Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Turbo Accord f18b2 - już 5000 km :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 08.07.2011

Chciałem się pochwalić, że właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem uturbionego accorda :)
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:05, 08.07.2011

a jaka aktualna moc?
  • 0

#3 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:23, 08.07.2011

1,8 ze ślimakiem....dawaj foty i w ogóle w dziale nasze accordy. pokaż jak to wygląda. fajnie by było jakiś wykresik z hamowni wkleić żeby było porównanie do serii
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#4 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 08.07.2011

nie ma foty nie ma moda :B :r :r :r
czekamy 8-)
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#5 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:59, 08.07.2011

Był swego czasu jakiś model który stał chyba ze dwa lata na aukcjach bo nie mógł się sprzedać.
Nawet za pół darmo :) Ciekawe czy to ten sam.
Daj zdjęcia
  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:33, 08.07.2011

foty, wykres z hamowni i zapraszamy na spoty mazowieckie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 08.07.2011

foty beda w niedziele. Accord uturbiany przeze mnie,wiec nikt go nigdy wczesniej nie wystawial :)
  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:55, 08.07.2011

pozatym przedstaw go porządnie w dziale Nasze Accordy
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:06, 09.07.2011

Uturbiony potwierdzam tylko szkoda że broda rozcięta
kowal86, co my byśmy bez Pivca zrobili.

Oby tylko lakier z maski nie uciekał bo gorąco

Był swego czasu jakiś model który stał chyba ze dwa lata na aukcjach bo nie mógł się sprzedać.
Nawet za pół darmo :) Ciekawe czy to ten sam.



potwierdzam był srebrny dłuuuuuuuugggggggoooooooooo to nie ten.

:kox:
  • 0

#10 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:24, 09.07.2011

nie wiem co byśmy bez niego zrobili, ale to magik :)

zdjęcie:
Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

generalnie śmiga :D
  • 0

#11 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:31, 09.07.2011

no jest ślimak :-D ja jestem tylko teraz ciekaw ile dał...koniecznie trzeba to zhamować i się pochwalić wykresem !!
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#12 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:41, 09.07.2011

wygląda to mega nieprofesjonalnie. Być może to kwestia posprzątania pod maską i zrobienia lepszych zdjęć - ale jeśli wygląda to tak naprawdę - to życzę Ci kolego, aby się nie rozsypało ;-) nie mniej jednak - gratki włożonej pracy - bo to sztuka dla sztuki. Jakie ogólnie wyszły koszta zabiegu? No i napisz coś o komponentach zestawu. Przydałby się również wykres jak to lata. Ew. jakiś onboard ;-)
  • 0

#13 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:50, 09.07.2011

Koledzy ale f18b2 i turbo ? Przecież to najgorsza padaka dot silników opisywanych na tym forum...
Na moje zdanie silnik długo nie pociągnie.
  • 0

#14 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:54, 09.07.2011

eh padaka co ty gosciu w ogole mowisz silnik jak kazdy inny a projektow np d16z6 widzialem tony i jezdzi to czy to slimak czy komprecha. To tez bedzie jezdzic a jak mniemam to jakis soft trubo i moze ze 40 kunia jak wydmucha 0,5 bara. Powyzej tego to juz chyba niebardzo silnik bez kucia wytrzyma.
  • 0

#15 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:20, 09.07.2011

nieprofesjonalnie może wyglądać, bo po pierwsze to dopiero pierwszy dzień. trzeba teraz posprzątać, ogarnąć i dopracować wygląd. ale to już kosmetyka. a po drugie to nie jest gotowy kit, tylko wszystko robione od nowa. na razie 150 km zrobione po mieście i wszystko śmiga, nic nie puszcza, nic nie wali. jestem dobrej myśli. doładowanie przy normalnej jeździe to około 0.2 bara, przy max bucie 0.4. myślę, że dla tego silnika (wyremontowanego w lutym) nie będzie to miał zupełnie wpływu na wytrzymałość. generalnie żeby teraz przyspieszać jak poprzednio na vtecu piłując wystarczy mieć od 2500 to 4000 obrotów. od 4000 jest dodatkowy kopniak jak się vtec zapina. oczywiście ta instalacja nie jest przystosowana do ciągłego upalania, bo to nie subaryna. normalnie sobie można polatać na 0.2 bara, czasami wdepnąć pedał i pocieszyć się 0.4. to wszystko dupy nie urywa i nie ma co się spodziewać palenia kapcia na 2 biegu, ale nie o to chodziło. frajda z jazdy jest niesamowita, a dźwięk blowoffa niemiłosierny. pojawię się na jakimś mazowieckim to zobaczycie :)
dodam, że wszystko strojone NA GAZIE ! zamontowany jest ecu master, którym ogarniam map sensor i reguluję zapłon, ale tak naprawdę główne strojenie to komp gazowy i regulacja mieszanki :)
koszty ? na pewno mniejsze niż podmianka na h22, ale na pewno też nie mam tyle koni co ATR. to zupełnie inny samochód i zupełnie inne odczucia.
dzięki przeróbce mam samochód, jakiego wcześniej nie widziałem i jakiego pewnie długo nie zobaczę, bo wszyscy mówią, że uturbianie 1.8 mija się z celem, a silnik/samochód tego nie wytrzyma. i dobrze, sam sobie pojeżdżę :P

Za inspirację, oraz 85% wykonania roboty dziękuję PTG - pivco jesteś wielki :)

kompletowałem graty około 4-5 miesięcy. mnóstwo dyskusji na temat projektu, plany, kombinacje rzeźbienie. kupa czasu poświęcona na zagranicznych forach. godziny na allegro. czy się opłacało ? moim zdaniem tak.

popatrzyłem na zdjęcie i fakt - jest megachu..... i wydawać się może, że to jakaś padaka :P trzeba umyć silnik i poprawić wygląd dolotu, ale to godzinka roboty. cierpliwości :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq