Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Regulacja zaworów w VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#31 tomuo

tomuo
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:55, 15.03.2015

a w bydgoszczy kogoś polecacie do regulacji bo ASO też chce 200 zł + 60 zł za uszczelke.


  • 0

#32 SebaLodz

SebaLodz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:40, 16.03.2015

Pytanie, przy regulacji zaworów należy wymienić uszczelkę pokrywy zaworów czy cały komplet?

Poprzednia regulacja była przy wizytach w ASO, ale nie jest wyszczególnione szczegółowo co i jak zrobili.

 

Firma Elring będzie dobra?


  • 0

#33 bogdann

bogdann
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:-
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:50, 16.03.2015

Cały komplet czego?...

Uszczelkę warto wymienić, kupić można w ASO.


  • 0

#34 SebaLodz

SebaLodz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 16.03.2015

http://e-katalog.int...wy-zaworow.html

oraz

http://e-katalog.int...wy-zaworow.html

 

Do ASO nie udało mnie się coś dodzwonić dziś.


  • 0

#35 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:00, 16.03.2015

Jak nie cieknie ja nie wymieniam i nie sugeruję.
Wymiana to 15min.

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#36 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:56, 16.03.2015

nic nie trzeba wymieniać, jak jest dobra to się zakłada starą i tyle


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#37 SebaLodz

SebaLodz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:23, 16.03.2015

Dzięki! :)


  • 0

#38 SebaLodz

SebaLodz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:00, 19.03.2015

Jeszcze 1 pytanie bo juz z 30min szukałem i nie znalazłem odpowiedzi. Silnik K20Z2 ma taki sam luz na zaworach jak K20A6? Wszędzie informacje są tylko o tym drugim.
  • 0

#39 misza_misik

misza_misik
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Newport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:03, 19.03.2015

Hmmmm tez mam k20z2 i tez o tym myslalem......
Dokładnie to nie wiem ale wydaje mi sie ze to samo.ALE poczekaj na odpowiedz kogoś kto bardziej "siedzi" w temacie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#40 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 14:21, 19.03.2015

Takie same luzy

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#41 SebaLodz

SebaLodz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:29, 19.03.2015

Super. Dzięki wielkie raz jeszcze. Zawory ogarnięte :D


  • 0

#42 misza_misik

misza_misik
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Newport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 20.03.2015

I jak? Były duże luzy?
Jakies już efekty po regulacji odczuwalne ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#43 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 20.03.2015

Dzisiaj zrobiłem zawory. Po 20 tys, stwierdzam że z 5 tys mozna by jeszcze przelatac. Wydechowe co prawda troche siadły ale ssące praktycznie wcale. O podparciu nie ma mowy. Oczywiście ustawiłem wszystkie i to 2 razy, bo po pierwszej regulacji i przekręceniu wałem wszystkie jakby lekko były luźniejsze. Zauważyłem ze przy maksymalnych dozwolonych luzach Accord jest deko mniej zrywny niz np. po 10 tys. po regulacji. Mozna by to wytłumaczyć tym że zawór ssacy z większym luzem jest dłuzej zamkniety i automatycznie napełnianie jest mniejsze. Moim zdaniem cos w tym jest.


  • 0

#44 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:09, 24.03.2015

Taksówkarzom jeżdżącym po Warszawie reguluję co 30-35 tys, czyli tak 1-2 razy w roku :) Według mnie jest optymalna wartość na LPG. 

 

Zauważyłem ze przy maksymalnych dozwolonych luzach Accord jest deko mniej zrywny niz np. po 10 tys. po regulacji. Mozna by to wytłumaczyć tym że zawór ssacy z większym luzem jest dłuzej zamkniety i automatycznie napełnianie jest mniejsze. Moim zdaniem cos w tym jest.

 
Bardziej agresywna krzywka to bardziej agresywne auto :)


  • 0

#45 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 24.03.2015

Za jakieś 2 miesiace zawory zrobia sie deko ciaśniejsze i znowu będzie większy zryw.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq