Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

swiatła dzienne połaczone z modułem automatycznego śwaiteł


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
207 odpowiedzi w tym temacie

#151 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:SC/WB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:48, 11.10.2011

W Civicu w tej części zderzaka kąt jest większy niż w Acco. Halogeny w Acco aż na takim skosie nie są. navaja wcześniej napisał, że to bardziej pasuje do tej zaślepki obok halogenów i tam ja też to widzę, ale zrobić to sensownie to prawdziwa sztuka.
  • 0
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#152 msnet

msnet
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:10, 11.10.2011

No, navaja szuka dalej i znalazł następne zdjęcia. Przesyła Wam
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0

#153 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:38, 11.10.2011

msnet
dziękuję.

W Civicu w tej części zderzaka kąt jest większy niż w Acco. Halogeny w Acco aż na takim skosie nie są. navaja wcześniej napisał, że to bardziej pasuje do tej zaślepki obok halogenów i tam ja też to widzę, ale zrobić to sensownie to prawdziwa sztuka.

No jak nie urok to sr.... Jak nie za płaskie od Helli to za bardzo skośnie od Skody. :mrgreen:
Jezeli to nie będzie pasowało skosem w miejsce halogenu to tym bardziej w zaślepce będzie źle wygladać. Od biedy można by je ze skosu zamontować by czoło szkła było równległe do czoła zaślepki. Tylko wtedy będzie trochę krzywo świecić.
Inna rzecz to jak ogólnie będzie wyglądac tam ta owalna lampka? Ktoś tu na forum był chyba sprytny w programach graficznych (pamiątam, że wykonała animację rozwiązania kolegi Hubbu zanim pojawiły się jego zdjęcia) to może mógłby nam komputerowo wpasować ta lampkę od Fabii w zaślepkę Accorda?
Ale genaralnie o montowaniu w zaślepce myślałem dla tych, którzy nie chcą zrezygnować z halogenów
  • 0

#154 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:SC/WB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:58, 11.10.2011

Panowie, niestety już nie mam po co i na czym sprawdzać ale ja jednak szedłbym w te podwójne lampy Helli (dzienne + halogeny). Pokazywałem je tu w wątku przed lipcem. Wielokrotnie przyglądałem się tej osłonie halogena z VIII gen. i uważam, że ta lampka Helli tam będzie dobrze pasować. Przyglądnijcie się tej osłonce i jak jest umieszczony halogen - tam jest bardzo niewielki kąt. Te lampa Helli ma co prawda całkowicie płaskie szkło, ale jednocześnie delikatnie zwężane do przodu. Dorobić sensowne mocowanie i lampę można umieścić w ten sposób aby wewnętrzna krawędź była mniej więcej tak jak teraz halogen, a zewnętrzna przez to, że lampa się zwęża wyjdzie delikatnie z tej obudowy. Mierzyłem ten otwór na halogen i wymiar jest praktycznie taki jak tej Helli. Szkło jest przezroczyste i dodatkowo nie powinno być żadnego docinania. Będzie wyglądać jak z fabryki.
  • 0
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#155 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 11.10.2011

Panowie, niestety już nie mam po co i na czym sprawdzać ale ja jednak szedłbym w te podwójne lampy Helli (dzienne + halogeny). Pokazywałem je tu w wątku przed lipcem. Wielokrotnie przyglądałem się tej osłonie halogena z VIII gen. i uważam, że ta lampka Helli tam będzie dobrze pasować. Przyglądnijcie się tej osłonce i jak jest umieszczony halogen - tam jest bardzo niewielki kąt. Te lampa Helli ma co prawda całkowicie płaskie szkło, ale jednocześnie delikatnie zwężane do przodu. Dorobić sensowne mocowanie i lampę można umieścić w ten sposób aby wewnętrzna krawędź była mniej więcej tak jak teraz halogen, a zewnętrzna przez to, że lampa się zwęża wyjdzie delikatnie z tej obudowy. Mierzyłem ten otwór na halogen i wymiar jest praktycznie taki jak tej Helli. Szkło jest przezroczyste i dodatkowo nie powinno być żadnego docinania. Będzie wyglądać jak z fabryki.

ntgale
Czy miałeś tą lampę Helli w ręku? Ona ma średnicę 90 mm a halogen mierząc po szkle ma 86 mm szerokości i 83 mm wysokości. Czyli trzeba by trochę tą plastikową osłonkę podszlifować.
Odchył szkła halogenu od poziomu to jakieś 8 mm.
Chyba pozostanę przy module, bo mi się na zimnie nie chce zderzaka demontować. :-)
Pozostaje jeszcze aspekt finansowy. Ja już wymieniam drugi halogen z powodu strzałów od kamyków i bardzo dobrej jakości zamiennik kosztuje niecałe 200 zł/sztuka a po znajomości to jeszcze taniej. :-) Koszt lampy Helli to 390 zł/sztuka.
Może mam pecha albo te halogeny są felernie umiejscowione.
  • 0

#156 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:SC/WB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:15, 12.10.2011

navaja, nie, nie miałem.
  • 0
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#157 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:04, 20.10.2011

Koledzy,
ktoś w końcu zamontował ten moduł, który robi dzienne ze świateł długich? Możecie polecić instalatora?
  • 0

#158 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:20, 02.11.2011

witam. ja to zainstalowałem kilka dni temu (moduł quasara). instalowałem to u Pana Waldemara na jubilerskiej (wawa). same śwaitła dzienne bez doświetlania zakrętów. jestem bardzo zadowolony. instalacja trwała 3h. byłem ich piwerwszym klientem z nowy accordem. cena 500zł netto. kulturalnie, czyściutko, bez pośpiechu. dodam, że instrukcja instalacji od producenta nie jest zbyt dokładna i musieli się trochę pozastanawiać co i jak. w zwiazku z tym, że podłączenie do ręcznego było kłopotliwe, zainstalowali mi ukryty wyłącznik. w sumie to dobre, pod kątem wizyt w ASO. mijałem już parę razy policję (wawa) i nawet nie zwrócili uwagi. światła są trochę żółte i zastanawiam się czy ni zmienić żarówek na jakieś "bielsze" może przy okazji ktoś poleci jakieś "białe" żarówki hb3, które przy mocy 25% bedą trochę bielsze od standardowych?
wrażenia z integraci z czujnikiem zmierzchu? bezcenne :mrgreen:
  • 0

#159 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:33, 02.11.2011

unpredictable, kolego możesz wrzucic jakies zdjęcie, jestem ciekaw jak to w acco wyglada :-P
  • 0

#160 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:52, 02.11.2011

jak tylko zrobię. teraz w taka pochmurną pogodę może być przejaskrawione światło.

[ Dodano: 2011-11-03, 21:05 ]
starałem się, aby przesłonę i migawkę dobrze ustawić i nawet ładnie wyszło. w rzeczywistości światła są może ciut bardziej żółte.
zdjęcie:
http://tinyurl.com/62cb2uw
:-)
  • 0

#161 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 07.11.2011

witam. ja to zainstalowałem kilka dni temu (moduł quasara). instalowałem to u Pana Waldemara na jubilerskiej (wawa). same śwaitła dzienne bez doświetlania zakrętów. jestem bardzo zadowolony. instalacja trwała 3h. byłem ich piwerwszym klientem z nowy accordem. cena 500zł netto. kulturalnie, czyściutko, bez pośpiechu. dodam, że instrukcja instalacji od producenta nie jest zbyt dokładna i musieli się trochę pozastanawiać co i jak. w zwiazku z tym, że podłączenie do ręcznego było kłopotliwe, zainstalowali mi ukryty wyłącznik. w sumie to dobre, pod kątem wizyt w ASO. mijałem już parę razy policję (wawa) i nawet nie zwrócili uwagi. światła są trochę żółte i zastanawiam się czy ni zmienić żarówek na jakieś "bielsze" może przy okazji ktoś poleci jakieś "białe" żarówki hb3, które przy mocy 25% bedą trochę bielsze od standardowych?
wrażenia z integraci z czujnikiem zmierzchu? bezcenne :mrgreen:

No to dzięki, że zdecydowałeś się na rolę królika doświadczalnego. :db
Wytłumacz proszę o co chodzi z tym ukrytym wyłącznikiem. Mi Pan na Jubilerskiej coś tłumaczył o podpięciu pod ręczny - po co? Nie wiem - podobno takie są przepisy. Czyli teraz masz tak, że stojąc na postoju możesz te światła dzienne wyłączyć ukrytym wyłącznikiem?
Powiedz jeszcze proszę czy u Ciebie obeszło się bez cięcia kabli i udało im się powpinac w oryginalną kostkę przy zarówce?
  • 0

#162 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:21, 08.11.2011

Np. w samochodach kanadyjskich (a moze i amerykanskich) zaciagniecie recznego wylacza dzienne. Europejskie przepisy nic o recznym nie wspominaja.
  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#163 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:08, 08.11.2011

Wytłumacz proszę o co chodzi z tym ukrytym wyłącznikiem. Mi Pan na Jubilerskiej coś tłumaczył o podpięciu pod ręczny - po co? Nie wiem - podobno takie są przepisy. Czyli teraz masz tak, że stojąc na postoju możesz te światła dzienne wyłączyć ukrytym wyłącznikiem?
Powiedz jeszcze proszę czy u Ciebie obeszło się bez cięcia kabli i udało im się powpinac w oryginalną kostkę przy zarówce?


podłącza się do ręcznego, aby jak stoisz i chcesz mieć wyłączone światła w nocy, to jak zaciągniesz ręczny to się dzienne wyłączą/nie włączą. w związku z tym, że nie wiedzieli gdzie się do ręcznego podłączyć, zainstalowaliśmy wyłącznik modułu. Teraz jak mam właczony silnik i wyłączone światła, to aby nie chodziły dzienne, to trzeba wyłączyć wyłącznikiem.

chłopaki pod maską nic nie robią. żadnego cięcia kabli też nie ma. podłączenie odbywa się poprzez przylutowanie przewodów modułu w odpowiednie miejsca w skrzynkach z bezpiecznikami.
  • 0

#164 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 08.11.2011

podłącza się do ręcznego, aby jak stoisz i chcesz mieć wyłączone światła w nocy, to jak zaciągniesz ręczny to się dzienne wyłączą/nie włączą. w związku z tym, że nie wiedzieli gdzie się do ręcznego podłączyć, zainstalowaliśmy wyłącznik modułu. Teraz jak mam właczony silnik i wyłączone światła, to aby nie chodziły dzienne, to trzeba wyłączyć wyłącznikiem.

chłopaki pod maską nic nie robią. żadnego cięcia kabli też nie ma. podłączenie odbywa się poprzez przylutowanie przewodów modułu w odpowiednie miejsca w skrzynkach z bezpiecznikami.

Fenkju za info i chyba się tam wybiorę.
  • 0

#165 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:49, 08.11.2011

no problem. dodam, że wkurza mnie jedna rzecz. nie związana z modułem. że xenony w trybie auto włączają przed uruchomieniem silnika i w trakcie uruchamiania pomrugują... nie znalazłem nigdzie na forum lekarstwa :(
  • 0

--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq