Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Turbo Accord f18b2 - już 5000 km :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#31 Cisus

Cisus
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Wieliczka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 14.07.2011

Kozacko xD trzeba by było dać większy dolot wydech itp :P
  • 0

#32 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:28, 15.07.2011

filmik na zegary przyśpieszenia!!!! :p
  • 0

#33 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 15.07.2011

Nice, gratsy :)

Kiedy jakieś wykresy z prawdziwego zdarzenia? Onboard również by się zdał :)
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D


#34 Mathe

Mathe
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Gdynia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:53, 15.07.2011

Gratuluje projektu. To dość nietypowe dodawać turbo do tego silnika. Mam nadzieję, że i na dłuższą metę będziesz zadowolony.

filmik na zegary przyśpieszenia!!!! :p


Podłączam się do tego pomysłu :D Ciekawe jak to idzie :D
  • 0

#35 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:29, 15.07.2011

weź Stary poproś Adminów o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#36 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:31, 16.07.2011

http://img543.images...43/5022/fz7.mp4

gaz w podłodze dopiero przy jakichś 3800 obrotów, 3 bieg

[ Dodano: 2011-07-16, 03:37 ]
trochę dźwięku blowoffa :D

http://img26.imagesh...26/2543/jfd.mp4

[ Dodano: 2011-07-16, 03:41 ]
przyspieszanie z dwójki:

http://img225.images...25/7512/jo2.mp4

uprzedzę komentarze - nie ma co się spodziewać bóg wie jakich przyspieszeń, bo to tylko 0.3-0.4 bara i tylko 1.8 :) długa droga jeszcze przede mną :)
  • 0

#37 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:11, 16.07.2011

było już pytanie o koszta części?
oraz orientacyjnie ile roboczogodzin Tobie to zajęło?
Zrób pierwszy post jak buk przykazał, fotki i opis według szablonu bo to jeden z najciekawszych accordów tutaj.
Tylko błagam, nie rób fot telefonem.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#38 michal_gol

michal_gol
  • Forumowicz
  • 173 postów
  • Skąd:LOP
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fake Type-R
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:EP2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 16.07.2011

Jestem ciekaw, ile będzie kucyków na hamowni :)

to teraz czekamy na projekt z kompressorem :)))
  • 0

#39 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:58, 16.07.2011

tak siedze i ogladam, ogladam, ogladam.... powiem tak jesli wlozyles tam wiecej nie 6k, to wydatek nie oplacalny.....i troche minal sie z celem wydaje mi sie ze spokojnie mozesz dmuchac na 0.5-0.6 bara prawie kazda jednostka hondy softowana tyle dmucha i nic sie nie dzieje, ale serce musi byc zdrowe.
dlaczego napisalem 6k? sprzedajesz dokladasz 6 i masz ATR gdzie tu na dwojce sie rozpedzasz a w ATR juz masz 3 i szukasz 4.... koszty podobne i spalanie tez, ale indywidualnie to pierwsza klasa-gratki pomyslu i wytrwalosci w ogarnieciu tematu :) myslalem ze na sofcie doda Ci troszke wiecej KM i niuntkow
hamowales juz sie?
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#40 krisc

krisc
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,5
  • Wersja:R33
  • KM:310
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:R33
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 16.07.2011

szczerze mówiąc to przyspieszenie z 2 biegu nie powala a nawet bym powiedzial ze niewiele lepiej niz moje 2.0....
  • 0

#41 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 16.07.2011

uprzedzę komentarze - nie ma co się spodziewać bóg wie jakich przyspieszeń, bo to tylko 0.3-0.4 bara i tylko 1.8


Wiem ale muszę te filmy skomentować....
Może i szacun za zabieg ale kolego - to przyspieszenie to nie jest przyspieszenie które powinna mieć honda uturbiona :om:
Ja nie mam turbo a jestem gotów stwierdzić że moje f20z1 ( V gen ) zwija się lepiej niż twoje f18b2 ( które zawsze uważałem że nadaje się tylko na złom )
Każdy jest inny - ja akurat jakbym miał uturbioną hondę musiała by mieć kopa a nie jechać jak normalne auto.
Jak mieć turbo to znaczy że ma fotel z pod dupy wyrywać a nie udawać że przyspiesza :om:
Takie moje skromne zdanie.
  • 0

#42 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:32, 16.07.2011

atom, widać że się nie znasz zupełnie na silnikach, f18b2 silnik roku
jak dla mnie wszystko jest ok, silnik na "dotarciu" z turbo, można pewnie i 0.9bar ale po co?
żeby zbierać tłoki z ulicy?
Życzę bezawaryjności i powolnego dawkowania doladowania.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#43 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 16.07.2011

atom, widać że się nie znasz zupełnie na silnikach

Wiem też tak uważam ;-)

f18b2 silnik roku


Jak najbardziej jestem za.
  • 0

#44 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:49, 16.07.2011

ja mysle ze pol bara bez odprezenia mozesz dmuchac, jak odprezysz to nawet troche wiecej. to auto juz nigdy nie bedzie praktyczne ekonomiczne i do codzeinnej normalnej jazdy:) wiec niech chociaz daje konkretna radoche z jazdy bo jak narazie to moj 2.0 Cie objedzie:)

[ Dodano: 2011-07-16, 22:51 ]
ehh bo wyszedlem na buraka... oczywiscie gratki za wlozona prace, pomysl, samozaparcie i checi bo mi by sie nie chcialo. fajnie ze zrobiles cos takiego ale teraz dmuchaj wiecej i wiecej:) tak zeby to zapier:D
  • 0

#45 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:30, 18.07.2011

generalnie jednostki hondy wytrzymują 0.6 bara, ale nie każda ma taki stopień sprężania jak ta - 10:1. bez odprężenia więcej niż 0.4 nie dmuchnę, bo silnik jest w idealnym stanie i mi go szkoda.
wróciłem z trasy właśnie i odczucia są pozytywne, w 5 osób była jazda i z zapakowanym bagażnikiem. nawet 5 biegu nie zrzucałem, bo nie było potrzeby.
wiem, że przyspieszenie nadal nie jest oszałamiające, jednak 2.0 objeżdżam spokojnie, bez specjalnej spinki (konfrontacja już była). nie zapominajmy, że ten silnik ma raptem 136 koni i chyba 180 nm. to bardzo nędzne wyniki seryjnie w tak ciężkim samochodzie. teraz jeździ się znacznie przyjemniej. jak skończę strojenie w pełni to podjadę na hamownię.
samochód służy do codziennej jazdy, przy delikatnym operowaniu gazem pali tyle co wcześniej.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq