XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dyskusja o LPG
#46
Napisano 10:52, 28.02.2011
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#47
Napisano 14:59, 28.02.2011
#48
Napisano 17:56, 28.02.2011
Do zobaczenia na trasie.
#49
Napisano 21:41, 02.03.2011
ps. ma ktoś do sprzedania pierwszą sonde lambda do f20b6 i na co zwracać uwagę przy kupnie używki (jakieś wartości?) jest też temat w dziale "KUPIĘ"
#50
Napisano 07:42, 03.03.2011
i na co zwracać uwagę przy kupnie używki (jakieś wartości?)
Tu było o tym http://www.accordklu...p?p=48200#48200
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#51
Napisano 19:20, 24.03.2011
Czy to prawda, że na sekwencyjnej instalacji IV generacji spalanie gazu nie różni się od spalania benzyny?
Czy nadal gaz katuje kable WN i świece? Ostatnio komplet wyniósł mnie z 300zł
Perspektywa założenia LPG do mojego auta wcale mi się nie podoba. Nie chce, by było jak u kogoś na forum, że spalanie oleju miał nagle jakieś zawrotne. Wiadomo chytry dwa razy traci, ale te ceny na stacjach. Do tego samochód z gazem pewnie trudniej będzie sprzedać - sam bym takiego nigdy nie kupił.
#52
Napisano 19:45, 24.03.2011
CzytałeśCzy można założyć instalację, która nie będzie mi niszczyła samochodu?
http://www.accordklu...opic.php?t=2979
#53
Napisano 20:01, 24.03.2011
#54
Napisano 20:51, 24.03.2011
Masz wątpliwości, to zapraszam na lpg-forum.pl
Do zobaczenia na trasie.
#55
Napisano 20:54, 24.03.2011
Pablo aby dostać ostrzeżenieMasz wątpliwości, to zapraszam na lpg-forum.pl
#56
Napisano 21:47, 24.03.2011
Czujecie kiedy auto przełącza się na gaz? Ja pamiętam, że miałem takie tyknięcie z butli, a czasem szarpnięcie samochodu.
Po jakim dystansie średnio przełącza na lpg? Przy temperaturach powiedzmy ~15 stopni.
Czy przypadkiem gaziarze nieraz nie robią tak, żeby przełączało jak najwcześniej co jest podobno bardzo szkodliwe dla silnika?
Czy ostatecznie problem większej temperatury spalania gazu jest istotnie problemem czy to jakiś mit.
Czy faktycznie różnica w mocy jest nieodczuwalna? Czy to raczej pobożne życzenie i wmawianie sobie, że tak w istocie jest? Tak jak raporty spalania mojego auta rzędu 7-8l/100
Pytania zadaje tutaj, gdyż akurat mamy temat LPG-dyskusja i chciałbym z niego skorzystać. Z góry dzięki za pomoc.
#57
Napisano 22:12, 24.03.2011
#58
Napisano 01:49, 25.03.2011
Pablo aby dostać ostrzeżenieMasz wątpliwości, to zapraszam na lpg-forum.pl
Bynajmniej. Cisza i spokój panuje. A kto się zasłuży to dostanie odznaczenie. Spokojnie pomoc można uzyskać.
Co do Stefanowskiego to podobno jest lepiej. Dlatego polecam pytać na forum.
Do zobaczenia na trasie.
#59
Napisano 10:20, 25.03.2011
Śmiało zakładaj instalkę zwłaszcza, że do 2.0 to jeszcze rozsądne ceny, a nie jak do mojego V6
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#60
Napisano 12:04, 25.03.2011
Czujecie kiedy auto przełącza się na gaz? Ja pamiętam, że miałem takie tyknięcie z butli, a czasem szarpnięcie samochodu.
Po jakim dystansie średnio przełącza na lpg? Przy temperaturach powiedzmy ~15 stopni.
Czy przypadkiem gaziarze nieraz nie robią tak, żeby przełączało jak najwcześniej co jest podobno bardzo szkodliwe dla silnika?
Czy ostatecznie problem większej temperatury spalania gazu jest istotnie problemem czy to jakiś mit.
Czy faktycznie różnica w mocy jest nieodczuwalna? Czy to raczej pobożne życzenie i wmawianie sobie, że tak w istocie jest? Tak jak raporty spalania mojego auta rzędu 7-8l/100
temperaturę przełączania ustawia się około 30-35'C, żeby palio gazowe miało odpowiednie parametry, wszystko robi się w programie do gazu. Do tego dajesz opóźnienie przełączania między cylindrami np 3s i wtedy auto po osiągnięciu 35'C przełącza się na gaz w 12 sekund i nie czuć że się przełączyło. A temperaturę 35 stopni auto łapie po około 2-3 minutach pracy silnika... zależy od temperatury na zewnątrz. W zimie przejadę około 1 km. Co do mocy jak masz ustawioną dobrze instalację to nawet lepiej chodzi na gazie. A spalanie powinno być około 10-20% więcej gazu niż benzyny.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych