Czy aby na pewno przod nalezy dociazyc przy poslizgu podsterownym?
Tak bo w taki sposób zwiększasz przyczepność przednich kół.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:27, 28.02.2011
Czy aby na pewno przod nalezy dociazyc przy poslizgu podsterownym?
Napisano 19:54, 28.02.2011
Napisano 20:14, 28.02.2011
Czy aby na pewno przod nalezy dociazyc przy poslizgu podsterownym? Nie na odwrot? Przeciez to ciezki przod pcha auto do przodu zamiast pozwolic wejsc w zakret.
W poslizgu podsterownym trzeba puscic gaz, wyprostowac kierownice i ponownie skrecic.
Napisano 20:18, 28.02.2011
Napisano 20:23, 28.02.2011
Napisano 20:27, 28.02.2011
Napisano 09:56, 02.03.2011
ptycho, do billsteinow ktos tu wrzucal link ale nie wiem czy to Seth czy ktos inny nie pamietam. Jednak ja bylbym za koni sportami bo maja regulacje twardosci i nawet moglbys zostawic seryjne sprezyny. tylko ze B8 kosztuja cos kolo 350zl za szt (przynajmniej jakies pol roku temu jak pytalem) a koni sporty okolo 550 (ale moze znajdziesz taniej). roznica jest taka ze na koni sportach mozesz na seryjnych sprezyna posadzic auto o 15mm i mocno je usztywnic wiec prowadzi sie znacznie lepiej i jakiejs super gleby tez nie ma bo to tylko troche. pozniej jak Ci bedzie brakowalo mozesz mocno posadzic dokupujac sprezyny.
Napisano 10:00, 02.03.2011
sprężyn akcesoryjnych OEM Honda firmy Showa
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Napisano 10:04, 02.03.2011
Napisano 10:07, 02.03.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Napisano 10:10, 02.03.2011
Arek, ale masz tą obniżoną wersje?
Napisano 10:11, 02.03.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Napisano 10:18, 02.03.2011
Napisano 10:21, 02.03.2011
Napisano 10:21, 02.03.2011
z tyłu nie trzeba, czujnik jest na wachaczu.z tylu nie
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych