Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Turbo Accord f18b2 - już 5000 km :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#16 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:28, 09.07.2011

I oby to f18b2 z turbawka służyło ci jak najdłuzej :) Fajny nietypowy projekt i działa. Bezawaryjnosci zycze :)
  • 0

#17 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 09.07.2011

a i jeszcze ślimak pracuje na 1/4 swoich możliwości, więc myślę, że wytrzyma długo
  • 0

#18 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:53, 09.07.2011

za oceanem śmiga mnóstwo soft turbo f22bX i jezdzą i to nawet na wiekszych doładowaniach bez problemu ... a nie sadze zeby miedzy f18bX, f20bX a F22BX byly jakies kolosalne roznice w wytrzymałości...
  • 0

#19 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:05, 09.07.2011

no to ja czekam z niecierpliwością na porządek pod maską ;-) wtedy stwórz temat w dziale Accordów, zapodaj foty i stosowny opis w swoim temacie ;-) moim zdaniem - turbo w F18 czy F20 to sztuka dla sztuki. Zupełnie nieopłacalna, ale dająca wiele frajdy :-) jak ktoś chce się pobawić, czegoś nowego nauczyć, a przy tym być oryginalny - to czemu nie? Silnik jak silnik...może wybuchnie, może nie. Części do F18 drogie nie są, więc i ryzyko jest sporo mniejsze niż np. przy H22. Nie mniej jednak - wciąż pozostanie to niszowa sfera i - jak już wspomniałem - sztuka dla sztuki. Ze swojej strony życzę długiej żywotności silnikowi i wiele frajdy z jazdy :ok no i czekam na odpowiedni opis całości.
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:45, 09.07.2011

Tak wygląda bo tam mało miejsca i do tego lpg ale popracować nad dolotem , intercooler większy no i olej zmienić.
To ma jeździć a dopiero na końcu wyglądać :-P
  • 0

#21 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:04, 09.07.2011

kowal86, czy to nie ze mną kiedyś rozmawiałeś na temat turbo do f18b2 ??
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#22 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 10.07.2011

tak, to ja ;]
  • 0

#23 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:48, 10.07.2011

no to gratki ukończenia projektu, bo byłem sceptykiem :j

czekamy na foto, wykresy i filmik pt jak to przyspiesza 8-)

oraz najlepiej manual do działu zrób to sam :-D
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#24 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 14.07.2011

pierwszy tysiąc zrobiony, prawie wystrojone. jeszcze kosmetyczne poprawki mapy i będzie dobrze. z 0.4 na 0.3 zszedłem - na wszelki wypadek. frajda z jazdy niesamowita, mina przechodniów na przystankach bezcenna (blowoff) :)
kolejne etapy przeróbek to panewki korb acl race (przed końcem wakacji - na wszelki wypadek), a następnie odprężenie. może jeszcze w tym roku się uda.
największa zmiana na plus w zakresie 2500-4000 obrotów (poniżej 2500 staram się nie dmuchać).od 4000 do 6500 jedzie lepiej, ale jednak największą zmianę czuć tam gdzie silnik był słaby, czyli na niższych obrotach.
  • 0

#25 Cisus

Cisus
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Wieliczka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:55, 14.07.2011

Teraz to Ty musisz sie ustawić z h22 n/s i zobaczymy czy dało dużo :)
  • 0

#26 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 14.07.2011

z h22 nie mam szans, za mało modów. dopiero po odprężeniu może by się udało :)
  • 0

#27 Cisus

Cisus
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Wieliczka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 14.07.2011

Czy ja wiem :P idzie dużo lepiej niż seria ??:) tak mniej więcej myślisz ze ile koni przybyło ??:)
  • 0

#28 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:32, 14.07.2011

z h22 nie mam szans, za mało modów. dopiero po odprężeniu może by się udało :)

niekoniecznie. h22 na polskim paliwie nie ma 200ps, średnio ok 190km, przez ślimak na pewno sporo momentu dostałeś więc mógłby być fajny pojedynek
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#29 Cisus

Cisus
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Wieliczka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 14.07.2011

Wojtek na pewno by sie z Tobą po ścigał swoim h22a7 :P
  • 0

#30 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 14.07.2011

nie wiem ile koni, szacuję że niewiele - ze 160 może być. natomiast momentu przybyło, znacząco :)jak przejadę jeszcze z tysiąc i nic się nie będzie działo to ustawię doładowanie na 0.4, bo między 0.3, a 0.4 jest kolosalna różnica wbrew pozorom. przy ściganiu się na krótkim odcinku może nie być szału ze względu na dość dużego laga turbiny. przy zmianie biegu potrzebuje potem około sekundy na ponowne naładowanie ciśnienia. tak naprawdę dopiero 3 bieg pokazuje co potrafi. spalanie gazu w mieście przy spokojnej jeździe bez klimy to około 14 litrów, w trasie miałem 13. Dzisiaj był dzień katowania - 20.5 wyszło :) ale afr trzymam przy doładowaniu na poziomie 11.5 mniej więcej, żeby egt było możliwie niskie.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq