XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#136
Napisano 19:49, 01.08.2015
Koledzy (szczególnie Kardynal) przecież nie od dzisiaj wiadomo, że na pewnym etapie projektowania/konstruowania samochodu do akcji wkraczają ekonomiści i końcowy produkt, czyli auto w salonie, jest kompromisem pomiędzy jakością i ceną (no może w Rollsach ta zasada nie obowiązuje), więc jasne jest, że na rynku muszą być dostępne produkty o lepszej jakości niż fabryczne (OEM). Także stwierdzenie, iż produkty OEM są najlepszej możliwej jakości jest, już z samej definicji kompromisu, błędne... niestety jakość musi kosztować, więc z reguły produkty takie są droższe od OEM (chociaż z uwagi na spory narzut w ASO, czasami są od tej reguły wyjątki).
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#137
Napisano 20:31, 01.08.2015
Temat wyczyściłem z niepotrzebnego bicia piany.
Co do reszty, to Tadzio chyba wszystko napisał bardzo jasno.
#138
Napisano 11:06, 28.09.2015
Wlasnie zmienilem filtr w swojej Hani, na wkladke KN i powiem ze jest roznica w porownaniu z poprzednim filrem powietrza Bluprint. Odczucia sa napewno na plus moze to byc ze wzgledu ze poprzedni filtr byl juz stary choc nie byl brudny czy zniszczony bo na starym przejechalem zaledwie 12K w 3 lata, ale postanowilem zmienic moje odczucia to napewno lepszy dzwiek przy wysokich obrotachi minimialnie lepiej reaguje na dodawanie gazu, odczucia sa naprawde zauwazalna, ponadto spalanie tez zmalao nie zncznie ale zawsze cos, na nowym filtrze juz zrobilem okolo 500km, i srednie spalanie zmalalo od 0.2 do 0.5 l/100km nie wiele ale zawsze cos
#139
Napisano 22:09, 03.10.2015
drodzy koledzy....który filtr powietrza lepiej się prezentuje tzn jest lepszy np do Hondy, dokładniej mówiąc który ma wieszke zalety, ten oto "zwykły"
http://allegro.pl/kn...1440916263.html
http://allegro.pl/ho...1497394509.html
czy może stożkowy oczywiscie nie za 20,99 tylko juz za dobrą cene i dobrej marki
nie chodzi mi tu o smieszne hasła : 10-15 koni wiecej, nie poznasz swego samochodu, lub spalanie spadnie nawet o 20 %
co o tym sądzicie?
Nie ma sensu montować nic innego niż oryginał, chyba że ktoś chce bawić się w tuning silnika profesjonalnie. W innym wypadku wymiana na coś innego niż oryginał może przynieść efekty dużo gorsze niż gdyby zamontować oryginalny filtr.
#140
Napisano 08:52, 19.10.2015
Odczucia sa napewno na plus moze to byc ze wzgledu ze poprzedni filtr byl juz stary choc nie byl brudny czy zniszczony bo na starym przejechalem zaledwie 12K w 3 lata,
Wilgoć w jesień/zimę robi swoje i po 3 latach pomimo niedużego przebiegu seryjny filtr daje już wyraźnie mniejszy przepływ powietrza.
W dieselku też jest duża różnica po wymianie filtra nawet jak się to robi co rok/15 tys.km przy okazji wymiany oleju.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#141
Napisano 09:36, 19.10.2015
Zgadzam się ...choć uważam ,że nie tyczy się to sworzni i połączeń met-gum .Nie ma nic lepszego niż OEMHej
Koledzy (szczególnie Kardynal) przecież nie od dzisiaj wiadomo, że na pewnym etapie projektowania/konstruowania samochodu do akcji wkraczają ekonomiści i końcowy produkt, czyli auto w salonie, jest kompromisem pomiędzy jakością i ceną (no może w Rollsach ta zasada nie obowiązuje), więc jasne jest, że na rynku muszą być dostępne produkty o lepszej jakości niż fabryczne (OEM). Także stwierdzenie, iż produkty OEM są najlepszej możliwej jakości jest, już z samej definicji kompromisu, błędne... niestety jakość musi kosztować, więc z reguły produkty takie są droższe od OEM (chociaż z uwagi na spory narzut w ASO, czasami są od tej reguły wyjątki).
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#142
Napisano 10:01, 19.10.2015
Ktos zmienial seryjny filtr na "sportowy" np K&N w dieslu?
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#143
Napisano 15:07, 19.10.2015
a sa takie Ostatnio szukalem wszedzie i niemoglem znalesc nigdzieKtos zmienial seryjny filtr na "sportowy" np K&N w dieslu?
#144
Napisano 12:01, 22.10.2015
Czy ktoś z Was kojarzy filtr powietrza UFI? Chodzi mi o to: http://www.iparts.pl...ci/ufi,137.html Obiło mi się o uszy, że są to dobre filtry, mało spotykane ale dobre jakościowo. Używał ktoś? Polecacie?
#145
Napisano 20:58, 24.10.2015
Dobre i rozsądne cenowo są filtry Blueprint'a, większość sklepów wysyłkowych ma je w ofercie.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#146
Napisano 16:44, 01.03.2016
Ostatnio chciałem u siebie wymienić patrzę, a tutaj coś takiego materiałowego. Okazało się, że po wyglądzie to K&N. Lekko go przeczyściłem i z tego co rozumiem wystarczy go czyścić tym zestawem K&N i może śmigać? Tylko obudowa raczej do wymiany, bo zaczep urwany jeden i się nie domyka dobrze ;c.
#147
Napisano 17:23, 01.03.2016
#148
Napisano 17:35, 01.03.2016
Ten co w IC jest teraz. Jakiś materiał plus siatka metalowa.
Takie coś może być rozumiem: http://e-katalog.int...scr_dItems.html
Użytkownik rewan edytował ten post 17:43, 01.03.2016
#149
Napisano 18:01, 01.03.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych