Użytkownik 93karol edytował ten post 23:57, 31.10.2014
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
3 stage VTEC - F18B2/F20B6
#46
Napisano 23:57, 31.10.2014
#47
Napisano 06:16, 01.11.2014
ponoć taka sama . a wałek z f23 to juz napewno sie różni krzywkami i tamten mógłby cos bardziej wnieść do tematu ale wątpię czy podejdzie , choć kto wie
http://www.accordklu...p=563034#563034
#48
Napisano 10:17, 01.11.2014
Różnica jest tak niewielka między wałkami, że nie opłaca się tego zmieniać finalnie pewnie ok 3KM by to dało. mnie bardziej ciekawi czemu vtecka dali tak nisko i jest już od 2300obr przy obciążeniu i 3800obr przy delikatnym gazie, więc praktycznie każde rozpędzanie jest na vtecku no chyba że się tylko muska gaz.
#49
Napisano 12:04, 01.11.2014
Różnica jest tak niewielka między wałkami, że nie opłaca się tego zmieniać finalnie pewnie ok 3KM by to dało. mnie bardziej ciekawi czemu vtecka dali tak nisko i jest już od 2300obr przy obciążeniu i 3800obr przy delikatnym gazie, więc praktycznie każde rozpędzanie jest na vtecku no chyba że się tylko muska gaz.
Czyli co chcesz powiedzieć że nie ma sensu wstawiać wałka od F20B6 do F18B2 ?
#50
Napisano 13:30, 01.11.2014
Pewnie że nie, szkoda kasy i roboty a efektu nie będzie, chyba że placebo. Ogólnie te silniki f18 i f20 mało rozwojowe doloty i wydechy dają śmieszne efekty to nie d czy b seria co można tym 20KM zyskać. Ja tu widzę jedne rozwiązanie dla tych osiągów, doładowanie 0.4-0.5bara i taki mam plan na przyszłość, niestety po 3 silnikach D serii doładowanych teraz mi te 2.0 nie sprawia żadnej przyjemności muł bagienny i tyle, ani dołu nie ma ani góry. Masa robi swoje i tylko zwiększenie momentu ruszy tą budę a mody w stylu 5Nm nic nie dadzą, ale takie doładowane 90Nm więcej to się już poczuje i będzie szedł w całym zakresie dużo lepiej.
#51
Napisano 13:33, 01.11.2014
widze kolega wyżej myśli podobnie . wkładanie wałka nie opłacalne za małe efekty jesli w ogóle . najbardziej odczuwalne przyrosty to turbo albo swap ale to już sa spore koszta
http://www.accordklu...p=563034#563034
#52
Napisano 13:48, 01.11.2014
no swap na np h22 to też nie dużo pomoże, do setki tak, ale potem w przedziale 100-180 to idzie niewiele lepiej od f20 a wydawać pare tysi na swapa gdzie zyska się troche lepsze osiągi to bezsens tym bardziej nie wie się w jakim stanie się kupi silnik. Lepiej mieć swój silnik i go dmuchnąć te 3500zl trzeba mieć na części i swoją robotę, ale potem efekt się poczuje od razu.
#53
Napisano 16:43, 01.11.2014
te 3500zł to wersja dość optymistyczna heh
http://www.accordklu...p=563034#563034
#54
Napisano 20:44, 01.11.2014
ale wykonalne, kwestia jak się dorwie graty, raz wsadzałem kompresor i 3 razy turbiłem; swoje i kumplowi, przyjdzie na to czas
#55
Napisano 21:33, 01.11.2014
Słuchajcie włożę ten wałek i zobaczymy . Chyba ,że ktoś mnie wyprzedzi . Djadi ponoć z f23z5 nie pasuje , choć do końca nie jestem pewien
#56
Napisano 22:40, 01.11.2014
no swap na np h22 to też nie dużo pomoże, do setki tak, ale potem w przedziale 100-180 to idzie niewiele lepiej od f20 a wydawać pare tysi na swapa gdzie zyska się troche lepsze osiągi to bezsens tym bardziej nie wie się w jakim stanie się kupi silnik. Lepiej mieć swój silnik i go dmuchnąć te 3500zl trzeba mieć na części i swoją robotę, ale potem efekt się poczuje od razu.
Jeszcze powiedz, że w porównaniu do h22 taki setup zrobi 100k km, a opowieść skończy się "... długo i szczęśliwie." Liczyłem niedawno ile wychodzi swap z f18 na h22 + strojenie + wydech + wałki atr i przy sprzedaniu swojego słupka to ok 3tys. Wsadzasz i zapominasz. Ta różnica między h22 po prostych modach, a takim doładowanym f18/20 low budget dupy raczej nie urwie w tym zakresie 100-200
Użytkownik LukasN edytował ten post 22:41, 01.11.2014
#57
Napisano 09:02, 02.11.2014
No jakoś ciężko uwierzyć w te 3k za h22 wydech itd jak się samemu nie robi to wydech i strojenie to jest już lekko 1500 do tego wałki atr i silnik h22 trza by kupić za trochę ponad 1500?-sprzedając swoje f18 za 500.h22 sie wysra to wesoło nie ma, wysra się f20 i za 700zl mam kolejnego, poza tym jak jest dobrze wystrojone turbo to będzie śmigać, nie musi zrobić 100k bo kto tyle auto trzyma, średnio po 30-50k sprzedaje auto. No moim zdaniem różnica 100-200 będzie noi też w spalaniu gdzie takie f20 przy spokojnej pojedzie na 12v a takie h22 a wałkami atr swoje wciągnie. Każdy ma swoje opcje modzenia ja z doświadczenia się nie pcham w silniki które kosztują więcej niż 1000zł słupek. W tym eh9 z h22 masz jakiś filmik 100-200? rozumiem że jesteś za wsadzeniem h22 bo go masz a ja jestem za turbem bo miałem 3 razy boosta.
Użytkownik CiviT edytował ten post 09:21, 02.11.2014
#58
Napisano 13:34, 02.11.2014
No jestem za wsadzeniem h22, chociaż i tak pewnie tego nie zrobię Z tymi f18/f20 to wiele osób na forum już pisało, że kupienie słupka w dobrym stanie to nie taka prosta sprawa. No ja też przeliczyłem te turbo za 3500 i mam:
kolektor+dp 500
turbo td04 800-900
wtryski (przynajmniej h22) 200
fmic 300
wg zew 300
bov 200
p28 + przejsciowka 400
orurowanie 400 (rury + silikony)
strojenie 400
wydech (przynajmniej atr) 500
jakiś stożek 100
sprzęgło (oryginał z f20 napewno długo nie wytrzyma +80Nm) ok 400 - 500zł (liczę koszt obicia + wzmocnienia u kogoś)
Z tego idzie sprzedać może kolektor wydechowy i katalizator ~ ok 300zł
więc mi wyszło 4300 nie licząc swojej pracy.
a teraz moje
h22 swap kompletny - 3500 zł
kol wydech 400
wydech 500
wałki 500
pompa wsp + przewód 150
łapa od h22a7 100
p28+przejs 400
strojenie 400
do tego sprzedajemy
pólosie 300
alternator 100
pompa wspomagania + przewód 100
u2j4 350zł
słupek 1200 (ja bym taniej nie oddał swojego słupka bo jestem jego pewien w 100%)
przepustnica + kolektor z czujnikami 200
stary wydech + kat 300
i mi wyszło 3400
Przy moich obliczeniach wychodzi że to są bardzo przybliżone koszty. Chętnie zobaczę konfrontację kogoś kto swapował h22 albo robił turbo w VI genie z tym co napisałem, żeby było dla potomnych Moje h22 to inny projekt w innej budzie, więc nie ma co porównywać nawet. Jedyne co by je łączyło to silnik.
No i sedno sprawy, co będzie jak klęknie turbo? Buum i koszty. A tutaj jedyne ryzyko to stan h22, dlatego napisałem o swapie za 3500 bo za tyle można kupić na ptp swap od kogoś kto tym handluje i jest zaufany w porównaniu do allegro. Fakt 100-200 będziesz na dokoksowanym f20 miał lepsze na pewno, ale to argumenty reliability vs fun
Użytkownik LukasN edytował ten post 13:58, 02.11.2014
#59
Napisano 17:43, 02.11.2014
To poprawiając Twoją liste dla turba:
kolektor+dp 500 - ok
turbo td04 800-900 - 500-600max
wtryski (przynajmniej h22) 200 - ok
fmic 300 - ok
wg zew 300 - 0 turbo ma wbudowany
bov 200 - 0 turbo ma wbudowany
p28 + przejsciowka 400 - ok
orurowanie 400 (rury + silikony)
strojenie 400 - ok ale ja to i za 150 moge mieć
wydech (przynajmniej atr) 500 - ok
jakiś stożek 100 - 50
sprzęgło - wzmocnienie docisku - 300
razem ok 3500-300=3200 ale niech będzie 3500
a co do h22
nie wierze że ktoś kupi słupek f za 1200 jak na allegro za 600 jest ze 10szt
tak samo altka wspome i półosie
z turbem to jak sie kupi dobre to będzie służyć bez problemu jak od razu puszcza to i puszczać będzie, mi turbo służyło prawie 3 lata i dostawało ładnie po dupie i do końca ani luzów ani puszczania oleju nie było i tak też auto zostało sprzedane i do teraz jeżdzi.
Ciekawi mnie jaki czas robi Twój h22 w budzie 5g 100-200, bo w lekkich to tam jedzie ale w accordach to zamula i żłopie ładnie bene.
Jak robiłem swojego 3 bosta tym razem w d15 to mi mówiono to nie będzie jechać wybuchnie itd finalnie auto setke robiło w 5sek a 0-200 w 17s czyli tak jak e46 m3 oczywiście z całym wnętrzem, działającą klimą itd tu filmik z 3ki , vmax 260 i przy spokojnej paliło 5,2 litra a średnio 7,5 i to wszystko na seryjnym słupku za 500zł
Użytkownik CiviT edytował ten post 17:53, 02.11.2014
#60
Napisano 19:10, 02.11.2014
do tego sprzedajemy
pólosie 300
alternator 100
pompa wspomagania + przewód 100
u2j4 350zł
słupek 1200 (ja bym taniej nie oddał swojego słupka bo jestem jego pewien w 100%)
przepustnica + kolektor z czujnikami 200
stary wydech + kat 300
takie myślenie, że sprzedam stare graty i jeszcze za takie kwoty jest bez sensu. w ogóle bym nie brał tego pod uwagę. to jest tylko opcja na odzyskanie troche $ już po zakończonym projekcie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych