XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Kiedy kończą się hamulce?
#31
Napisano 12:34, 04.11.2012
#32
Napisano 13:12, 04.11.2012
Także w tym momencie masz pewnie do wymiany reperaturki zacisków i do tego najprawdopodobniej tarcze + klocki...To chyba będzie to, bo jak byłem zmieniać na zimówki to by obrócić piastą, musiałem trzymać za śruby i obracać, a w drugim aucie (BMW z 95 r.) kręci się zdecydowanie lżej, wystarczy ruszyć palcem i piasta się obraca. Póki co dziękuję za naprowadzenie jakikolwiek ślad
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#33
Napisano 15:41, 04.11.2012
Także w tym momencie masz pewnie do wymiany reperaturki zacisków i do tego najprawdopodobniej tarcze + klocki...To chyba będzie to, bo jak byłem zmieniać na zimówki to by obrócić piastą, musiałem trzymać za śruby i obracać, a w drugim aucie (BMW z 95 r.) kręci się zdecydowanie lżej, wystarczy ruszyć palcem i piasta się obraca. Póki co dziękuję za naprowadzenie jakikolwiek ślad
To mnie pocieszyłeś :-/ Te reparaturki to pół biedy ale koszt tarcz i klocków i to pewno przód i tył to już będzie sporo kasy
#34
Napisano 16:04, 04.11.2012
Jeżeli jeździłeś z zapieczonym zaciskiem to na 90% spaliłeś klocki...Także w tym momencie masz pewnie do wymiany reperaturki zacisków i do tego najprawdopodobniej tarcze + klocki...To chyba będzie to, bo jak byłem zmieniać na zimówki to by obrócić piastą, musiałem trzymać za śruby i obracać, a w drugim aucie (BMW z 95 r.) kręci się zdecydowanie lżej, wystarczy ruszyć palcem i piasta się obraca. Póki co dziękuję za naprowadzenie jakikolwiek ślad
To mnie pocieszyłeś :-/ Te reparaturki to pół biedy ale koszt tarcz i klocków i to pewno przód i tył to już będzie sporo kasy
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#35
Napisano 16:55, 04.11.2012
#36
Napisano 17:19, 04.11.2012
#37
Napisano 14:34, 26.01.2013
#38
Napisano 09:22, 04.02.2013
Klocki mam mniej niz rok (zrobilem ok 16 tys na nich), wiem ze do wymiany mogą ew. sie zblizac tarcze przednie (moze już są do wymiany ale nie dysponuje przyrządem do mierzenia grubosci)... czy to są własnie objawy zuzyztej tarczy przedniej?
#40
Napisano 16:33, 04.02.2013
przyrządem do mierzenia grubosci
mikrometr na allegro ~20zł
szkolenie z obsługi 1minuta
co do wibracji to może tarcze biją za mocno.
#41
Napisano 22:16, 04.02.2013
U mnie dokładnie to samo, już miałem umawiac się na przegląd hamulców, ale z czasem krucho. Przy zmianie kół na zimowe oglądałem klocki i jeszcze sporo okladziny zostało.mianowicie hamuja jak na prawde mocno wcisne pedał hamulca, czasami po pierwszych hamowaniach slychac taki typowy dzwiek dla hamowania na zardzewialych tarczach (moglby byc w sumie zardzewiale bo wtedy tez padalo troche)
Dodam tylko, ze w moim przypadku w największe mrozy doszła jeszcze świecąca się kontrolka ABS. Już myślałem, ze któryś czujnik zakończył swój żywot ale poświecila z przerwami 3 dni i zgasla. Teraz ABS łapie bez problemu.
Jak znajdę wolna chwile, zajrze do warsztatu, niech fachowcy obejrzą hamulce.
#42
Napisano 14:24, 06.02.2013
Także w tym momencie masz pewnie do wymiany reperaturki zacisków i do tego najprawdopodobniej tarcze + klocki...To chyba będzie to, bo jak byłem zmieniać na zimówki to by obrócić piastą, musiałem trzymać za śruby i obracać, a w drugim aucie (BMW z 95 r.) kręci się zdecydowanie lżej, wystarczy ruszyć palcem i piasta się obraca. Póki co dziękuję za naprowadzenie jakikolwiek ślad
A jak poznać że reparaturki sa do wymiany?
koval
#43
Napisano 15:06, 06.02.2013
Jeżeli są spękane lub rozpuszczone (np przez smar miedziany) to nalezy je wymienićA jak poznać że reparaturki sa do wymiany?
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#44
Napisano 16:03, 06.02.2013
Jeżeli są spękane lub rozpuszczone (np przez smar miedziany) to nalezy je wymienićA jak poznać że reparaturki sa do wymiany?
Rozumiem że spękane i rozpuszczone to o gumkach. A kiedy trzeba wymienić prowadnice lub tłoczek?
Pytam bo od pół roku mam problem z tylnymi hamulcami.
Zaczęło się od tego że zaciski były zapieczone i tył słabo hamował. Przeczyszczono i wymieniono klocki i było ok.
Jakies trzy miesiące temu (po załozeniu kół zimowych) zaczęły się przegrzewać tarcze i klocki.
Przeczyszczono pomogło ale problem powrócił. Tym razem w grudniu inny mechanik stwierdził że klocki się pościnały
i przeczyściło oraz założył nowe klocki. Przy okazji stwierdził że płyn ok i zaciski też.
Niestety tydzień zwowu się zagrzały (a przejechałem tylko 5 km).
Stąd moje pytanie jak poznać kedy wymienić prowadnice lub tłoczki bo mechanicy twierdzą że są ok.
Dodam że raczej niedużo jeżdzę a auto stoi w garażu.
koval
#45
Napisano 16:29, 06.02.2013
wymienić prowadnice lub tłoczki
Prowadnice i tłoczki wymienia się wtedy, gdy na ich powierzchni są wżery korozji.
Przy smarowaniu zacisków ważne jest aby dobrać odpowiedni smar - typu plastilube. Zastosowanie niewłaściwego smaru skutkuje zazwyczaj szybkim (2-3 miesiące) zapieczeniem się zacisku
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych