Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Turbo Accord f18b2 - już 5000 km :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#106 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:53, 06.07.2012

bez komentarza
  • 0
VTEC

#107 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:52, 07.07.2012

a bez komentarza, bo ?
  • 0

#108 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:01, 08.07.2012

bo myślałem że skoro zacząłeś temat, to jakoś go dokończysz(chyba ze to jeszcze nie koniec) bo jako pierwszy pokazałeś accord 1.8 z turbo a tymczasem temat znika, samochód sprzedany, mogłeś zamieścić jakąś informacje tutaj co i jak dalej i koniec kropka, mnie poprostu interesowało jak to sie będzie rozwijać dalej czy się coś posypało w silniku i czemu nagle taka zmiana skoro były wcześniej plany pozdrawiam
  • 0
VTEC

#109 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:17, 08.07.2012

Acco przejechał na turbinie z 7000km, a potem jeszcze ze 20000 bez i nic się nie stało. jeśli ktoś będzie zainteresowany to wszystkie szczegóły techniczne przekażę na prv, bo szkoda moich wypocin tutaj :)
  • 0

#110 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:45, 08.07.2012

inna sprawa, że to nie był pierwszy Acco 1.8 z turbo ;-)
  • 0

#111 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:32, 09.07.2012

inna sprawa, że to nie był pierwszy Acco 1.8 z turbo ;-)


Hmmm nie kojaże nic takiego, a wpisywałem dużo razy w opcji szukaj: Accord 1.8 turbo i kazdy tam miał plany ale projektu nie widziałem, poszperam jeszcze w opcji szukam byc może slepy jestem
  • 0
VTEC

#112 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:21, 09.07.2012

na forum nie było...ale ogólnie to nie pierwszy w PL taki projekt.
  • 0

#113 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 10.07.2012

Warto go było robić skoro poszedł na sprzedaż po 7 k km ? :om:
Chyba z rozplanowaniem projektu ktoś dał dupy.
  • 0

#114 Robson__007

Robson__007
  • Forumowicz
  • 626 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sol
  • KM:116
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:34, 10.07.2012

Acco przejechał na turbinie z 7000km, a potem jeszcze ze 20000 bez i nic się nie stało. jeśli ktoś będzie zainteresowany to wszystkie szczegóły techniczne przekażę na prv, bo szkoda moich wypocin tutaj :)

Zakładać turbinę dla 7 tys km? a później jeździć bez? Hmm jaki to ma cel?
  • 0

pozdrawiam
Robert


#115 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:28, 10.07.2012

Dlatego zastanawiało mnie to, bo była accord turbo, później nie ma już turbo, a jeszcze później nie ma accord.
Nie ma się co czepiać, jak dla mnie to projekt był całkiem fajny tylko szkoda ze tak nagle znikł, ale myślę że kiedyś się jeszcze coś takiego urodzi bardziej rozwiniętego. pozdrawiam
  • 0
VTEC

#116 Malyndm

Malyndm
  • Forumowicz
  • 859 postów
  • Skąd:WND
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 10.07.2012

Pewnie przerosły właściciela częste wizyty na stacji by zatankować :lol:
  • 0
<p><span style="font-size:18px;"><span style="font-family:'comic sans ms', cursive;"><span style="color:#FFA500;"><em>Uśmiechnij się, jutro możesz nie mieć zębów...</em></span></span></span></p>

#117 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 10.07.2012

wiesz co mnie przerosło ? brak odpowiedniego komputera. w acco jest knock sensor, który wszystko pier* i ustawia po swojemu. w efekcie było stukowe. jak składałem turbinę to dostępny był tylko ecu master piggy back za 650, albo hondaty za 3000 w górę. teraz jest standalone od ecumastera za 1999 i na tym na milion procent bym to wystroił i jeździł do dziś. turbinę zdjąłem w sierpniu, w październiku miał być stand alone. czekałem do marca i nadal go nie było, więc postanowiłem sprzedać samochód, który mi się już zwyczajnie znudził. półtora miesiąca później wprowadzili kompa do sprzedaży. a szkoda, bo cały setup leżał w garażu i przełożenie zajęłoby może z dzień.
  • 0

#118 Malyndm

Malyndm
  • Forumowicz
  • 859 postów
  • Skąd:WND
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:16, 10.07.2012

No to faktycznie szkoda choć odgrzewając kotleta wolał bym także zamianę na Typa i nie było by problemów z kompem ;-)
  • 0
<p><span style="font-size:18px;"><span style="font-family:'comic sans ms', cursive;"><span style="color:#FFA500;"><em>Uśmiechnij się, jutro możesz nie mieć zębów...</em></span></span></span></p>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq