XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Kiedy kończą się hamulce?
#46
Napisano 17:03, 06.02.2013
Witam mam poważny problem . Przepraszam z góry że ogłaszam go w czyimś temacie . Ale jest to sprawa bardzo gwałtowna .
A więc posiadam Hondę Accord rocznik 2006 silnik 2.0 jestem jego właścicielką od niecałych 2 miesięcy . A więc jeszcze nie za dobrze znam się na tym samochodzie . Jest on w idealnym stanie i wydaję mi się że nie powinno się w nim psuć ani nic takiego .
A jednak już kiedyś miałam problem z akumulatorem , rozładował się i jakiś pan musiał mi pomóc żeby go odpalić poprzez popchnięcie zmianę biegu . Od tego czasu jakiś miesiąc temu byłam u rodziców naładować ten akumulator do pełna . I dzisiaj samochód zrobił tak samo . Rozładował się i nie mogłam go odpalić włączyły się wszystkie kontrolki w końcu pomógł mi jakiś mężczyzna i samochód odpalił akumulator był już rozładowany . Ale cały problem tkwi w tym że od tego czasu cały czas pali mi się kontrolka VSA ABS i wykrzyknik ( ! ) Czy może mi ktoś pomóc , co mam zrobić żeby nie było tych kontrolek ?!
#47
Napisano 18:17, 06.02.2013
Ale cały problem tkwi w tym że od tego czasu cały czas pali mi się kontrolka VSA ABS i wykrzyknik ( ! ) Czy może mi ktoś pomóc , co mam zrobić żeby nie było tych kontrolek ?!
Na początku gratuluje zakupu !
Te trzy palące się kontrolki mogą oznaczać błąd 61 - zbyt niski napięcie ładowania.
Przyczyny tego należy szukać w
1. padniętym akumulatorze
2. nie właściwym ładowaniem
Na początku proponuje podjechać do elektryka który wykona test akumulatora i ładowania.
Czy te kontrolki na pewno palą się cały czas również podczas jazdy ?
Jeśli tak, to może być również dodatkowo problem z którymś z czujników ABS (temat wielokrotnie wałkowany na forum)
P.S.
Dobrze by było też zbadać kompa jakie ma błędy (szukaj -> diagnoza błędów spinaczem )
Takie zabawy powinien jednaj wykonać ktoś ogarnięty aby nie popalić bezpieczników
#48
Napisano 11:29, 07.02.2013
Prowadnice i tłoczki wymienia się wtedy, gdy na ich powierzchni są wżery korozji.
Dzięki za info.
W sobotę podjadę do mechanika i obejrzę dokładnie wszystkie elementy.
Chociaż mam ochote sam zabrać się za to, bo coraz mniej zaufania mam do "fachowców".
Czy sprawdzenie zacisku jest skomplikowane i czy mogę coś zepsuć?
koval
#49
Napisano 16:40, 07.02.2013
Czy sprawdzenie zacisku jest skomplikowane i czy mogę coś zepsuć?
nie
ciężko coś zepsuć
aczkolwiek jak się postarasz to możesz zepstuć to i owo
na forum pewnie jest manual z wymiany klocków a to identyczna robota
#50
Napisano 00:06, 03.03.2013
Jak głośno piszczy/krzyczy/jęczy czy co tam jeszcze ta blaszka-ogranicznik na klocku? czy przy cicho włączonym radiu usłyszę to bez problemu?
#51
Napisano 07:57, 03.03.2013
#52
Napisano 14:13, 08.05.2013
dzisiaj chciałem wymienić klocki z przodu i mechanik zasygnalizował mi, iż tarcze też są do wymiany (ponoć zmierzył i mają 23mm).
Nowe tarcze mają grubość 25 mm.
Czy naprawdę czas już na zmianę tarcz.. czy te 2 mm różnicy są aż tak istotne? a może wymienić same klocki?
z góry dzięki za poradę
pozdrawiam
#53
Napisano 15:07, 08.05.2013
#54
Napisano 10:57, 11.06.2013
swoją droga, to u hondy te zalecenia co do grubości klocka(pozostałej okładziny) są dość niewielkie. min 1.5mm Nie spotkałem się u innych producentów aby taki mały limit zalecany. Znacie jakieś marki gdzie też jest taki MIN.? ja się spotkałem w markach niemieckich była minimalna grubość okładziny 3mm.
#55
Napisano 11:22, 11.06.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych