Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

3 stage VTEC - F18B2/F20B6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
153 odpowiedzi w tym temacie

#61 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:13, 02.11.2014

Masz gdzieś linka do swojego tematu? Ile te turbo Ci ładowało? Jakie mody miałeś? Na ile shamowane?

 

W Accorda budzie to i f20 turbo będzie żłopać. Moje h22 w trasie robiło 8,5 lpg, a w accordzie na pewno tyle nie zrobi. Druga sprawa to krótka 5 w u2q7.

 

takie myślenie, że sprzedam stare graty i jeszcze za takie kwoty jest bez sensu. w ogóle bym nie brał tego pod uwagę. to jest tylko opcja na odzyskanie troche $ już po zakończonym projekcie

 

 

Spoko. Wiem ile kosztowały graty od zaufanych ludzi które kupowałem na różnych forach. Wiem za ile poszedł mój swap d16z6 i nie była to kwota z allegro tylko trochę więcej. Blok był z fabrycznym honem i dmuchano w niego srogie liczby. Wiadome, że z dnia na dzień się tego nie sprzeda ale to jest jakaś amortyzacja kosztów, trudno wsadzić to do garażu albo wyrzucić na złom.


Użytkownik LukasN edytował ten post 19:22, 02.11.2014

  • 0

#62 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:08, 02.11.2014

Filmik jest na 0.65bara mody to zmiana klawiatury z eco na vtec noi turbo, nie hamowane, f20 turbo przy spokojnej spali mniej niż seria, z każdym doładowanym miałem tak że mniej palił, poza tym to będzie turbo lpg, albo całość na gazie albo opcja że na boście będzie przechodził na bene to wyjdzie w praniu, kumpel już od lat lata na 1.6bara na gazie w końcu gaz ma ponad 100octanów mniejsze ryzyko stukowego.


  • 0

#63 djadi

djadi
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Kostrzyn N/o
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:16, 04.11.2014

Wracając do tematu bo widzę że się rozkręcił :) może i F18 i F20 to *cenzura* ale zawsze jest lepiej usprawnić serie i nikt mi nie powie ze wymiana wydechu i dolotu do tego P28+ strojenie *cenzura*a da. Nie ma takiej opcji musi być te 14-15 kucy :)


  • 0

#64 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:44, 04.11.2014

Prawie 9 kucy i 10 Nm to mi przyszło po wywaleniu rezonatora, zastosowaniu sportowej wkładki filtra powietrza, wywaleniu katalizatora, zamontowaniu sportowego końcowego tłumika Ulter, założeniu modułu Power-Tec ("oszukiwanie" MAP sensora) plus strojenie na hamowni :-)


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#65 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:36, 04.11.2014

Wracając do tematu bo widzę że się rozkręcił :) może i F18 i F20 to *cenzura* ale zawsze jest lepiej usprawnić serie i nikt mi nie powie ze wymiana wydechu i dolotu do tego P28+ strojenie *cenzura*a da. Nie ma takiej opcji musi być te 14-15 kucy

 

Mam podobnie zdanie ;-)  . Na pewno kilkanaście kucy przybędzie  . Zależy też jak mocno podłubiemy przy silniku . Ja jestem optymistą  w tym temacie  8-)


  • 0

#66 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 06:11, 05.11.2014

zmiana kolektorow+przepustnica i p28 i juz cos sie ugra a ile to trzeba sprawdzic.
chyba ze ktos sprawdzi walek od f23z5 moze tamten wyzsze krzywki ma:)

Użytkownik 93karol edytował ten post 17:42, 13.11.2014

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#67 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:27, 14.03.2015

Czyli wrzuciles do glowicy z f23 walek z f20? Bedziesz testowal poprzez zmiane walka? F20/f23?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#68 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:14, 14.03.2015

tak wsadziłem wałek f20, jak starczy czasu to przetestuje dwa wałki na strojeniu


  • 0

#69 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:25, 15.03.2015

O super:) daj znac co z tego wyniknie
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#70 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:08, 19.03.2015

burzliwy temat :) ale wycena montażu turbo jest bardzo optymistyczna :) ale każdy robi jak lubi :) 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#71 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:29, 20.05.2015

oWHnusp.jpg

Wyniki pomiarow kolegi Damian83

Co sadzicie, jakis zmian mozna sie spodziewac montujac walek z f23z5 do f18b2?

Użytkownik 93karol edytował ten post 22:29, 20.05.2015

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#72 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:33, 20.05.2015

Widzisz Karol miałem to zrobić ale cały słupek f23z5 za mną chodzi i z tym wałkiem podjąłem taką decyzję a nie inną . Na vtec-u myślę,że będzie nieco lepiej przy okazji zrobiłbym porting głowicy . Jak bawić się to na całego  :diabelgrin:


  • 0

#73 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:38, 20.05.2015

Jak na calego to i warto zmienic kolektory i p28 wrzucic i to wystroic,
pojecie "na calego" jest bardzo rozlegle i wpelni personalne:P
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#74 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:45, 20.05.2015

Jak na calego to i warto zmienic kolektory i p28 wrzucic i to wystroic,
pojecie "na calego" jest bardzo rozlegle i wpelni personalne:P

Uroki tuningu  :)

Ale z tym wałkiem chyba nikt nie kombinował  :/


  • 0

#75 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:50, 20.05.2015

Ale raczej pasuje do f18?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq