Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Podsterowność


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#46 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:54, 02.03.2011

eee ja tam się nie przejmuje, są dziury to wolniutko, niech sobie trąbią do woli ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#47 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:54, 02.03.2011

Arek, ja sie tym nie przejmuje, jak dla mnie to moga mnie nawet chodnikami wyprzedzac, sa duze dziury to jade 40 a jak mnie do tego sytuacja zmusi np jset jakas hopka czy metrowa dziura (na glebokosc) to sie zatrzymuje i przejezdzam 5kmph :slimak: tak samo jak jest przejazd kolejowy i nie obchodzi mnie ze ktos trombi, raz nawet wysiadlem :mrgreen:
  • 0

#48 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:57, 02.03.2011

Ja też się nie przejmuję tylko dziwi mnie głupota ludzka - taki się nawet nie zastanowi dlaczego ty wolno jedziesz, że może szkoda Ci auta, itp. A najlepsi są tacy co jak już pójdą pełnym ogniem przez te wyrwy to mało co łbem nie zapier.... o podsufitkę :mrgreen:
  • 0

#49 eMeM

eMeM
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Stargard
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prestige
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:XE20
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 02.03.2011

niższy zawias + niskie i szerokie opony i o podsterowności dowiadujesz się jedynie w deszczu ;-)

na standardowych 225/45/17 niestety za dużo accordem w zakretach nie poszalejesz
  • 0

Był : Accord VII Sport + 19" -40/60mm

Obecnie : Lexus IS 220d + 18" -30/30mm


#50 ptycho

ptycho
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 31.08.2011

chwile mi zeszlo (prawie pol roku) :-) , ale dzis moj accord sie ubral w nowe sprezyny - polecane m.in. przez wielu z Was eibachy. Obnizenie okolo 3cm z pozostawieniem seryjnych amorów. Springi kupilem w mtuning.pl. ups...reklama? ;-)
Po pierwszym tescie jest...bosko. Jeszcze tylko zmiana opon, bo bridgeston potenza nie powala trakcja.
Jak widac wybralem wariant "ekonomiczny". Na dzien dzisiejszy uwazam, ze chyba wystarczajacy.
Dziekuje wszystkim za rady i cenne informacje :-)
  • 0
Pozdrawiam, Ptycho

#51 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:05, 31.08.2011

bridgeston potenza nie powala trakcja.


to dziwne co piszesz, bo to opony z wyjątkowo dobrą trakcja, przynajmniej model re50. Po rozgrzaniu trzymają jak cholera.
nie jest to moja opinia, tylko wielu osób, w tym związanych ze sportem samochodowym.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#52 ptycho

ptycho
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:23, 31.08.2011

Mam re040. na tych oponach jezdzila moja żona od wybrania auta z salonu a ja przejalem accorda w styczniu tego roku. od poczatku opona byla bardzo sliska, pisalem o objawach w tym watku. Teraz po zmianie sprezyn moze zmienie troche o nich zdanie :-)
Opony zrobily 44 tys. km i pewnie gdyby nie wiek pojezdzilyby kolejne 40 tys.. Nigdy jeszcze nie mialem tak "wiecznych" opon. Albo jest tak dzieki delikatnej jezdzie mojej lepszej polowy albo opona jest zbyt sztywna/twarda.
Zaskoczyla mnie informacja, ze ta opona jest uzywana w sporcie... Moze kluczowe jest rozgrzanie opony, o ktorym mowisz. Widocznie mnie sie ich nigdy nie udalo rozgrzac ;-)
  • 0
Pozdrawiam, Ptycho

#53 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:30, 31.08.2011

ptycho, nie nie, źle mnie zrozumiałeś, nie napisałem, że jest używana w sporcie, tylko, że m.in ludzie związani ze sportem polecają potenze.
Miałem taka sytuacje, że przyjechałem na jazdę do Piotra Wróblewskiego i jak zobaczył mojego acco, to pierwsze, co powidział to "oo, masz bardzo dobre opony, kto Ci je doradził? Tylko uważaj na zimnym bo mogą oszukać, ale generalnie pierwsza liga"
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#54 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1,811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:33, 31.08.2011

Hmm ja mam re40(auto ma już 95k km czyli opony około 40-50k km) i powiem że trakcja super. W górach bardzo dobrze się trzymały na zakrętach. Także może masz coś nie tak akurat ze swoimi egzemplarzami.
  • 0

#55 ptycho

ptycho
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:49, 31.08.2011

Mikolaj, aaa. sorry. jednym okiem patrzę na US open i nie przeczytalem dokładnie. Pojezdze chwile i ponownie je ocenie. Ale w drugim aucie mam continental conti sport contact i tę oponę "czuje" duzo lepiej. Zdaje sobie sprawe, ze do faktycznego porownania obu opon nlezaloby je ubrac na to samo auto. Moze w przyszlym sezonie kupie tez te continentale do accorda...
  • 0
Pozdrawiam, Ptycho

#56 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:18, 01.09.2011

na obnizonym zawieszeniu jest jeszcze inaczej, bo granica poslizgu sie mocno przesuwa jednak jak juz sie slizga to slizga. nie ma tego momentu popiskiwania opony czy tez czucia ze zaraz polecisz. i nie wiem czemu ale na samych sprezynach wydaje mi sie ze te poslizgi byly jakies czestsze. ilekroc wjechalem szybciej na rondo na poczatku super, a zaraz po tym dupa bo przod wyjezdza i zostawal jedynie hamulec. ale ja juz mam plan na ta podsterownosc:)
  • 0

#57 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:56, 16.09.2011

Najlepszym sposobem na pod/nadsterowność, jest trzymanie się best line ;)
Springi, amory i gumy to tylko gadżety ;)
  • 0

#58 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:04, 16.09.2011

SimRacer, najlepszym jest zmiana stabilizatora na przeciwnej osi do wyjezdzajacej i po problemie.
  • 0

#59 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:16, 17.09.2011

+ gleba - 100mm :)

Kończmy OT
  • 0

#60 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:23, 17.09.2011

Jesli chodzi o nierownosci na drodze i przykrych typow co pipcza na nas to jest taka fajna wlepa :)

Dołączona grafika
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq