XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Turbo Accord f18b2 - już 5000 km :)
#31
Napisano 21:56, 14.07.2011
#32
Napisano 09:28, 15.07.2011
#33
Napisano 10:32, 15.07.2011
Kiedy jakieś wykresy z prawdziwego zdarzenia? Onboard również by się zdał
Wróciłem... drżyjcie
#34
Napisano 12:53, 15.07.2011
filmik na zegary przyśpieszenia!! :p
Podłączam się do tego pomysłu Ciekawe jak to idzie
#35
Napisano 18:29, 15.07.2011
#36
Napisano 02:31, 16.07.2011
gaz w podłodze dopiero przy jakichś 3800 obrotów, 3 bieg
[ Dodano: 2011-07-16, 03:37 ]
trochę dźwięku blowoffa
http://img26.imagesh...26/2543/jfd.mp4
[ Dodano: 2011-07-16, 03:41 ]
przyspieszanie z dwójki:
http://img225.images...25/7512/jo2.mp4
uprzedzę komentarze - nie ma co się spodziewać bóg wie jakich przyspieszeń, bo to tylko 0.3-0.4 bara i tylko 1.8 długa droga jeszcze przede mną
#37
Napisano 08:11, 16.07.2011
oraz orientacyjnie ile roboczogodzin Tobie to zajęło?
Zrób pierwszy post jak buk przykazał, fotki i opis według szablonu bo to jeden z najciekawszych accordów tutaj.
Tylko błagam, nie rób fot telefonem.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#38
Napisano 14:50, 16.07.2011
to teraz czekamy na projekt z kompressorem ))
http://www.accordklu...t=14358&start=0
#39
Napisano 14:58, 16.07.2011
dlaczego napisalem 6k? sprzedajesz dokladasz 6 i masz ATR gdzie tu na dwojce sie rozpedzasz a w ATR juz masz 3 i szukasz 4.... koszty podobne i spalanie tez, ale indywidualnie to pierwsza klasa-gratki pomyslu i wytrwalosci w ogarnieciu tematu myslalem ze na sofcie doda Ci troszke wiecej KM i niuntkow
hamowales juz sie?
wahaczoszuracz accord CW 3
#40
Napisano 20:20, 16.07.2011
#41
Napisano 21:08, 16.07.2011
uprzedzę komentarze - nie ma co się spodziewać bóg wie jakich przyspieszeń, bo to tylko 0.3-0.4 bara i tylko 1.8
Wiem ale muszę te filmy skomentować....
Może i szacun za zabieg ale kolego - to przyspieszenie to nie jest przyspieszenie które powinna mieć honda uturbiona
Ja nie mam turbo a jestem gotów stwierdzić że moje f20z1 ( V gen ) zwija się lepiej niż twoje f18b2 ( które zawsze uważałem że nadaje się tylko na złom )
Każdy jest inny - ja akurat jakbym miał uturbioną hondę musiała by mieć kopa a nie jechać jak normalne auto.
Jak mieć turbo to znaczy że ma fotel z pod dupy wyrywać a nie udawać że przyspiesza
Takie moje skromne zdanie.
#42
Napisano 21:32, 16.07.2011
jak dla mnie wszystko jest ok, silnik na "dotarciu" z turbo, można pewnie i 0.9bar ale po co?
żeby zbierać tłoki z ulicy?
Życzę bezawaryjności i powolnego dawkowania doladowania.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#43
Napisano 21:35, 16.07.2011
Wiem też tak uważamatom, widać że się nie znasz zupełnie na silnikach
f18b2 silnik roku
Jak najbardziej jestem za.
#44
Napisano 21:49, 16.07.2011
[ Dodano: 2011-07-16, 22:51 ]
ehh bo wyszedlem na buraka... oczywiscie gratki za wlozona prace, pomysl, samozaparcie i checi bo mi by sie nie chcialo. fajnie ze zrobiles cos takiego ale teraz dmuchaj wiecej i wiecej:) tak zeby to zapier:D
#45
Napisano 05:30, 18.07.2011
wróciłem z trasy właśnie i odczucia są pozytywne, w 5 osób była jazda i z zapakowanym bagażnikiem. nawet 5 biegu nie zrzucałem, bo nie było potrzeby.
wiem, że przyspieszenie nadal nie jest oszałamiające, jednak 2.0 objeżdżam spokojnie, bez specjalnej spinki (konfrontacja już była). nie zapominajmy, że ten silnik ma raptem 136 koni i chyba 180 nm. to bardzo nędzne wyniki seryjnie w tak ciężkim samochodzie. teraz jeździ się znacznie przyjemniej. jak skończę strojenie w pełni to podjadę na hamownię.
samochód służy do codziennej jazdy, przy delikatnym operowaniu gazem pali tyle co wcześniej.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych