Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Regulacja zaworów w VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#61 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:44, 29.04.2015

witam....

wlasnie mialem ten temat poruszyc - a dokladnie po regulacji ciagle klekotaja ---- jak sie nagrzeje to juz jest ok...ale myslalem ze sie calkiem wyciszy :/

czy to normalne?

Mam co prawda VI gen USDM, ale ostatnio sam regulowałem zawory i mogę powiedzieć, że po regulacji jest nieco głośniej na zimnym. Po prostu większość zaworów była przed regulacją mocno za ciasno i dlatego było cicho. Moim zdaniem, jeśli tylko zawory są wyregulowane prawidłowo, to tak właśnie powinno być. Skoro są prawidłowe luzy, to delikatne cykanie będzie słychać na starcie.


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#62 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5949 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:31, 30.04.2015

w hondzie napewno zawory nie pracują cicho, luzu są dośc spore więc i klekotać muszą

Martwić się właśnie trzeba jak zapada błoga cisza


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#63 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:44, 03.05.2015

U mnie regulacja od nowości co 40.000km i tak naprawdę zbytnich odstępstw od normy nie widać (coś tam trzeba poprawić) ale generalnie bardzo małe różnice:)
Jestem tylko ciekawy jak będzie to wyglądało przy LPG,niby mechanik mówił aby robić to trochę częściej niż na samej PB,a zaś gaziarz aby trzymać się terminów jak przy benzynie:D

Pierwsza regulacje zrobilem po 20kkm i tylko wydechowe byly troche przy ciasno ,teraz zrobilem regulacje po 40kkm oczywiscie wszystko na lpg i tak samo wydechowe wiec niewiem czy jest sens zagladac tam co 20kkm
  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#64 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:22, 03.05.2015

Pierwsza regulacje zrobilem po 20kkm i tylko wydechowe byly troche przy ciasno ,teraz zrobilem regulacje po 40kkm oczywiscie wszystko na lpg i tak samo wydechowe wiec niewiem czy jest sens zagladac tam co 20kkm

Poprawcie mnie jeśli się mylę .. skoro po 20 tys zawory są za ciasne .... i po 40 też ... to pewnie bez regulacji będzie  ciasno i po 100 tys ...... 
Jak jest auto nowe to na początku robiąc regulację nie widać dużej różnicy... co innego jak auto ma 200 lub 300 tys :).....   Tak samo jest z człowiekiem dzieciaki grają w piłkę cały dzień i nic ... jak się ma 30 to płuca można stracić jak się nie gra... a bieganie w wieku 60 lat ......


 


  • 0

#65 kris244

kris244
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:05, 21.08.2015

Sprawdzałem niedawno luz po około 10.0000km na LPG. Wszystko książkowo w normie,żadnych odstępstw.


  • 0

#66 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 14:33, 21.08.2015

Dużo zer naklepałeś :-)
Przy takim przebiegu na lpg to byłby cud.

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#67 kris244

kris244
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 21.08.2015

hehe :) 10tyś.km oczywiście miało być


  • 0

#68 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:40, 22.08.2015

Dużo zer naklepałeś :-)
Przy takim przebiegu na lpg to byłby cud.

Wysłany z Tapatalk

no i co że dużo zer naklepał;) ważne to co przed przecinkiem;)


  • 0

#69 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:51, 31.08.2015

czy jest manual z regulacją do vii gena?


  • 0

#70 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:24, 31.08.2015

Jest w dziale "Zrób to sam"
  • 0

Long May You Ran


#71 zatyk

zatyk
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Grodzisk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:05, 10.01.2017

Dzisiaj jade na regulacje zaworow bo silnik mi juz gasnie. Uklad zaplonowy i paliwowy w porzadku a auto zwlaszcza na zimnym po dodaniu gazu i puszczeniu pptrafi gasnac...
  • 0

#72 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 10.01.2017

Dzisiaj jade na regulacje zaworow bo silnik mi juz gasnie. Uklad zaplonowy i paliwowy w porzadku a auto zwlaszcza na zimnym po dodaniu gazu i puszczeniu pptrafi gasnac...

kiedy ostatnim razem zawory regulowałeś?


  • 0

#73 zatyk

zatyk
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Grodzisk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 10.01.2017

Ok 30k km a mam w gazie
  • 0

#74 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:18, 10.01.2017

Ja na LPG regulowałem po 20tyś, ale niewiele miałem do regulacji. Niektóre były minimalnie za ciasno. Może sprawdź czy LPG jest prawidłowo wyregulowany
  • 0

#75 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:40, 10.01.2017

Dziwne mi się to wydaje,  że po 30tys zawory tak by się rozregulowały, że samochód gaśnie. Ale zobaczymy co będzie jak regulacja zostanie wykonany, może akurat :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq