki szybko się dotrą.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#114
Napisano 19:28, 16.12.2011
że żłopanie oleju było spowodowane zapieczonymi pierścieniami tłokowymi i wyciekiem spod uszczelki pod głowicą.
W takim przypadku robi się "mały remont" - pierścienie tłokowe, panewki korbowodowe i komplet uszczelek/uszczelniaczy.
a od czego mogą się zapiec pierścienie
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#115
Napisano 19:40, 16.12.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#116
Napisano 19:31, 28.12.2011
#117
Napisano 23:02, 07.01.2012
#118
Napisano 23:20, 07.01.2012
#119
Napisano 22:08, 07.06.2012
(wlotowe): 0.15 - 0.19. (wylotowe): 0.17 - 0.21
Krajes, to jak rozumiem jest przedzial regulacji tak? sam bron panie boze tego nie bede robil ale chce mechanika uczulic
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych