XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
swiatła dzienne połaczone z modułem automatycznego śwaiteł
#151
Napisano 12:48, 11.10.2011
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#152
Napisano 13:10, 11.10.2011
#153
Napisano 14:38, 11.10.2011
dziękuję.
No jak nie urok to sr.... Jak nie za płaskie od Helli to za bardzo skośnie od Skody.W Civicu w tej części zderzaka kąt jest większy niż w Acco. Halogeny w Acco aż na takim skosie nie są. navaja wcześniej napisał, że to bardziej pasuje do tej zaślepki obok halogenów i tam ja też to widzę, ale zrobić to sensownie to prawdziwa sztuka.
Jezeli to nie będzie pasowało skosem w miejsce halogenu to tym bardziej w zaślepce będzie źle wygladać. Od biedy można by je ze skosu zamontować by czoło szkła było równległe do czoła zaślepki. Tylko wtedy będzie trochę krzywo świecić.
Inna rzecz to jak ogólnie będzie wyglądac tam ta owalna lampka? Ktoś tu na forum był chyba sprytny w programach graficznych (pamiątam, że wykonała animację rozwiązania kolegi Hubbu zanim pojawiły się jego zdjęcia) to może mógłby nam komputerowo wpasować ta lampkę od Fabii w zaślepkę Accorda?
Ale genaralnie o montowaniu w zaślepce myślałem dla tych, którzy nie chcą zrezygnować z halogenów
#154
Napisano 18:58, 11.10.2011
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#155
Napisano 21:22, 11.10.2011
ntgalePanowie, niestety już nie mam po co i na czym sprawdzać ale ja jednak szedłbym w te podwójne lampy Helli (dzienne + halogeny). Pokazywałem je tu w wątku przed lipcem. Wielokrotnie przyglądałem się tej osłonie halogena z VIII gen. i uważam, że ta lampka Helli tam będzie dobrze pasować. Przyglądnijcie się tej osłonce i jak jest umieszczony halogen - tam jest bardzo niewielki kąt. Te lampa Helli ma co prawda całkowicie płaskie szkło, ale jednocześnie delikatnie zwężane do przodu. Dorobić sensowne mocowanie i lampę można umieścić w ten sposób aby wewnętrzna krawędź była mniej więcej tak jak teraz halogen, a zewnętrzna przez to, że lampa się zwęża wyjdzie delikatnie z tej obudowy. Mierzyłem ten otwór na halogen i wymiar jest praktycznie taki jak tej Helli. Szkło jest przezroczyste i dodatkowo nie powinno być żadnego docinania. Będzie wyglądać jak z fabryki.
Czy miałeś tą lampę Helli w ręku? Ona ma średnicę 90 mm a halogen mierząc po szkle ma 86 mm szerokości i 83 mm wysokości. Czyli trzeba by trochę tą plastikową osłonkę podszlifować.
Odchył szkła halogenu od poziomu to jakieś 8 mm.
Chyba pozostanę przy module, bo mi się na zimnie nie chce zderzaka demontować.
Pozostaje jeszcze aspekt finansowy. Ja już wymieniam drugi halogen z powodu strzałów od kamyków i bardzo dobrej jakości zamiennik kosztuje niecałe 200 zł/sztuka a po znajomości to jeszcze taniej. Koszt lampy Helli to 390 zł/sztuka.
Może mam pecha albo te halogeny są felernie umiejscowione.
#156
Napisano 01:15, 12.10.2011
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#157
Napisano 10:04, 20.10.2011
ktoś w końcu zamontował ten moduł, który robi dzienne ze świateł długich? Możecie polecić instalatora?
#158
Napisano 09:20, 02.11.2011
wrażenia z integraci z czujnikiem zmierzchu? bezcenne
#159
Napisano 11:33, 02.11.2011
#160
Napisano 14:52, 02.11.2011
[ Dodano: 2011-11-03, 21:05 ]
starałem się, aby przesłonę i migawkę dobrze ustawić i nawet ładnie wyszło. w rzeczywistości światła są może ciut bardziej żółte.
zdjęcie:
http://tinyurl.com/62cb2uw
#161
Napisano 21:23, 07.11.2011
No to dzięki, że zdecydowałeś się na rolę królika doświadczalnego.witam. ja to zainstalowałem kilka dni temu (moduł quasara). instalowałem to u Pana Waldemara na jubilerskiej (wawa). same śwaitła dzienne bez doświetlania zakrętów. jestem bardzo zadowolony. instalacja trwała 3h. byłem ich piwerwszym klientem z nowy accordem. cena 500zł netto. kulturalnie, czyściutko, bez pośpiechu. dodam, że instrukcja instalacji od producenta nie jest zbyt dokładna i musieli się trochę pozastanawiać co i jak. w zwiazku z tym, że podłączenie do ręcznego było kłopotliwe, zainstalowali mi ukryty wyłącznik. w sumie to dobre, pod kątem wizyt w ASO. mijałem już parę razy policję (wawa) i nawet nie zwrócili uwagi. światła są trochę żółte i zastanawiam się czy ni zmienić żarówek na jakieś "bielsze" może przy okazji ktoś poleci jakieś "białe" żarówki hb3, które przy mocy 25% bedą trochę bielsze od standardowych?
wrażenia z integraci z czujnikiem zmierzchu? bezcenne
Wytłumacz proszę o co chodzi z tym ukrytym wyłącznikiem. Mi Pan na Jubilerskiej coś tłumaczył o podpięciu pod ręczny - po co? Nie wiem - podobno takie są przepisy. Czyli teraz masz tak, że stojąc na postoju możesz te światła dzienne wyłączyć ukrytym wyłącznikiem?
Powiedz jeszcze proszę czy u Ciebie obeszło się bez cięcia kabli i udało im się powpinac w oryginalną kostkę przy zarówce?
#162
Napisano 12:21, 08.11.2011
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#163
Napisano 18:08, 08.11.2011
Wytłumacz proszę o co chodzi z tym ukrytym wyłącznikiem. Mi Pan na Jubilerskiej coś tłumaczył o podpięciu pod ręczny - po co? Nie wiem - podobno takie są przepisy. Czyli teraz masz tak, że stojąc na postoju możesz te światła dzienne wyłączyć ukrytym wyłącznikiem?
Powiedz jeszcze proszę czy u Ciebie obeszło się bez cięcia kabli i udało im się powpinac w oryginalną kostkę przy zarówce?
podłącza się do ręcznego, aby jak stoisz i chcesz mieć wyłączone światła w nocy, to jak zaciągniesz ręczny to się dzienne wyłączą/nie włączą. w związku z tym, że nie wiedzieli gdzie się do ręcznego podłączyć, zainstalowaliśmy wyłącznik modułu. Teraz jak mam właczony silnik i wyłączone światła, to aby nie chodziły dzienne, to trzeba wyłączyć wyłącznikiem.
chłopaki pod maską nic nie robią. żadnego cięcia kabli też nie ma. podłączenie odbywa się poprzez przylutowanie przewodów modułu w odpowiednie miejsca w skrzynkach z bezpiecznikami.
#164
Napisano 22:04, 08.11.2011
Fenkju za info i chyba się tam wybiorę.podłącza się do ręcznego, aby jak stoisz i chcesz mieć wyłączone światła w nocy, to jak zaciągniesz ręczny to się dzienne wyłączą/nie włączą. w związku z tym, że nie wiedzieli gdzie się do ręcznego podłączyć, zainstalowaliśmy wyłącznik modułu. Teraz jak mam właczony silnik i wyłączone światła, to aby nie chodziły dzienne, to trzeba wyłączyć wyłącznikiem.
chłopaki pod maską nic nie robią. żadnego cięcia kabli też nie ma. podłączenie odbywa się poprzez przylutowanie przewodów modułu w odpowiednie miejsca w skrzynkach z bezpiecznikami.
#165
Napisano 22:49, 08.11.2011
--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych