Witam,
Nie chce tworzyć nowego tematu a wypowiedz użytkownika Srebrny mnie zainteresowała :]
Mianowicie od jakiegoś czasu borykam się z problemem stukania z przedniej części auta bardziej z prawej ale z lewej tez się zdarza . Zawieszenie kilkukrotnie dokładnie sprawdzone, elementy luźne wymienione, nowe sworznie górne, nowe sprężyny i amory dobrej firmy, sprawdzone poduszki amortyzatorów i pozostałe elementy w obrębie amortyzatorów , nowe łożyska kół, nowe końcówki drążków, nowe łączniki stabilizatorów, auto chyba z 2-3 razy na szarpakach nic nie widać nic nie słychać.
Wyjadę na drogę pierwsze progi zwalniające czy dziury, bez względu na prędkość = głuchy (metaliczny jak dla mnie) stukot o nie dużej częstotliwości ( czyli takie puk puk w odstępie sekundy ). Dodam jeszcze ze występuje wibrowanie kierownicy przy hamowaniu i telepanie podczas jazdy z większą prędkością, powiedzmy 140 km/h, sprawdziłem bicie tarcz (tarcze dociśnięte do piasty śrubami) wszystko w normie w górnej granicy
Stuki nie są jakoś strasznie głośnie
Czy to możne być to o czym własnie napisał użytkownik srebrny ?
Jaki jest koszt naprawy tego i jak skomplikowane to jest ?
Użytkownik Impact edytował ten post 20:38, 13.02.2019