Witam. Zamontowałem w końcu zaciski z Legend do swojego Accorda cg2. Wszystko bez większych komplikacji po za tym, że tarcza nie jest symetrycznie względem zacisku. Z jednej strony mam 1 mm a z drugiej ok 4 mm - 5 mm. Pytanie czy tak może zostać i po za tym, że z jednej strony tłoczki będą bardziej wysunięte nie będzie to miało wpływu na eksploatację czy może pod adapter włożyć jakieś 2 mm podkładki żeby to wyrównać. Ta opcja z podkładkami tak średnio mi się widzi bo adapter teraz ładnie przylega całą powierzchnią do mocowań na zwrotnicy, z drugiej strony tej powierzchni nie ma za dużo i w sumie takie podkładki za dużo nie zmienią jeśli chodzi o powierzchnię przylegania.
https://zapodaj.net/...81c1c9.jpg.html
https://zapodaj.net/...eecf6b.jpg.html
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:04, 01.06.2023
#2
Napisano 21:44, 01.06.2023
#3
Napisano 06:04, 02.06.2023
Dziękuję za odpowiedź. Ta blacha klocka jest trzymana na takich metalowych bolcach bo to zacisk czterotłoczkowy. O ile dobrze myślę, że o to chodzi.
#4
Napisano 13:09, 11.06.2023
Żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj. To niesymetryczne ułożenie tarczy to jest nic. Pojawił się problem piszczenia przy małej prędkości i lekkim wciśnięciu hamulca. Sprawa dotyczy tylko jednego z zacisków (zaciski z Legend KB1 czterotłoczek). Przestudiowałem już cały internet i zrobiłem wszystko co było można i nadal jest to samo. Pisk taki, że krew z uszu leci. Docierałem klocki z umiarem, szlifowałem je papierem, kupiłem środek liqui moly co to niby działa na wszelakie przypadki piszczenia (takie komentarze czytałem) i było jeszcze gorzej. Zamieniałem klocki stronami jak i tarcze i nadal piszczy ten sam jeden zacisk. Wszystko odtłuszczone, odpowietrzone. Tarcze brembo zwykłe gładkie, klocki TRW i kupione w piątek kolejne tym razem Brembo i nadal to samo. Jestem załamany. Kasy worek wywalony na ten swap bo i felgi też zmienić musiałem no i auto uziemione. Ma ktoś jakieś doświadczenia z czterotłoczkowym zaciskiem i ma jakieś pomysły co to może być? Tam są takie blaszki na dole i górze co stabilizują ten klocek może one wpadają w wibrację razem z klockiem i tak wyją?
#5
Napisano 21:29, 12.06.2023
Próbowałeś smarować połączenie klocek - tłoczek smarem miedzianym?
Zamieniałeś prowadnice stronami?
#6
Napisano 21:56, 12.06.2023
Tak mam te podkładki. Nawet podwójnie założyłem z brembo i trw jednocześnie i nic. Smarowałem już wszystko wszystkim za każdym razem czyszcząc do zera wszystko by nie mieszać tej chemii. Prowadnice też zmieniałem. Jeden z tłoczków w tym zacisku słabiej wychodził zauważyłem i myślałem, że może ma luz klocek przez to i wpada w wibracje. Dwie godziny z tym tłoczkiem walczyłem i w końcu zaczął działać jak reszta ale no niestety nic to nie dało. Dramat
#7
Napisano 22:11, 12.06.2023
#8
Napisano 06:53, 13.06.2023
Mam oplot. Po wyciągnięciu klocków i wciskaniu delikatnie hamulca wszystkie tłoczki na obydwu zaciskach wychodzą płynnie i równomiernie. Myślę, że gdyby był jakiś problem z przepływem/ciśnieniem to byłoby widać różnicę. Ale dzięki za sugestię. Dziś po pracy sprawdzę to jeszcze raz.
#9
Napisano 07:02, 13.06.2023
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#10
Napisano 10:31, 13.06.2023
Papier gradacja 100 na korkowym klocku. Krawędzie są fabrycznie pod kątem ale też jeszcze delikatnie przejechałem.
#11
Napisano 14:10, 13.06.2023
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#12
Napisano 15:52, 13.06.2023
Tak też kombinowałem. Za dużo nie chciałem żeby nie zmniejszać powierzchni klocka bo łapie idealnie całą wysokość tarczy teraz. Właśnie biorę się za rozbieranie tego po raz enty. Sprawdzę jeszcze raz wszystko.
#13
Napisano 15:57, 13.06.2023
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#14
Napisano 09:42, 15.06.2023
Więc wszystko jasne już. Zamieniłem ponownie tarczę stronami i się okazało, że piszczy nadal okrutnie ale tylko na wstecznym teraz i prawa strona a nie lewa jak wcześniej. Czyli to wina tarczy jednak. Piszczy tarcz (tzn klocek z winy tarczy) i to tylko w jedną stronę się kręcąc. Jakoś dziwnie musiała się dotrzeć albo nie wiem jakie zjawisko tam zachodzi ale zrobiłem już 300 km i jest cisza. Natomiast cofając troszkę szybciej i hamując piszczy jak piszczało ale to już mi jakby nie przeszkadza z wiadomych względów. Kurczę w życiu bym no to nie wpadł. Dziękuję za pomoc.
Może tutaj ktoś by mi podpowiedział czy jest ktoś na forum co dorabia pierścienie centrujące?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych