Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Podsterowność


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#31 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
  • Skąd:WZ
  • Silnik:1,2
  • Wersja:zen
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:23, 02.03.2011

Regulacja twardości działa i pomiędzy ustawieniem miekkim a max twardym czuć różnice, co do tego nie ma wątpliwości (ale określenie czy "tylko troche" czy troche bardziej to kazdy powie inaczej, każdy będzie miał inne odczucia). Powinny pasować też do Twoich sprężyn jak i do każdych innych.
  • 0

#32 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:23, 02.03.2011

a ten pakiet sportowego zawiasy z hondy to raczej taki tylko na wizual


nie jest ;-)
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#33 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:24, 02.03.2011

Arek, ja mialem koni sporty, na miekkim jest jak na serii na twardym cos jak b8 - nie jest to typowy beton ale nie ma tego co porownywac do serii. mi sie jezdzilo dobrze. przyklad jak na seryjnym zawiasie przy 40 na pewnym rondzie piszczaly mi opony a powyzej 40 juz nie bylo panowania tak na koni sportach 55 bez uslizgu. oczywiscie predkosci licznikowe. na obnizonym zawiasie opony mniej piszcza (nie wiem czemu) ale jak juz cos to sie slizgaja (jest mniejszy ten prog przyczepnosci i poslizgu, na poczatku trzyma sie super ale jak juz leci to mocno:) )

[ Dodano: 2011-03-02, 10:25 ]
Mikolaj, a Ty jeszcze nie zamontowales? :mrgreen:
  • 0

#34 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:26, 02.03.2011

blackfly, no kurde nie mam kiedy, powaga, teraz mam luźniej deczko, to się może uda.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#35 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:45, 02.03.2011

shine, blackfly, a jakie mieliście/macie te amorki dokładnie? Na jakiej zasadzie działa regulacja? Kręcimy pod maską przy górnych mocowaniach?
  • 0

#36 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:48, 02.03.2011

Arek, zote koni sporty, ja juz ich nie mam. tak kreci sie pod maska i z tylu pod boczkami kanapy. tyl mialem ustawiony gdzies na 2/3 twardosci a przod max twardo i jezdzilo sie dobrze, tyl nie podskakiwal na dziurach itp. za to przod byl fajnie usztywniony.

shine ma ten sam zestaw (koni sporty + eibachy) ale u niego chyba inaczej dobrali sprezyny bo ten to lezy na asfalcie:P

[ Dodano: 2011-03-02, 10:49 ]
i za ta twardoscia to nie jest tak ze bedziesz ustawial co chwile ja tylko dwa razy zmienilem i to na samym poczatku bo chcialem widziec czy jest roznica czy jej nie ma. teraz mam teina tez raz ustawilem i nie krece bo jezdzi mi sie dobrze. moze gdybym mial edfc to bym sobie pokrecil ale czekam az Mikołaj zda relacje tylko ze ten sie nie spieszy z montazem:(
  • 0

#37 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
  • Skąd:WZ
  • Silnik:1,2
  • Wersja:zen
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:00, 02.03.2011

Ja też mam żółte koni i tak samo ustawione, przód max twardo i jest dobrze, na lato przy 18 troche nawet zmniejszam twardość. Jeździ się dobrze, a moj dlatego leży bo mam diesla a sprężyny od 2,0 benzyny.
  • 0

#38 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:06, 02.03.2011

To po jakich Wy drogach jeździcie, że ustawiacie na max? Dla mnie ten zawias co mam teraz jest już trochę za twardy w starciu z Warszawą i okolicami :mrgreen:

Dzięki Panowie za rady i podpowiedzi. :B
  • 0

#39 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:15, 02.03.2011

Arek, wszystko wymaga praktyki:) jezdze tak zeby dziur nie bylo, na dziurach mocno zwalniam i jezdze jak po szwajcarskim serze:D czyli slalomem gigantem, jednak jak przyjdzie troche rownego asfaltu i zakrety to pojawia sie olbrzymi banan na twarzy ktory rekompensuje wszystko:)
  • 0

#40 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
  • Skąd:WZ
  • Silnik:1,2
  • Wersja:zen
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:30, 02.03.2011

Ja również w Warszawie i okolicach i nie ma tragedi, a wolno się nie poruszam :-P
  • 0

#41 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:32, 02.03.2011

a wolno się nie poruszam :-P

ale sciemniacz a mi ostatnio mowiles ze na takiej glebie to trzeba 20kmph i :slimak: :mrgreen:
  • 0

#42 shine

shine
  • Forumowicz
  • 426 postów
  • Skąd:WZ
  • Silnik:1,2
  • Wersja:zen
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:35, 02.03.2011

a wolno się nie poruszam :-P

ale sciemniacz a mi ostatnio mowiles ze na takiej glebie to trzeba 20kmph i :slimak: :mrgreen:


czasem tak trzeba :slimak: :r
  • 0

#43 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:40, 02.03.2011

eee shine nie zamula :mrgreen:
ale szczerze to przed zimą jeździło sie po wawie spoko, bardzo komfortowo
ale po zimie teraz to masakra doły, dziury, górki, pofałdowania, popękania :k
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#44 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:45, 02.03.2011

Seth, nie tylko w wawie jak jak jade do domu to musze jechac na krawedzi :r bo po jednej stronie plot a po drugiej skarpa no i blizej plotku to sa takie dziury i "cycki" ze prawdopodobnie bym tam zostal z kolami w powietrzu :mrgreen:
  • 0

#45 Arek

Arek
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:ok. Warszawy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:51, 02.03.2011

Arek, wszystko wymaga praktyki:) jezdze tak zeby dziur nie bylo, na dziurach mocno zwalniam i jezdze jak po szwajcarskim serze:D czyli slalomem gigantem, jednak jak przyjdzie troche rownego asfaltu i zakrety to pojawia sie olbrzymi banan na twarzy ktory rekompensuje wszystko:)


Stosuję tą samą technikę, ale na naszych drogowców rady nie ma...... jak zalewają dziurę w jezdni to jednocześnie robią taki pagórek, że samochód podskakuje. :mrgreen: Nie wszystko da się niestety ominąć, a jak jedziesz wolniej bo droga nierówna to zaraz jakiś debil trąbi i światłami mruga, bo dla niego zawieszenie w samochodzie jest albo niezniszczalne albo jedzie służbówką i sra na to. :k
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq