Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Filtr powietrza....który wybrać

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
301 odpowiedzi w tym temacie

#166 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:28, 10.07.2016

Najprostszym, najtańszym i najlepszym rozwiązaniem jest filtr powietrza z papieru, tzn. taki filtr jaki poleca Honda.[....]

Wszystko zostało już sprawdzone, dopuszczone i wypróbowane przez Honda.

Przykro mi ze musze kogoś rozczarować.

 

Poprawić Hondę nie da się tak łatwo! :-)

Bla bla bla ....

OK, to jest Twoje zdanie, ale nie jest ono obowiązujące dla wszystkich.

A poprawić Hondę można, bo wiele rzeczy "zaprojektowali" księgowi i nijak się to ma do funu i innych takich tam.

Każdy wsadza to co uważa za stosowne, co widać po wyborze innych eksploatacyjnych rzeczy.


  • 0

#167 baczek2210

baczek2210
  • Forumowicz
  • 162 postów
  • Skąd:okolice Warszawy
  • Silnik:D16
  • Wersja:S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:EP2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:21, 08.08.2016

Dużo ludziów wsadza zamiast oem K&N mokry filtr i sobie chwalą. Moim zdaniem kupować to co jest sprawdzone a nie szukać niewiadomo czego.

Wysłane z mojego GT-N7100

Użytkownik baczek2210 edytował ten post 08:21, 08.08.2016

  • 0

#168 seiwek

seiwek
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:190/K24a3
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:20, 25.08.2016

Po filterku nie oczekuje niczego ponad to aby spelniał swoje podstawowe zadanie !

Jeden z partnerow forum poleca firmy JAPKO za 23pln

Czy ktos podzieli sie swoimi doswiadczeniami

 

dzieki ;)


  • 0

#169 mirro32

mirro32
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Silesia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:13, 25.08.2016

Witam,

Wlasnie podminilem oryginal ktoremu sie konczu zycie na K&N i jest bardzo dobrze.
Dodatkowo juz posiadam zestaw do regeneracji wiec przyszle wymiany to tylko wyczyszcenie i oliwka co przgwraca pelna spawnosc. Co do odczucia to wg mnie zmienil sie nieco klang silnika ale tylko na wysokich obrotach i delkikatnie jakby poprawila sie reakcja na pedal gazu ale tomoze moje odczucia.
Tak czy inaczej jestem zadowolony i polecam tym ktorzy jeszcze sie wachaja(ja rowniez nim bylem).
A zapomnial bym dodac wg kompa spalanie rowniez delikatnie spadlo ale to logiczne po wymnianie zapchanego filtra na nowy.
Raz jeszcze polecam dobry wybor choc kosztowny.
Pozdr.
  • 0

#170 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:34, 25.08.2016

Seiwek, co rozumiesz pod zdaniem, by "spełniał swoje zadanie ". Przecież tu chodzi o kompromis: jak najmniejsze opory przepływu, przy jak najlepszym zatrzymaniu zanieczyszczeń. Najlepszy jest w tym kompromisie filtr papierowy o którym pisał Kardynał

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#171 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:20, 25.08.2016

Seiwek, co rozumiesz pod zdaniem, by "spełniał swoje zadanie ". Przecież tu chodzi o kompromis: jak najmniejsze opory przepływu, przy jak najlepszym zatrzymaniu zanieczyszczeń. Najlepszy jest w tym kompromisie filtr papierowy o którym pisał Kardynał

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

+ żeby był tani w produkcji (bo księgowi Hondy też mają coś do powiedzenia), ale z tych trzech:

  • jak najmniejsze opory przepływu
  • jak najlepsze zatrzymywanie zanieczyszczeń
  • tani w produkcji / zakupie

znajdziemy tylko filtry, które mają maksymalnie 2 z tych cech. Zatem:

  • tani i stawiający mały opór - nie będzie dobrze filtrował
  • tani i dobrze filtrujący - będzie miał duże opory przepływu
  • dobrze filtrujący i stawiający małe opory przepływu - nie będzie tani

  • 0

#172 seiwek

seiwek
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:190/K24a3
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:58, 26.08.2016

Seiwek, co rozumiesz pod zdaniem, by "spełniał swoje zadanie ". Przecież tu chodzi o kompromis: jak najmniejsze opory przepływu, przy jak najlepszym zatrzymaniu zanieczyszczeń. Najlepszy jest w tym kompromisie filtr papierowy o którym pisał Kardynał

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

..ma oczyszczac powietrze plynace do silnika z wszelkich zanieczyszczeń typu, piasek, kurz czy sadza! Za rok najdalelej dwa wyleci na smieci .  Reszta to niuanse i dzielenie wlosa na 4  ;) Mysle sobie ze ten silnik poradzi sobie na zwyklym papierze ;)


Użytkownik seiwek edytował ten post 07:59, 26.08.2016

  • 0

#173 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:28, 01.09.2016

...tak to jest, papierowy filtr powietrza sfiltruje wszystko co mu podejdzie...i daje takze tyle powietrza ile trzeba do silnika - od wymiany do wymiany jak to jest w hondy-zeszycie. :-)


Użytkownik Kardynal edytował ten post 00:22, 02.09.2016

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#174 Gregory DiNero

Gregory DiNero
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:GT
  • KM:330
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:41, 06.10.2016

wymienię na dniach na K&N i zobaczymy czy coś to da z wydechem przelotowym..


  • 0

#175 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:54, 06.10.2016

wymienię na dniach na K&N i zobaczymy czy coś to da z wydechem przelotowym..

A co ma dac? mocy nie przybędzie :-)


  • 0

#176 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:19, 06.10.2016

Witam,

Wlasnie podminilem oryginal ktoremu sie konczu zycie na K&N i jest bardzo dobrze.
Dodatkowo juz posiadam zestaw do regeneracji wiec przyszle wymiany to tylko wyczyszcenie i oliwka co przgwraca pelna spawnosc. Co do odczucia to wg mnie zmienil sie nieco klang silnika ale tylko na wysokich obrotach i delkikatnie jakby poprawila sie reakcja na pedal gazu ale tomoze moje odczucia.
Tak czy inaczej jestem zadowolony i polecam tym ktorzy jeszcze sie wachaja(ja rowniez nim bylem).
A zapomnial bym dodac wg kompa spalanie rowniez delikatnie spadlo ale to logiczne po wymnianie zapchanego filtra na nowy.
Raz jeszcze polecam dobry wybor choc kosztowny.
Pozdr.

33-3003 mówisz o tej wkładce KN za ponad 200 zł :D

 

bez kitu ale za to to ja mam przynajmniej 6 filtrów zwykłych czyli zmieniając co 10 tyś mam na 6 zmian oleju :) - dla mnie nie warto


  • 0

#177 Gregory DiNero

Gregory DiNero
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:GT
  • KM:330
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:27, 06.10.2016

A co ma dac? mocy nie przybędzie :-)

to było pytanie domyślne, zastanawiam się czy coś da;p ogólnie zwiększy się dopływ powietrza i 'odpływ' spalin więc coś pewnie się zmieni..


  • 0

#178 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:48, 06.10.2016

to było pytanie domyślne, zastanawiam się czy coś da;p ogólnie zwiększy się dopływ powietrza i 'odpływ' spalin więc coś pewnie się zmieni..


Na seryjnym kompie duzo sie nie zmieni.
Dobry ruch jesli w przyszlosci chcesz to stroic
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#179 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:20, 06.10.2016

Da to tyle co pol konia,
Mialem te wkladke w h22 i zadnej różnicy nie bylo w porownaniu do zwyklego filtra.
Nic nie odczułem,takze to kasa w błoto bo cena 10 razy wyzsza od zwyklego.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#180 siara_nh

siara_nh
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:55, 10.10.2016

panowie a co byście doradzili do VII gen 2,0 w LPG :)

jaki filtr , powiem szczerze że nigdy nie zwracałem na to uwagi zawsze brałem jakieś tanie zamienniki , nie sądziałem ze to moze mieć jakiś wpływ


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq